Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 namen op een tijdsbestek van 11 uur, dit laat wel veel ruimte voor nog een aantal verrassingen. Ervan uitgaande dat ze niet direct om 12 zullen beginnen met de muziek maar rond 12.30 hebben we alsnog 1.5 uur over als je voor iedere act die er nu staat een uur rekent (wat ook al vrij bijzonder is voor Qlimax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
Afbeelding

Hoe kom je hieraan? In 2019 waren d’r 10 aangekondigd. Erg vreemd om nu 9 namen aan te kondigen terwijl er een uur meer tijd is

Edit: Never mind. Wat een bout line up zeg. Veel te raw ook gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 euforische namen (en Zany, maar geen idee wat die gaat doen) op 5 raw en 1 hardcore/frenchcore, hier wordt ik nou niet heel erg warm van eigenlijk. Hopen op een surprise act van P1 oid. De ruimte is er in ieder geval wel voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project one kun je wel op rekenen ja. Die twee hebben patent op suprise acts. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel erg opmerkelijk om Phuture Noize er niet meer te zetten terwijl hij bijna 2 nog amper gedraaide albums op de plank heeft liggen. Andere artiesten hebben veel minder gereleased

Verder mis ik dit soort namen: wildstylez, b front, headhunterz, project one, noisecontrollers, atmozfears, Devin wild
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom noisecontrollers als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
AboveColin schreef:
Afbeelding

Hoe kom je hieraan? In 2019 waren d’r 10 aangekondigd. Erg vreemd om nu 9 namen aan te kondigen terwijl er een uur meer tijd is

Edit: Never mind. Wat een bout line up zeg. Veel te raw ook gewoon


Veel te raw? SZP is gewoon euforisch met harde kicks, Rebelion is wel raw maar hebben tegenwoordig ook meer euforische platen zoals Life Or Death en dat soort sfeerplaten zullen goed bij Qlimax passen dus die zullen echt geen kassakick set draaien daar. Ran-D kun je anno 2021 ook totaal niet onder raw scharen. Enige echt raw act is D-Sturb & AoR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Waarom noisecontrollers als ik vragen mag?

Ja eigenlijk niet echt een reden maar ik vind wel dat er een groot gebrek is aan dit soort namen

@pedaalemre, als ik het einde hoor van Qlimax anthem, dan vind ik ran-D gewoon raw. Wel melodieus, maar ik kan zelf ran-d moeilijk onder normaal hardstyle scharen. SZP geef ik je misschien gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dus totaal niet blij met de line up maar ik troost mezelf met het feit dat ik gelukkig geen Mandy op de line up zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:39 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
RoyAPO schreef:
AboveColin schreef:
Afbeelding

Hoe kom je hieraan? In 2019 waren d’r 10 aangekondigd. Erg vreemd om nu 9 namen aan te kondigen terwijl er een uur meer tijd is

Edit: Never mind. Wat een bout line up zeg. Veel te raw ook gewoon


Veel te raw? SZP is gewoon euforisch met harde kicks, Rebelion is wel raw maar hebben tegenwoordig ook meer euforische platen zoals Life Or Death en dat soort sfeerplaten zullen goed bij Qlimax passen dus die zullen echt geen kassakick set draaien daar. Ran-D kun je anno 2021 ook totaal niet onder raw scharen. Enige echt raw act is D-Sturb & AoR.


Mooi! Ik hoef niet teveel kassakicks piepkicks etc. Qlimax 2006 was mn laatste dus ik moest een paar namen toch ff youtuben :$ xd
Maar we hebben er zin in, de eerste weer sinds dediqated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K snap dat hele Qreator concept ook niet. Man geef die plek toch gewoon aan iemand die het verdiend. Voegt echt werkelijk niets toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Alm1ghty schreef:
Waarom noisecontrollers als ik vragen mag?

Ja eigenlijk niet echt een reden maar ik vind wel dat er een groot gebrek is aan dit soort namen

@pedaalemre, als ik het einde hoor van Qlimax anthem, dan vind ik ran-D gewoon raw. Wel melodieus, maar ik kan zelf ran-d moeilijk onder normaal hardstyle scharen. SZP geef ik je misschien gelijk in.


Over Ran-D, dan noem je een klein stukje aan het eind van 1 track. Misschien is mijn visie op euforisch/raw anders, maar ik vind Zombie, Hurricane, Run From Reality, Fight Fire With Fire en de rest van z'n hits gewoon euphoric. Wellicht was het in 2014 (hypothetisch) onder de noemer 'stevige euphoric' gevallen, maar tegenwoordig is euforisch nou eenmaal wat harder (stevigere midintro's, vollere kicks).

En ja Rebelion zullen wss redelijk wat platen a la Life Or Death, Dusk Till Dawn, The Edge draaien ivm de Qlimax sfeer.

Volgens mij zeiden ze zelfs recent in een interview dat het hoofd-alias Rebelion gebruikt zal worden voor meer euforische vrijheid zodat ze zich met Overdose volledig op het beuken kunnen richten.

SZP idd gewoon trance melodieen icm harde kicks.

Al met al vind ik dit in ieder geval zeker niet veel te raw. Maar dat is uiteindelijk ook maar subjectief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:46 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
RoyAPO schreef:
AboveColin schreef:
Afbeelding

Hoe kom je hieraan? In 2019 waren d’r 10 aangekondigd. Erg vreemd om nu 9 namen aan te kondigen terwijl er een uur meer tijd is

Edit: Never mind. Wat een bout line up zeg. Veel te raw ook gewoon


Veel te raw? SZP is gewoon euforisch met harde kicks, Rebelion is wel raw maar hebben tegenwoordig ook meer euforische platen zoals Life Or Death en dat soort sfeerplaten zullen goed bij Qlimax passen dus die zullen echt geen kassakick set draaien daar. Ran-D kun je anno 2021 ook totaal niet onder raw scharen. Enige echt raw act is D-Sturb & AoR.

Szp euforisch? Wat heb jij gesnoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He roy hoe smaakt phuture noize’s leuter eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
He roy hoe smaakt phuture noize’s leuter eigenlijk?

Heerlijk, vannacht nog in m’n mond gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

@Miwer Zowat elke plaat, vooral sinds hun Rave Into Space concept heeft een (trance influenced) melodie, de kicks zijn hard maar het overgrote deel van hun platen zit vol met melodie. Daarom.

Vergelijk wat oudere tracks van hun die niet op melodie gericht zijn. Headbanger, Hit The Funk, This Is Madness etc. Is toch veel rawer als Rave Into Space, Silence Of My Sins, Sinners Paradise etc. Zelfs een paar jaar oude platen zoals All Night, Amen, The Contagion. Kan dat in ieder geval zeker geen raw noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een oke lineup tot nu toe maar ik heb ook het idee dat er iets mist. Denk wel dat we meerdere verrassingen gaan zien gezien het aantal aangekondigde acts en de duur van het evenement. Laten we zeggen dat de eerste act om 13:00 begint kan je nog gewoon een vol uur opvullen als iedereen 1 uur draait.

Van mij mag Project One en Phuture Noize/B-Front nog wel toegevoegd worden, en een extra euforische naam als Atmozfears of Devin Wild om het allemaal een beetje uit te balanceren. Vind de lineup tot nu toe inderdaad ook redelijk 'raw' voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de volgorde te zien gaat Zany gewoon een classic set draaien. En zie ik voor Ran-D nog wel Project One staan als surprise-act anders is het wel heel karig qua euforische namen. Dan mis ik eigenlijk alleen nog wel B-Front en/of Phuture Noize anders was dit wel echt een hele sterke line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:01 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
@Miwer Zowat elke plaat, vooral sinds hun Rave Into Space concept heeft een (trance influenced) melodie, de kicks zijn hard maar het overgrote deel van hun platen zit vol met melodie. Daarom.

Vergelijk wat oudere tracks van hun die niet op melodie gericht zijn. Headbanger, Hit The Funk, This Is Madness etc. Is toch veel rawer als Rave Into Space, Silence Of My Sins, Sinners Paradise etc. Zelfs een paar jaar oude platen zoals All Night, Amen, The Contagion. Kan dat in ieder geval zeker geen raw noemen.

Met een melodie maakt het nog niet meteen euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teleurgesteld in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Pedaalemre schreef:
@Miwer Zowat elke plaat, vooral sinds hun Rave Into Space concept heeft een (trance influenced) melodie, de kicks zijn hard maar het overgrote deel van hun platen zit vol met melodie. Daarom.

Vergelijk wat oudere tracks van hun die niet op melodie gericht zijn. Headbanger, Hit The Funk, This Is Madness etc. Is toch veel rawer als Rave Into Space, Silence Of My Sins, Sinners Paradise etc. Zelfs een paar jaar oude platen zoals All Night, Amen, The Contagion. Kan dat in ieder geval zeker geen raw noemen.

Met een melodie maakt het nog niet meteen euforisch


Daar heb je een punt, maar wat wil je SZP noemen dan? Raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn met al die mogelijke surprise acts hoe weet ik nu hoe laat ik kan vreten, hoe laat ik kan schijten en wanneer ik moet snuiven??!
Kan dit niet op de VWAB manier worden opgelost? :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klote eigenlijk dat Ran-D na DBSTF staat. Van een bak drive naar ellendig lange breaks, wordt weer schakelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 13:24 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
RoyAPO schreef:
AboveColin schreef:
Afbeelding

Hoe kom je hieraan? In 2019 waren d’r 10 aangekondigd. Erg vreemd om nu 9 namen aan te kondigen terwijl er een uur meer tijd is

Edit: Never mind. Wat een bout line up zeg. Veel te raw ook gewoon
Citaat:



Dit!!!!

Jammer dat ook hier het euforische verdwijnt! Act of Rage & D-Sturb kan er nog mee door en het uurtje voor de afsluiter. Vind het jammer dat er niet meer voor de stevige acts gekozen word zoals een Devin wild, Adaro, B-front en PN, maar steeds meer de piepkicks/Kassakicks.
Kaartje in de verkoop en de week erop naar feestje B-front.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten