Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een negativiteit. Normaal is het ook in de nacht en gaan jullie ook :P
Ik ga mij hoe dan ook vermaken want Qlimax blijft voor mij een spektakel die ik nog altijd niet wil missen l.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze editie was vanaf het begin aangekondigd voor overdag toch? (ook al was dat ook ivm de maatregelen toen). Misschien was dat wel een belangrijke reden voor mensen om een kaartje te halen en weer eens te gaan?

Logisch toch dat men daar van baalt.

Snap echt helemaal niks van de meerwaarde van een nachterlijk qlimax, je staat toch binnen in het donker, Dediqated was toch ook donker binnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 08:39 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Deze editie was vanaf het begin aangekondigd voor overdag toch? (ook al was dat ook ivm de maatregelen toen). Misschien was dat wel een belangrijke reden voor mensen om een kaartje te halen en weer eens te gaan?

Logisch toch dat men daar van baalt.

Snap echt helemaal niks van de meerwaarde van een nachterlijk qlimax, je staat toch binnen in het donker, Dediqated was toch ook donker binnen? :P


Ik heb nu idd een kaartje, maar hoef geen avond feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht even de line-up af, dat is voor mij het meest bepalend. Hopen dat ze Ran-D een jaartje thuis laten, maar gezien het feit dat hij vorig jaar zijn Qlimax anthem niet heeft kunnen draaien verwacht ik hem eigenlijk wel hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het weer in de nacht is, maar alsnog zin in.
Ben wel bang dat de 2e helft van de line-up me niet heel erg gaat boeien, mochten ze een andere line-up dan voor 2021 doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jammer dat het weer in de nacht is, maar alsnog zin in.
Ben wel bang dat de 2e helft van de line-up me niet heel erg gaat boeien, mochten ze een andere line-up dan voor 2021 doen.


Wij gaan sowieso hierheen en hebben kaartjes, maar jammer dat het weer teruggedraaid is.
Had graag een dagfeest gezien! Makkelijker qua herstel voor de oude mannen onder ons! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat een negativiteit. Normaal is het ook in de nacht en gaan jullie ook :P


Vind dit wel heel kort door de bocht hoor Nura. "Normaal" is inmiddels bijna drie jaar geleden en de bezoekers zijn dus ook wat ouder geworden, plus al vóór die hele coronazooi waren mensen steeds meer voorstander van dagfeesten. De weinige evenementen die tussen de lockdowns door hebben plaatsgevonden waren grotendeels overdag, waardoor men daar aan gewend is geraakt. Sinds alles weer mag zaten we ook vrijwel direct in het festivalseizoen, waardoor voor veel mensen de laatste nachtfeesten 2,5-3 jaar geleden waren. Ik vind het dus een heel begrijpelijk argument om niet te gaan. Geldt voor mij overigens ook. Nachtfeesten ben ik wel een beetje klaar mee, die schoppen m'n hele ritme in de war.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds wanneer was die kaartverkoop dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nuracore schreef:
Wat een negativiteit. Normaal is het ook in de nacht en gaan jullie ook :P


Vind dit wel heel kort door de bocht hoor Nura. "Normaal" is inmiddels bijna drie jaar geleden en de bezoekers zijn dus ook wat ouder geworden, plus al vóór die hele coronazooi waren mensen steeds meer voorstander van dagfeesten. De weinige evenementen die tussen de lockdowns door hebben plaatsgevonden waren grotendeels overdag, waardoor men daar aan gewend is geraakt. Sinds alles weer mag zaten we ook vrijwel direct in het festivalseizoen, waardoor voor veel mensen de laatste nachtfeesten 2,5-3 jaar geleden waren. Ik vind het dus een heel begrijpelijk argument om niet te gaan. Geldt voor mij overigens ook. Nachtfeesten ben ik wel een beetje klaar mee, die schoppen m'n hele ritme in de war.


Misschien wat kort door de bocht echter omdat er nu meer dagfeesten zijn dan nachtfeesten zal een uitzonderlijk geval zoals Qlimax voor mij geen roet in het eten gooien om nu plots te besluiten maar niet te gaan. Maar dat is compleet een persoonlijke keuze.

Tuurlijk hoef ik ook geen 12 feesten in het jaar die in de nacht plaatsvinden. Maar één of twéé per jaar, afhankelijk van het feest, zou ik nog in overweging nemen.

Ik weet overigens verder niet of dit vergunning technisch er misschien te maken heeft om nu toch weer het feest in de nacht te doen. Kan begrijpen dat logistiek, openbaar vervoer en de stadsdrukte mee kunnen spelen in deze keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vervoer na het Lady Gaga concert ging ook erg goed las ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik weet overigens verder niet of dit vergunning technisch er misschien te maken heeft om nu toch weer het feest in de nacht te doen. Kan begrijpen dat logistiek, openbaar vervoer en de stadsdrukte mee kunnen spelen in deze keuze.

Zal zeker een groot gedeelte vergunning technisch liggen..
Een overdag feest heeft als nadeel dat sommige niet thuis kunnen komen, zeker als je ver van het GelreDome af woont (en om er op tijd te zijn idioot vroeg opweg moeten...).
Van de week was dit er nog over in het nieuws:
https://www.gld.nl/nieuws/7740508/slape ... -gelredome

Als je snachts je feest houd, dan heb je de hele dag om er te komen, en als het feest (bijna) is afgelopen is het OV landelijk alweer opgestart...

EDIT: Revolting Against haalt het ook al aan.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het covid tijdperk was Qlimax voor mij standaard een zekerheidje. Maar door een combi van mijn afnemende interesse in de huidige Hardstyle en de stijgende prijzen wordt dit toch een groot twijfelgeval. Het feit dat het nu toch weer snachts blijft helpt ook niet mee. Het om 3 uur snachts op de tribune in slaap dommelen omdat Ran-D of wie dan ook de boel dood staat te draaien raak ik een beetje op uitgekeken. :P

Wel benieuwd naar de line up, hoop op een paar echt leuke namen. Maar als voor mij minder dan de helft echt de moeite is skip ik hem sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Het om 3 uur snachts op de tribune in slaap dommelen

PEP
E
P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop in ieder geval dat Devin Wild z'n plek behoudt, die heeft dat echt dubbel en dwars verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig eens. Past ook perfect in het Qlimax thema, voor zover die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volledig eens. Past ook perfect in het Qlimax thema, voor zover die er is.


Ook zo'n naam die in elke plek in de lineup wel zou passen qua opbouw, aan het begin van de timetable wat euforischere plaatjes, maar als hij de ACID trip gaskraan open trekt dan kun je die nog prima na Rejecta en D-Sturb (oid) zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 07:24 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Sinds wanneer was die kaartverkoop dan? :$

September vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Sinds wanneer was die kaartverkoop dan? :$


Als je een kaartje wilt, DM maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
Sinds wanneer was die kaartverkoop dan? :$

September vorig jaar

Ah de verkoop van de vorige editie geldt dus nog? Dus alle toen verkochte kaartjes bleven geldig. Dacht dat er een hele nieuwe kaartverkoop kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
Sinds wanneer was die kaartverkoop dan? :$

September vorig jaar

Ah de verkoop van de vorige editie geldt dus nog? Dus alle toen verkochte kaartjes bleven geldig. Dacht dat er een hele nieuwe kaartverkoop kwam.

Mwa, was er ook eigenlijk... van de tickets die refunded waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Er komt een nieuwe sale. @Qdance, kan ik mijn kaartje dan ook nog aan jullie terug verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Er komt een nieuwe sale. @Qdance, kan ik mijn kaartje dan ook nog aan jullie terug verkopen?


Ja, tot 9 Augustus kan je een refund aanvragen. Alle 'main buyers' hebben als het goed is een email gekregen, 27 Juli heb ik hem gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Spobbertiet schreef:
Er komt een nieuwe sale. @Qdance, kan ik mijn kaartje dan ook nog aan jullie terug verkopen?


Ja, tot 9 Augustus kan je een refund aanvragen. Alle 'main buyers' hebben als het goed is een email gekregen, 27 Juli heb ik hem gekregen.


Nice thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaan op Reddit geruchten dat een ticket voor Qlimax zo'n 105 euro kost, zou een flinke prijsstijging zijn.
Voorlopig besloten mijn tickets te houden, mocht de line up tegenvallen verkoop ik ze weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Er gaan op Reddit geruchten dat een ticket voor Qlimax zo'n 105 euro kost, zou een flinke prijsstijging zijn.
Voorlopig besloten mijn tickets te houden, mocht de line up tegenvallen verkoop ik ze weer.


Dat zijn tickets van busreismaatschappijen. Die doen vaak wel tientje boven op om zelf winst te maken. Dus wrs iets goedkoper dan 105.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten