Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Railion schreef:
Waarom is die bal bijna de hele show niet meer gebruikt trouwens? Dat gaf wel een vet effect.


In het begin stond die even in de fik. En kerel ging dat ding blussen met een bus. Misschien daarom?


Zou wel jammer zijn als dat inderdaad het geval was. Vond ook de openingsshow waar alle bewegende delen voor het eerst geshowcased werden het enige echte “holy shit dit is ècht Qlimax” moment van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
- - - - Devin Wild gemist. Toch een nadeel van geen timetable en suprise sets van een kwartier.

Alweer even geleden, maar na een uur op de tribune zitten bij Ran-D (in de hoop dat daarna Devin Wild zou zijn) hoorde ik de aankondiging van SZP en had echt 0 zin in 45/60 minuten SZP. Zonde, maar bijna 2 uur acts waar ik niks mee heb is me te gek voor 1 act van 20/30 minuten.

Verder prima vermaakt op de eerste paar acts. Hopelijk volgend jaar een line-up die me meer aanspreekt en wishful thinking, Qlimax overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 12:25 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
en wishful thinking, Qlimax overdag.


Volgend jaar Qlimax overdag heb ik goede hoop op, aangezien een gedeelte van de enquete daarover ging na afloop. Moet de meerderheid daar wel positief tegenoverstaan natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook een vraag uit de enquete was of je een dergelijk betaalsysteem (met de Wallet) ook graag op andere Q-Dance feesten zou willen zien.

Vind het alleen met drinken halen voor de groep wel lastig, maar verder werkt t allemaal wel prima. Ben benieuwd of er dus vaker van die pasjes gaan komen i.p.v. tokens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Ook een vraag uit de enquete was of je een dergelijk betaalsysteem (met de Wallet) ook graag op andere Q-Dance feesten zou willen zien.

Vind het alleen met drinken halen voor de groep wel lastig, maar verder werkt t allemaal wel prima. Ben benieuwd of er dus vaker van die pasjes gaan komen i.p.v. tokens.


Zou eerlijk gezegd wel prettig zijn. Kunnen alle barmedewerkers alles direct op de kassa intypen in plaats van eerst op het kastje, daarna de bonnen aannemen en tellen en dan drinken halen. Zal het wachten aan de bar in ieder geval wel versnellen. Daarnaast is zo'n pasje wellicht herbruikbaar dus scheelt ook weer een hoop zooi aan munten ieder festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou ook wel ideaal zijn als je zo'n universele kaart had waarmee je op elk festival kan betalen. En als we dan helemaal outside-the-box denken: dat je er ook mee in winkels kan betalen. En dat je die pas niet hoeft op te laden maar dat er gewoon geld van je rekening wordt afgeschreven. Wat een handig systeem zou dat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het zou ook wel ideaal zijn als je zo'n universele kaart had waarmee je op elk festival kan betalen. En als we dan helemaal outside-the-box denken: dat je er ook mee in winkels kan betalen. En dat je die pas niet hoeft op te laden maar dat er gewoon geld van je rekening wordt afgeschreven. Wat een handig systeem zou dat zijn.


Wow, Je hebt het over de pinpas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het zou ook wel ideaal zijn als je zo'n universele kaart had waarmee je op elk festival kan betalen. En als we dan helemaal outside-the-box denken: dat je er ook mee in winkels kan betalen. En dat je die pas niet hoeft op te laden maar dat er gewoon geld van je rekening wordt afgeschreven. Wat een handig systeem zou dat zijn.


@Q-Dance (en andere organisaties), lezen jullie mee? Dit is wel een geniaal idee zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Ook een vraag uit de enquete was of je een dergelijk betaalsysteem (met de Wallet) ook graag op andere Q-Dance feesten zou willen zien.

Dan liever pinpas dan een aparte pas waar je verder weinig mee kan en de laatste paar euro's op blijven hangen, al heb ik liever gewoon munten, veel makkelijker met vrienden samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Aristo schreef:
Ook een vraag uit de enquete was of je een dergelijk betaalsysteem (met de Wallet) ook graag op andere Q-Dance feesten zou willen zien.

Dan liever pinpas dan een aparte pas waar je verder weinig mee kan en de laatste paar euro's op blijven hangen, al heb ik liever gewoon munten, veel makkelijker met vrienden samen.

Maar dat geld kan je bij Gelredome terug laten storten naar je rekening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2022 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de Gelredome wallet fijner dan muntjes halen. Ik heb mijn kaart gekoppeld aan mijn email adres waardoor ik hem via iDeal op kan laden, bij evenementen en voetbalwedstrijden hoef ik nooit in de rij te staan. Al is gewoon betalen via pin natuurlijk het fijnst.

Als Q dan toch met een eigen betaalkaart komt lijkt het me dat ze die wel koppelen aan je Q dance account. Misschien kunnen ze dan een systeem introduceren dat je makkelijk met je vrienden een rondje kan halen? Hoor dat nu ook als grootste minpunt in vergelijking met munten, maar daar is vast iets op te verzinnen.

Misschien ook nog een manier om de Dediqated memberships te pushen, dat je korting krijgt op eten/drinken op het evenement als je betaalkaart gekoppeld is aan een account met Dediqated membership.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2022 18:21 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Ik vind de Gelredome wallet fijner dan muntjes halen. Ik heb mijn kaart gekoppeld aan mijn email adres waardoor ik hem via iDeal op kan laden, bij evenementen en voetbalwedstrijden hoef ik nooit in de rij te staan. Al is gewoon betalen via pin natuurlijk het fijnst.

Als Q dan toch met een eigen betaalkaart komt lijkt het me dat ze die wel koppelen aan je Q dance account. Misschien kunnen ze dan een systeem introduceren dat je makkelijk met je vrienden een rondje kan halen? Hoor dat nu ook als grootste minpunt in vergelijking met munten, maar daar is vast iets op te verzinnen.

Misschien ook nog een manier om de Dediqated memberships te pushen, dat je korting krijgt op eten/drinken op het evenement als je betaalkaart gekoppeld is aan een account met Dediqated membership.

Op multigroove iets nieuws gehad als test(naast muntjes deze keer)
Dat was een app waar je kon inloggen op een evenement, de munten online kopen. Hier kon je een vrienden groep in maken waar iedereen zn muntjes in zetten, iedereen kon er bij maar het was wel duidelijk wie hoe veel munten nog had.

Er was zelfs een zelf tap punt wat hier mee werkte.


Werkte aanzich oke alleen nu nog vertragend omdat het nieuw was. Nadeel is wel dat je dus een telefoon met batterij bij je moet hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 13:17 
 
Hardtraxxer

Is het wisselvallende bereik op festivals niet de grootste reden waarom dit er nog niet is? Een storing en je gehele systeem is buiten werking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
verhaal


Wat een vet concept, ik zie hier wel toekomst in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Is het wisselvallende bereik op festivals niet de grootste reden waarom dit er nog niet is? Een storing en je gehele systeem is buiten werking.

Exact.

Doe mij maar gewoon de oldschool muntjes. Ik heb al een aantal keren meegemaakt dat het pin systeem op een festival terrein niet werkte en om die reden heb ik altijd cash mee zodat als de rij te lang is of het internet eruit ligt ik toch kan drinken of eten.

Ik vind sowieso een offline versie voor munten en aankopen beter dan met apps of alles online.

NFC zoals in die pasjes of zoals Tomorrowland met zo'n bracelet is dan nog wel een optie mits je hem dan op kan laden thuis of op een ander netwerk zodat je niet afhankelijk bent van 1 online omgeving.

Redundancy is key
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten