Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Gvd nog wel te hopen dat Phuture Noize en/of B-Front er staan… zijn nog hoogstens drie plekken te vergeven waarvan 1 hardcore is. Anders is de line up wel mislukt voor mij


Het is ook een tijdje geleden dat we een echte surprise act op Qlimax gehad hebben toch? Mag ook wel weer van mij dit jaar, zou mooi zijn als ze Project One niet aankondigen en er als surprise tussenknallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin bij de aankondiging van Sefa is "Let us complete this ritual". Zou dit alleen doelen op de avond zelf of ook op de aankondiging van de namen? Moet zeggen dat ik 9 namen voor 11 uur aan de weinige kant vind voor een feest als Qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
De zin bij de aankondiging van Sefa is "Let us complete this ritual". Zou dit alleen doelen op de avond zelf of ook op de aankondiging van de namen? Moet zeggen dat ik 9 namen voor 11 uur aan de weinige kant vind voor een feest als Qlimax :P


De avond zelf, komen nog meer namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
De zin bij de aankondiging van Sefa is "Let us complete this ritual". Zou dit alleen doelen op de avond zelf of ook op de aankondiging van de namen? Moet zeggen dat ik 9 namen voor 11 uur aan de weinige kant vind voor een feest als Qlimax :P


Denk meer dat ze bedoelen dat hij het feest afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
RoyAPO schreef:
Gvd nog wel te hopen dat Phuture Noize en/of B-Front er staan… zijn nog hoogstens drie plekken te vergeven waarvan 1 hardcore is. Anders is de line up wel mislukt voor mij


Het is ook een tijdje geleden dat we een echte surprise act op Qlimax gehad hebben toch? Mag ook wel weer van mij dit jaar, zou mooi zijn als ze Project One niet aankondigen en er als surprise tussenknallen :thumbup:

Zou vet zijn! Ga m’n kaartje alleen wel verkopen als PN of b front er niet staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:24 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
David_ schreef:
RoyAPO schreef:
Gvd nog wel te hopen dat Phuture Noize en/of B-Front er staan… zijn nog hoogstens drie plekken te vergeven waarvan 1 hardcore is. Anders is de line up wel mislukt voor mij


Het is ook een tijdje geleden dat we een echte surprise act op Qlimax gehad hebben toch? Mag ook wel weer van mij dit jaar, zou mooi zijn als ze Project One niet aankondigen en er als surprise tussenknallen :thumbup:

Zou vet zijn! Ga m’n kaartje alleen wel verkopen als PN of b front er niet staat :(


En er dan achter komen dat ze als surprise act samen hebben gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh dat zou wel karig zijn zeg. Al stond PN er in 2017 al als surprise act. Zou project one wel een grotere en meer gehypete verrassing vinden dan PN & B Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Pohh dat zou wel karig zijn zeg. Al stond PN er in 2017 al als surprise act. Zou project one wel een grotere en meer gehypete verrassing vinden dan PN & B Front


Het is nu wel duidelijk dat je ze wilt zien maar ga dan naar The Showcase en niet naar Qlimax als het van 1 of 2 artiesten afhangt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Pohh dat zou wel karig zijn zeg. Al stond PN er in 2017 al als surprise act. Zou project one wel een grotere en meer gehypete verrassing vinden dan PN & B Front


Het is nu wel duidelijk dat je ze wilt zien maar ga dan naar The Showcase en niet naar Qlimax als het van 1 of 2 artiesten afhangt

De andere artiesten vind ik ook wel tof hoor en ik ga sowieso naar XQ. Alleen kan niet wachten op eind januari om alle nieuwe PN platen te horen. Anders ga ik idd maar naar de B Front showcase

We krijgen nog 3 namen denk ik. Qlimax 2019 had 11 namen met the qreator erbij. Deze staat niet op de line ups op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels een erg logische lineup, vooral D-Sturb vs Act of Rage op Qlimax word ik tering hyped van, verder niet enorm rouwig dat ik geen kaarten heb. Maar zou me perfect vermaken op de namen die tot nu toe zijn aangekondigd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sefa ook confirmed, krijg net op mijn app
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Qreator
Zany
D-Block & S-Te-Fan
Ran-D
Rebelion
Sound Rush
Sub Zero Project
D-sturb b2b Act Of Rage
Sefa

Nog twee plekjes over?! Hoop toch op PN, B-Front, Vertile of Project One!
Vind Sefa aan de ene kant jammer had gehoopt op een wat andere hardcore artiest maar ook wel weer dik want maakt er altijd een feestje van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen hebben jullie het niet door dat de kans, zeker Q kennende, best wel heel erg groot is dat Zany een Freestyle set gaat draaien? Hoop anders natuurlijk, maar ga hier wel vanuit, kan het alleen maar meevallen...
Verder best prima Line up so far. Kan beter natuurlijk, maar ik vermaak me wel. Nu nog een B-Front, PN, Wildstylez, Adrenalize, Primeshock of Devin Wild erbij en ik ben tevreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
dat Zany een Freestyle set gaat draaien?


Daar was ik al voor aan het vrezen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ze op een feest als Dediqated of Defqon tijd inruimen voor freestyle op de mainstage kan ik inkomen. Maar kan me niet voorstellen dat ze op een feest als Qlimax een freestyle-set gaan programmeren. Ik ga er vanuit dat Zany de classics set daait en The Qreator gewoon weer een soort megamix van oud en nieuw werk gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me ook niet voorstellen dat het een freestyle set wordt. Ik zou meer dit aanhouden als referentie: https://lsdb.nl/set/174681/dj-isaac-qli ... 5-21-11-15 classics, met tegen het einde wat nieuwere hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er van uitgaande dat die leak klopt van die guy die transendance live ging zingen op qlimax dan draait zany een classic set en the qreator een the source set aangezien hhz er niet staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Er van uitgaande dat die leak klopt van die guy die transendance live ging zingen op qlimax dan draait zany een classic set en the qreator een the source set aangezien hhz er niet staat


Pohh, The Light of Darkness door het Gelredome moet toch wel een machtig moment worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zelf gewoon heel erg tevreden met deze namen! Met Dediqated als laatste hardstylefeest kan ik prima leven met deze ietwat 'veilige' line-up. Zelf denk ik overigens ook niet dat Zany een freestyle set zal gaan draaien. Daar lijkt mij Qlimax simpelweg het feest niet voor. Ik ga me hoe dan ook zeker vermaken de 20e :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou wel echt geniaal zijn als P1 surprise act is. Gooi Phuture Noize er nog bij en je hebt in mijn ogen een geweldige line up.

Vind het overigens wel gek dat Act of Rage er staat, heeft in 2 jaar tijd 4 releases gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage is na Radical gewoon de bekendste Minus is More naam tegenwoordig, samen met één van de grootste EOL namen is dat een hele logische naam voor Qlimax in mijn ogen.

Denk ook echt dat je de gigantische populariteit van Act of Rage onderschat (en heeft ook gewoon het Qapital anthem op z'n naam staan natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou P1 suprise act en Atmozfears (album showcase bijv.) nog wel een leuke aanvulling vinden. Verder ziet het er al prima uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Voelt alsof er iets mist ofzo, moeilijk uit te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Voelt alsof er iets mist ofzo, moeilijk uit te leggen.

Zeg dat wel, staan nu 9 namen voor 11 uur feest dus ik kan bijna niet geloven dat dit alles is. Zeker aangezien een artiest tegenwoordig gemiddeld vaak niet eens een uur krijgt voor een set.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten