Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maar wat voegt The Qreator dan eigenlijk nog toe? Ik dacht dat dat een beetje de early/classic naam was op de line-up maar dat gaat Zany dus al doen?


Ik vermoed dat The Qreator iets met de platen van de online editie gaat doen. Zo is het immers al min of meer bevestigd dat transcendence live gezongen word. Dus ik verwacht een half uurtje "The Source" met show elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn


Inb4 90 minuten PartyZany carnavalherrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:
Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn


Inb4 90 minuten PartyZany carnavalherrie

Ha ha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
ULTIMO schreef:
Maar wat voegt The Qreator dan eigenlijk nog toe? Ik dacht dat dat een beetje de early/classic naam was op de line-up maar dat gaat Zany dus al doen?


Ik vermoed dat The Qreator iets met de platen van de online editie gaat doen. Zo is het immers al min of meer bevestigd dat transcendence live gezongen word. Dus ik verwacht een half uurtje "The Source" met show elementen.


Zou hier wel dik tevreden mee zijn. Alle tracks verdienen het om live gedraaid te worden, met name die B-Front en Keltek tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Pedaalemre schreef:
Delt-A schreef:
Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn


Inb4 90 minuten PartyZany carnavalherrie

Ha ha


Ik vind '1,5 uur early draaien op Qlimax in 2021' net zo geloofwaardig als elke 'soon release' of 'I will only play classics @ classics events' van elke artiest die zoiets zegt.

Zullen genoeg platen van na 2010 langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 08:38 
 
Hardtraxxer

Wordt het niet eens tijd voor een warm-up setje i.p.v. al het gezeur over de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderhalf uur early op qlimax pfff, daar zou ik echt niet op zitten te wachten :lol: Zou wel vloeken in de kerk zijn hier, maar hooguit half uurtje early en half uurtje 'classics' en dan ist wel weer mooi geweest.

Kijk maar hoe dood de zaal ging bij the Prophet op VWAB toen hij er early bij pakte, en dan heb je nog een feest waar mensen dedicated komen voor oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 09:47 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Anderhalf uur early op qlimax pfff, daar zou ik echt niet op zitten te wachten :lol: Zou wel vloeken in de kerk zijn hier, maar hooguit half uurtje early en half uurtje 'classics' en dan ist wel weer mooi geweest.

Kijk maar hoe dood de zaal ging bij the Prophet op VWAB toen hij er early bij pakte, en dan heb je nog een feest waar mensen dedicated komen voor oude tracks.

Ik denk zomaar dat er in dit geval ook classics bedoeld worden. Misschien met een half uurtje echt early (moet zeggen dat dat lekker inkomen was op Dediqated)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik verwacht ook dat het voornamelijk classics zullen zijn. Hij benadrukte wel dat het dus géén freestyle zal zijn, waar sommige mensen bang voor waren.

En in ieder geval die Science & Religion update, die erg goed klonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik er zo over na denk zou ik het wel enorm vinden passen bij Qlimax om de keuze te maken voor langere DJ sets. Je hebt sowieso alleen de aller allergrootste/populairste namen op het allergrootste podium, geef ze dan ook uitgebreid de tijd om alles te draaien wat ze willen in een set van anderhalf uur.

Verwacht het eerlijk gezegd niet dat dit het geval gaat zijn ivm surprise acts, maar zou best een toffe ontwikkeling izjn (mits de lineups je aanspreken natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Anderhalf uur early op qlimax pfff, daar zou ik echt niet op zitten te wachten :lol: Zou wel vloeken in de kerk zijn hier, maar hooguit half uurtje early en half uurtje 'classics' en dan ist wel weer mooi geweest.

Kijk maar hoe dood de zaal ging bij the Prophet op VWAB toen hij er early bij pakte, en dan heb je nog een feest waar mensen dedicated komen voor oude tracks.

Kwam ook door de mega random opbouw in z'n set denk ik, compleet willekeurig Wake Up en Africa-achtige meuk afwisselen met early/oudere classics :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk oprecht de slechtste set die ik ooit gehoord heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 uur early dan wordt dat de beste 1,5uur van het feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was inderdaad heel fijn nieuws afgelopen zaterdag! Moet straks maar een uur van tevoren tussen de buitenlanders voor de deur gaan staan wachten, wil van Zany early eigenlijk niets missen als het niet hoeft. Laat hem Pillzz maar eens door de Gelredome jagen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik hoop toch zo dat de evenementen buiten schot blijven met deze stijgende besmettingsaantallen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
Oh ik hoop toch zo dat de evenementen buiten schot blijven met deze stijgende besmettingsaantallen :cry:


Ik zie die kans wel steeds groter worden --EDIT: dat de evenementen niet buiten schot blijven -- zoals het nu gaat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vos schreef:
Fantazoo schreef:
Oh ik hoop toch zo dat de evenementen buiten schot blijven met deze stijgende besmettingsaantallen :cry:


Ik zie die kans wel steeds groter worden zoals het nu gaat :oh:


Positief dus, zoals jij het nu schetst! Fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Vos schreef:
Fantazoo schreef:
Oh ik hoop toch zo dat de evenementen buiten schot blijven met deze stijgende besmettingsaantallen :cry:


Ik zie die kans wel steeds groter worden zoals het nu gaat :oh:


Positief dus, zoals jij het nu schetst! Fijn.


Dat was het niet bedoeld jammer genoeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het wat betreft de doorgang van het feest ook niet heel rooskleurig in moet ik zeggen, maar we gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Belangrijkere vraag, wie gaat Elevate draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2021 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Belangrijkere vraag, wie gaat Elevate draaien


Delete classics surprise ja????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 07:16 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Spobbertiet schreef:
Belangrijkere vraag, wie gaat Elevate draaien


Delete classics surprise ja????????



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:05 
 
Hardtraxxer

Graag een Devin Wild suprise act, criminally underrated :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Graag een Devin Wild suprise act, criminally underrated :bomb:


30 minuten inner game op Qlimax zou de volledige ticketprijs waard maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Graag een Devin Wild suprise act, criminally underrated :bomb:


Lijkt mij best aannemelijk! Als ik geld kon inzetten op een surprise act dan zou ik het op Devin Wild en Headhunterz/Project One zetten. Er mist nu toch wel wat euforisch in de line-up dus als er een surprise act is zal het wel aan die kant van het spectrum zitten.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten