Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik niet, die van Zany en D-Block & S-Te-Fan ook niet. Terwijl ik wel Dediqated member ben en m'n tickets gepersonaliseerd heb.

Rebelion lees ik op Reddit.

Maar een klein percentage van de ticket holders krijgt de notificatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 21:44 
 
Hardtraxxer

Echt helemaal niks deze manier van aankondigen, normaal altijd wel hype rond de lineup enzo maar op deze manier kunnen ze net zo goed de hele lineup verrassing voor de dag zelf houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel leuk gedaan, een stuk interessanter dan de lineup gewoon online gooien of artiesten iets laten posten op instagram. Voelt toch een beetje als een scavenger hunt dit, de hele avond Reddit refreshen om te kijken of er al nieuwe namen opstaan.

Verder zijn Zany, DBSTF en Rebelion een goede start! Laat de rest maar komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd rebeljen gvd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
Delt-A schreef:
Ik niet, die van Zany en D-Block & S-Te-Fan ook niet. Terwijl ik wel Dediqated member ben en m'n tickets gepersonaliseerd heb.

Rebelion lees ik op Reddit.

Maar een klein percentage van de ticket holders krijgt de notificatie.


Heb er nu wel een, die van D-Block & S-Te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bevestigingen voor vandaag:
The Qreator
Zany
D-Block & S-Te-Fan
Ran-D
Rebelion

Interessant daarbij is dat zowel Zany als The Qreator erop staan. Zou dat betekenen dat Zany dan later op de dag staat ipv als openingsset? Zany classics set wat verderop in de middag zou echt goud zijn :drool: Verwacht wel gewoon dat hij en Qreator de 1e en 2e set hebben eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe niks aan te merken op de line-up. Allemaal dik verdiend. Zany wat verderop de dag zou inderdaad heel dik zijn maar denk het eerlijk gezegd niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Bevestigingen voor vandaag:
The Qreator
Zany
D-Block & S-Te-Fan
Ran-D
Rebelion

Interessant daarbij is dat zowel Zany als The Qreator erop staan. Zou dat betekenen dat Zany dan later op de dag staat ipv als openingsset? Zany classics set wat verderop in de middag zou echt goud zijn :drool: Verwacht wel gewoon dat hij en Qreator de 1e en 2e set hebben eerlijk gezegd.

Denk het ook. Qlimax duurt ook een uurtje langer dit jaar volgens mij. Of is het zelfs twee uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

12 tot 11 ipv 10 tot 7, dus formeel twee uur langer inderdaad. Al begonnen ze de afgelopen jaren ook al ruim voor 10, dus in de praktijk scheelt het een kleine anderhalf uur denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 07:35 
 
Hardtraxx Newbie

Ik verwacht dat ze The Qreator gebruiken voor een soort van hommage aan de 2020 Tracks ,vandaar ook die post van de vocalist van Transcendence dat die live gaat performen.

Dus dan zou je Zany als opener hebben en dan voor Ran-D die hommage aan 2020 en dan overgaan op het anthem van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ochtend tot nu toe:
Sound Rush
Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:47 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe geen verkeerde namen. Ik verwacht nog wat Raw artiesten en uiteraard de Hardcore afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
Deze ochtend tot nu toe:
Sound Rush
Sub Zero Project


Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:57 
 
Hardtraxxer

D-sturb en Act of Rage ook bevestigd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:58 
 
Hardtraxxer

PvO Hardstyle schreef:
AboveColin schreef:
Deze ochtend tot nu toe:
Sound Rush
Sub Zero Project


Waar heb je dit vandaan?


In de Q-dance app krijg je notificaties met een filmpje waar symbolen in te zien zijn.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... imax_2021/
Hiermee kan je die ontcijferen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-sturb b2b Act Of Rage
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
PvO Hardstyle schreef:
AboveColin schreef:
Deze ochtend tot nu toe:
Sound Rush
Sub Zero Project


Waar heb je dit vandaan?


In de Q-dance app krijg je notificaties met een filmpje waar symbolen in te zien zijn.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... imax_2021/
Hiermee kan je die ontcijferen

Geupdate Alphabet btw
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd nog wel te hopen dat Phuture Noize en/of B-Front er staan… zijn nog hoogstens drie plekken te vergeven waarvan 1 hardcore is. Anders is de line up wel mislukt voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Gvd nog wel te hopen dat Phuture Noize en/of B-Front er staan… zijn nog hoogstens drie plekken te vergeven waarvan 1 hardcore is. Anders is de line up wel mislukt voor mij


Ik verwacht eigenlijk nog wel 4 namen eerlijk gezegd. Gok niet dat iedere artiest een vol uur gaat krijgen en dit keer duurt Qlimax natuurlijk 11 uur. Hoop nog op een Project One of andere goede euforische naam (die zijn toch wat ondervertegenwoordigd tot nu toe), een talent als Devin Wild, een andere goede melodieuze raw act uit de hoek van Roughstate en een, misschien wel twee, hardcore afsluiter(s).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben om eerlijk te zijn ook nog niet zo enorm blij met de line up. Zany is echt een aangename verrassing, dat dan weer wel. Ik snap oprecht niet waarom Adaro nog geen spot op Qlimax heeft gekregen. Die man heeft tijdens de hele corona periode zo steady gereleased. Als er iemand een plekje op de line up verdient dan is dat Adaro wel i.m.h.o.

Namen als SR, SZP, DBSTF vind ik los allemaal echt wel heel vet, veelal ook wel verdiend, desalniettemin had ik toch graag iets meer variatie gezien. Deze namen hebben allemaal al een aantal keer op Qlimax gestaan de afgelopen jaren.

De act waar ik nog wel het meest van baal is Act of Rage. Totaal geen Qlimax vibe voor mij. Zul je zien dat er ook nog een Sefa bij komt, nou dan is het circus compleet. Dan kunnen we wel 1.5 uur eerder gaan afteren.

EDIT: Ik snap de keuzes volledig vanuit Q-Dance haar perspectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk fijne line-up tot nu toe :love: Heel erg blij met Rebelion en Act Of Rage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Ik ben om eerlijk te zijn ook nog niet zo enorm blij met de line up. Zany is echt een aangename verrassing,

Ja dat moet je nog maar afwachten :P Stel dat 'ie freestyle of allemaal gare edits gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Link van reddit pagina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
BroodjeKroket schreef:
Ik ben om eerlijk te zijn ook nog niet zo enorm blij met de line up. Zany is echt een aangename verrassing,

Ja dat moet je nog maar afwachten :P Stel dat 'ie freestyle of allemaal gare edits gaat draaien.


Haha dan ga ik direct weer naar huis. :lol: Maar ik heb wel vertrouwen in Zany. Hopelijk een leuke classics opener, ik denk dat die man dat prima kan.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten