Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pannenkoek schreef:
blablabla


Hardtraxx: We willen langere sets zodat DJ's betere sets draaien!
Q-Dance: Oke we doen meer uren en minder acts op de Line Up
Hardtraxx: We willen meer acts op de Line Up!!


Tja, als we daadwerkelijk sets van één tot anderhalf uur zouden krijgen zou dat natuurlijk su-per gaaf zijn, maar wat is nu de kans dat Q ineens weer met langere sets gaat experimenteren op wat voor hun het belangrijkste (of één na belangrijkste) feest van het jaar is? Helemaal wanneer de trend van de laatste jaren keer op keer kortere sets lijkt te zijn? Ik zie dat gewoon niet zo gauw gebeuren en vind de waarschijnlijkere conclusie dat we gewoon nog niet de hele lineup gezien hebben. Dat gezegd hebbende, zou het wel heel tof vinden als we toch lange sets krijgen en ik achteraf kan zeggen dat ik het helemaal mis had!

Sarabande schreef:
Neem aan dat er inderdaad wel een of meerdere suprise acts zullen zijn. Maar. Nu snap ik het niet meer: er wordt geklaagd dat Qlimax niet meer mysterieus is, maar surprise acts is ook weer niet goed :huh:

Snap je punt wel, en heb ook zeker geen probleem als er ineens een overwacht optreden langskomt (zowel onaangekondigd als aangekondigd zoals Wildstylez bij VWAB). Wat ik hier alleen net matig vind is dat er momenteel een gat van één of twee uur in de timetable lijkt te zitten en we nu maar mogen raden wat daar dan de reden van is. Sommige mensen zal dat geen ster uitmaken, ik vind dat wat irritant.



Moet als ik hier en op andere social media zo lees wel zeggen: Q-Dance kan de lineup voor Qlimax volgens mij nooit meer goed doen. Iedereen heeft torenhoge verwachtingen, maar we willen wel allemaal net wat anders :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
blablabla


Oke dus je verwacht geen kortere sets, duidelijk. Dan komen er dus suprise acts want meer uren dan acts, check.
Dat weet je nu dus al, dus wat is het probleem? Kutter vind ik dat er een suprise act komt tijdens een volle timetable waardoor de sets sowieso korter zijn.

Je weet het nu dus niks aan de hand toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pannenkoek schreef:
blablabla


Oke dus je verwacht geen kortere sets, duidelijk. Dan komen er dus suprise acts want meer uren dan acts, check.
Dat weet je nu dus al, dus wat is het probleem?

Wat daar net zonde van is, is dat ik (en ik kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben) voor zo'n surprise act dan de namen invul die ik zelf verwacht of misschien wel gewoon graag wil zien. Niet heel onlogisch, maar dat zorgt er wel voor dat je op het daadwerkelijke feest vrij bedrogen uit kan komen. Als je bij wijze van nu Project One verwacht en het dadelijk ineens (met alle respect) Keltek blijkt te zijn, dan ervaar je dat op zo'n moment toch als een domper.

Als ik dit zo uit aan he typen ben realiseer ik me wel dat het allemaal 'wat als' scenario's zijn en ik me misschien gewoon minder druk moet maken om de lineup voor feest waar ik me toch de hele dag wel vermaak, maar dit is helaas gewoon mijn eerste gedachtegang als ik naar dit lijstje met namen kijk.

ErikZ schreef:
Kutter vind ik dat er een suprise act komt tijdens een volle timetable waardoor de sets sowieso korter zijn.

Dit is ook wel weer een valide punt, van die korte setjes die je van tevoren al voor 95% kan invullen word ik ook niet erg vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat een gezeik hier zeg. Ook echt praten over geen tickets kopen om het ze te laten voelen. Doe even, dit is gewoon wat populair is in de hardstyle momenteel. Is echt prima als niet je ding is, maar hoe sommige (ook buiten hardtraxx) gewoon bijna een beter line up eisen is hilarisch. Maximaal gatekeeping, lekker man.


Oh ja want als je 100 ballen neerlegt mag je geen mening hebben over de lineup?
Ik vind hem kut maar ik heb zin in een feest dus ik ga wel, maar ik vind hem nog steeds kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Wat een gezeik hier zeg. Ook echt praten over geen tickets kopen om het ze te laten voelen. Doe even, dit is gewoon wat populair is in de hardstyle momenteel. Is echt prima als niet je ding is, maar hoe sommige (ook buiten hardtraxx) gewoon bijna een beter line up eisen is hilarisch. Maximaal gatekeeping, lekker man.


Oh ja want als je 100 ballen neerlegt mag je geen mening hebben over de lineup?
Ik vind hem kut maar ik heb zin in een feest dus ik ga wel, maar ik vind hem nog steeds kut.


Ik zeg toch letterlijk dat je de line up kut mag vinden? Bewust bij gezet voor comments als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wie gooit er ff wat sprinkhanenfeitjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfs als iedereen een vol uur zou draaien, is er genoeg tijd voor meerdere Surprise Acts.
Voorspelling met een beetje Wishful Thinking:

12:30-13:30 Zany
13:30-14:00 The Qreator (The Source)
14:00-15:00 Sound Rush
15:00-16:00 D-Block & S-te-Fan
16:00-16:45 Project One (Surprise Act)
16:45-18:00 Ran-D
18:00-18:30 Phuture Noize (Surprise Act)
18:30-19:30 Sub Zero Project
19:30-20:30 Rebelion
20:30-21:00 Vertile (Surprise Act)
21:00-22:00 D-Sturb & Act of Rage
22:00-23:00 Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Als ik dit zo uit aan he typen ben realiseer ik me wel dat het allemaal 'wat als' scenario's zijn en ik me misschien gewoon minder druk moet maken om de lineup voor feest waar ik me toch de hele dag wel vermaak, maar dit is helaas gewoon mijn eerste gedachtegang als ik naar dit lijstje met namen kijk.


Ik snap je 100% hoor want ik had die teleurstelling afgelopen zaterdag bij VWAB, ik hoopte op Origin Showcase en werd Wildstylez. Hoorde dat al om 14:00 en ben een goed uur ''chagrijnig'' erom geweest xd

Die realisatie is het beste denk ik, geniet van wat je weet en laat je verrassen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front ipv Vertile bitte

@Fransbezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
B-Front ipv Vertile bitte

@Fransbezig


Van mij mag B-Front ambassadeur van Qlimax worden en standaard op elke editie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij mag Qlimax jaarlijks omgedoopt worden tot XQ B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SR op Insta stories:
*reads Qlimax topic on the web* :corn:

Wss lezen de broeders hier ook wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
SR op Insta stories:
*reads Qlimax topic on the web* :corn:

Wss lezen de broeders hier ook wel mee :P


Oke, graag weinig piepkicks itt defqon set en weer veel classics. Houd verder wel van jullie :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een meer dan prima line-up! :thumbsup:
Grotendeels zoals verwacht, maar dat maakt het zeker niet minder!

Zin in!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jerome en Pertijn draai deze anders kaartje verkocht

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Jerome en Pertijn draai deze anders kaartje verkocht



Of zoiets https://lsdb.nl/set/175911/sound-rush-q ... 3-29-12-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Pedaalemre schreef:
Jerome en Pertijn draai deze anders kaartje verkocht



Of zoiets https://lsdb.nl/set/175911/sound-rush-q ... 3-29-12-15


Hier zou ik voor tekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Spobbertiet schreef:
Pedaalemre schreef:
Jerome en Pertijn draai deze anders kaartje verkocht



Of zoiets https://lsdb.nl/set/175911/sound-rush-q ... 3-29-12-15


Hier zou ik voor tekenen.

SR volgend jaar op VWAB :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Jerome en Pertijn draai deze anders kaartje verkocht




Die goede oude synthforum.nl tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks.

Godver ja :woot: :worship:
Science & Religion weer horen in het gelredome :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn


Dit is verschrikkelijk fijn om te horen zeg! Wel weer een half uur weg van de eventuele surprise acts :whistle: Nee, even zonder dollen; ik ben blij met deze line-up, daar stel ik me op in, en eventuele toevoegingen zal ik zien als aangename verrassingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat voegt The Qreator dan eigenlijk nog toe? Ik dacht dat dat een beetje de early/classic naam was op de line-up maar dat gaat Zany dus al doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Maar wat voegt The Qreator dan eigenlijk nog toe? Ik dacht dat dat een beetje de early/classic naam was op de line-up maar dat gaat Zany dus al doen?

Vorige keer draaide hij ook niet alleen maar classics maar gewoon een gevarieerde set. Iets wat ik alleen maar support.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Zany gaat 1,5 uur early draaien zegt ie zojuist op Wish en er is een update van zn anthem met dikke gated kicks. Ik ga op tijd zijn

:woot: :beer:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten