Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line-up, al had er van van mij ook wel een extra euforische naam nog bij mogen staan.

Wellicht dat er nog een surprise act komt, misschien wel meerdere zelfs. In 2012 waren er tenslotte maarliefst 3 surprise acts.
Ook denk ik niet dat de acts Rebelion | D-Sturb & Act of Rage | Sefa allen 1 uur krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up oke. Meeste namen kan ik me prima op vermaken, maar er zijn geen uitspringers die mij echt veel boeien (B-Front, Phuture Noize, Project One, Wildstylez, Devin Wild, Adrenalize). Doordat er zo weinig namen bekend zijn, zie ik meerdere suprise acts zoals 2012 nog wel gebeuren.

Ik denk dat het een Project One wordt of alle namen die vorig jaar in de Qlimax stream zaten. Daarvan staan alleen Sefa en SZP momenteel op de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Voelt alsof er iets mist ofzo, moeilijk uit te leggen.

je kan wel zeggen, alsof er iets MYST.
haa
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Daar heb je een punt, maar wat wil je SZP noemen dan? Raw?


Gewoon hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

@Pantermaat piepkicks en kassakicks in deze lineup? Wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de 200 euro van de Qlimax kaartjes, maar een nieuwe tv kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:45 
 
Hardtraxx Elite

Toch wel een matige lineup. Staan alleen maar artiesten op die je afgelopen tijd hebt doodgegooid met livestreams. Een B-Front b2b met Adrenaline was bijvoorbeeld toch veel leuker geweest dan de 100ste keer Sound Rush, Ran-D of D-Block & Stefan. Sub Zero maakt ook al aantal jaren precies hetzelfde. Ik vind het persoonlijk echt armoedig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators mis ik eigenlijk ook wel :cry:
Altijd vette euforische platen, zeker de laatste waar ze aan gewerkt hebben.
Erg jammer :/ Enkel SR uit de AoC stal :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mweh..
Aan de ene kant: fijn dat er ruimte is voor meer dan een uur per act. Leuk dat we Zany eens op de line up zien (waarschijnlijk met classics, smakelijk!). Ook blij met SZP en DBSTF.

Echter wel Act of Rage en Rebelion.. Die zijn helemaal niet mijn straatje. Had stiekem toch op iets meer euforisch gehoopt. Ook opvallend dat dit de eerste Qlimax sinds jaren is zonder iemand van de "grote drie" uit de eurofische kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom toch dat verlangen naar een Project One surprise act?

Had liever ook wat andere namen gezien als Adaro, Phuture Noize, Myst.
Dan maar lekker naar huis na of tijdens Rebelion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
zonder iemand van de "grote drie" uit de eurofische kant.

Denk dat uit de huidige euforische top je daar alleen HHZ nog onder kan scharen. Verder sowieso DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Bass Modulators mis ik eigenlijk ook wel :cry:
Altijd vette euforische platen, zeker de laatste waar ze aan gewerkt hebben.
Erg jammer :/ Enkel SR uit de AoC stal :oh:

Ik ben juist blij dat de lineup grotendeels niet bestaat uit AOC artiesten. Er is zoveel meer die ik er graag zie dan 3 uur de zelfde soort platen horen.

Verder is de euforische kant inderdaad wat schaars maar dit was in 2019 niet anders.
Act of Rage en Sefa is totaal niet mijn ding en ran-d moet ik voor lief nemen.

Rebelion heeft mij zeker de afgelopen jaren bewezen dat ze niet alleen dood en verderf piep kick platen maken. Iets wat ik nooit had verwacht dus fijne ommekeer en ben dus wel oprecht benieuwd naar hun set.

Dbstf kan nooit fout gaan en bij zany verwacht ik wel wat Classics te horen, ook bij The Qreator. Maar toch leent de lineup voor nog 1 of 2 euforische namen dan wel een liveact van B-Frontloner, Phuture Noize en Project One. Logische keuze als je kijkt naar de langverwachte albums e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom hebben mensen het überhaupt nog over MYST, hij is gestopt, heb er vrede mee.

Hij zou het ook niet meer verdienen na zo'n dikke middelvinger naar z'n fans.

DBSTF en Sound Rush zijn tenminste namen die concequent zijn blijven releasen, wat hebben NC/Wildstylez/Hhz nou gereleased de laatste tijd? Zany is de Tuneboy/Isaac/Luna van dit jaar dus die zou wel classics draaien.

Vind het echt een enorm logische lineup vol namen die het imo verdient hebben op dit podium te staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de discussie rondom surpirse acts zo lastig. Het is een beetje een recept voor teleurstellingen als het niet degenen zijn waar je op hoopt, zeker als je op iets exclusiefs als Project One hoopt..

Overigens had ik sitekem ook wel op een TNT of Primeshock gehoopt, beiden doen nu best veel met Q-Dance en maken voldoende populaire platen de laatste tijd.

Rickzel schreef:
wat hebben NC/Wildstylez/Hhz nou gereleased de laatste tijd?

Niet bijzonder veel, ben ik ook met je eens, maar het is wel opvallend want het zijn toch een jaar of 12 vaste gasten geweest op Qlimax. De enige contante factor de laatste jaren nu is Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:00 
 
Hardtraxx Elite

Vind Sub zero, Act of Rage (!) en Rebellion echt niet passen op Qlimax. Alledrie releasen i.m.o. echt zwakke/nietszeggende platen of alleen maar hetzelfde soort platen. D-Sturb vind ik het nog wel terecht. Ik weet niet wat dit overigens zegt over de kwaliteit van de rauwere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie geloven toch echt niet dat dit alles is? In 2012 hadden ze zelfs 3 surprise acts. Gezien de tijd van het evenement en het aantal namen mag je er gerust vanuit gaan denk ik dat er meer komt. Wie en hoelang mogen jullie nog een maand over discussiëren maar als je 100€ voor een ticket betaald voor de line up bekend is en nu gaat lopen janken mag je wel effe kritisch gaan kijken of je de volgende keer weer zo makkelijk€100 uitgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik baal misschien nog wel het meeste van het feit dat er wederom geen Adaro op de line up staat. Volgens mij was 2015 zijn laatste keer, samen met Zatox. Die man heeft zo veel goede muziek gemaakt dat ik er echt van sta te kijken dat hij er niet is.

Ran-D, ik vind zijn huidige muziek wel vet maar zijn sets zijn zo saai. Altijd weer dezelfde platen. Ik hoop echt dat 'ie ons weet te verrassen met platen die je niet verwacht, al heb ik er een hard hoofd in.

Sefa, ja. Viel 100% te verwachten, maar betekent niet dat het ineens leuk is. TOtaal niet leuk zelfs, maar goed. Kunnen altijd nog eerder vertrekken.

Act of Rage: daar ga ik niets over zeggen. Die past naar mijn mening totaal niet bij Qlimax. Ik ben benieuwd wat 'ie er van gaat maken. Verder ben ik echt wel fan van Rebelion maar vind ik ze niet zo goed bij Qlimax passen. Maar ach, hopen dat ze de wat melodieuzere platen draaien en niet het "lompe werk".

Ik blijf hopen op een surprise act door B-Front, Devin Wild of een Adaro (al acht ik de kans dat Adaro als surprise staat wel klein).

EDIT: Een Primeshock of TNT hadden ook echt niet misstaan inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Vind Sub zero, Act of Rage (!) en Rebellion echt niet passen op Qlimax. Alledrie releasen i.m.o. echt zwakke/nietszeggende platen of alleen maar hetzelfde soort platen. D-Sturb vind ik het nog wel terecht. Ik weet niet wat dit overigens zegt over de kwaliteit van de rauwere artiesten.


SZP, AoR en Rebelion zwakke kwaliteit? Heh? Ik snap echt niks van de comments vandaag, SZP hebben echt loepzuivere producties, AoR ook, maar dat geldt wel voor alles uit de MiM stal. Rebelion sinds +- 2019 ook klotestrakke platen. Snap echt niks hiervan lol

Edit: voor je edit stond er zwakke kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als vooral euforische liefhebber ben ik er niet rouwig om dat ik hier een keer niet naartoe ga. En ook al ga ik er niet naar toe; het hele gebeuren om altijd maar een eventuele surprise act ja of nee komt mij ook een beetje mijn neus uit. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal wat dat je überhaupt je line-up pas naar buiten brengt nadat je evenement voor ~€100 per kaart al is uitverkocht. Laat staan dat je dan ook mogelijk nog niet eens heel je line-up naar buiten brengt. Irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan met alle namen wel leven. Alleen nog niet echt overtuigd dat dit genoeg is. Nog één spectaculaire surpriseact en het dubbeltje kan misschien nog de juiste kant op vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:12 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
hotymoty schreef:
Vind Sub zero, Act of Rage (!) en Rebellion echt niet passen op Qlimax. Alledrie releasen i.m.o. echt zwakke/nietszeggende platen of alleen maar hetzelfde soort platen. D-Sturb vind ik het nog wel terecht. Ik weet niet wat dit overigens zegt over de kwaliteit van de rauwere artiesten.


SZP, AoR en Rebelion zwakke kwaliteit? Heh? Ik snap echt niks van de comments vandaag, SZP hebben echt loepzuivere producties, AoR ook, maar dat geldt wel voor alles uit de MiM stal. Rebelion sinds +- 2019 ook klotestrakke platen. Snap echt niks hiervan lol

Edit: voor je edit stond er zwakke kwaliteit.

Ja ik vind het echt bijzonder simpele en lege platen. Alleen de synth van SZP is volgens mij al 5 jaar oud. Elke keer hetzelfde trucje. Vergelijk de platen van SZP met de grotere artiesten van toen zij jonger waren, dan vind ik de originaliteit van SZP echt bizar laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Pedaalemre schreef:
hotymoty schreef:
Vind Sub zero, Act of Rage (!) en Rebellion echt niet passen op Qlimax. Alledrie releasen i.m.o. echt zwakke/nietszeggende platen of alleen maar hetzelfde soort platen. D-Sturb vind ik het nog wel terecht. Ik weet niet wat dit overigens zegt over de kwaliteit van de rauwere artiesten.


SZP, AoR en Rebelion zwakke kwaliteit? Heh? Ik snap echt niks van de comments vandaag, SZP hebben echt loepzuivere producties, AoR ook, maar dat geldt wel voor alles uit de MiM stal. Rebelion sinds +- 2019 ook klotestrakke platen. Snap echt niks hiervan lol

Edit: voor je edit stond er zwakke kwaliteit.

Ja ik vind het echt bijzonder simpele en lege platen. Alleen de synth van SZP is volgens mij al 5 jaar oud. Elke keer hetzelfde trucje. Vergelijk de platen van SZP met de grotere artiesten van toen zij jonger waren, dan vind ik de originaliteit van SZP echt bizar laag.


Originaliteit deels eens, alhoewel je ook kan zien dat ze hun eigen unieke sound hebben (waar ze zelf weinig in doorontwikkelen, die geef ik je). Qua productiekwaliteit is echt echter wel top van de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

simon10pont schreef:
Kan met alle namen wel leven. Alleen nog niet echt overtuigd dat dit genoeg is. Nog één spectaculaire surpriseact en het dubbeltje kan misschien nog de juiste kant op vallen.


Dit idd. Ik vind de hele line-up leuk, maar er mist nog echt een knaller
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buiten hun eigen nummers om vind ik dat SZP in 2018 met hun set bewezen hebben dat ze snappen waar Qlimax om draait. Buiten hun eigen nummers ook wat classics, nummers van andere artiesten/labels en ook nieuwe tracks. Qua originaliteit is het niet meer zo baanbrekend als vroeger, maar dat is ook lastig te toppen nadat ze eigenhandig de psy hype in de hardstyle geïntroduceerd hadden.

Buiten dat gaan SZP kicks naar mijn mening live altijd kneiterhard, vooral bij een beetje een goed geluidssyteem. Ik vind ze wel op Qlimax passen en kijk erg uit naar hun set!

Inb4 'trek zijn IP adres na!!!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk ook wel uit naar SZP, op uitzondering van 2 tracks die ik laatst in Instagram video's van ze zag, waar de kicks teveel richting laser/piep kick gaan.

Playing With Fire edit tijdens Headhunterz 2 jaar geleden :drool:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten