Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tietjes wat een matige line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:25 
 
Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
Ik vind 'm niet heel bijzonder eerlijk gezegd. Voelt alsof er iets mist ofzo, moeilijk uit te leggen.

Idd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
de tietjes wat een matige line up

Dit. Geen enkele naam (op wellicht DBSTF na) waarvoor ik een kaartje zou kopen. En om nou een kaartje te kopen puur op speculatie van (misschien) een leuke suprise act.. Helaas is de kant die hardstyle op is gegaan ook niet ten goede gekomen aan het Qlimax gevoel, het duistere/mysterieuze etc. mist tegenwoordig (op wellicht o.a. een B-Front na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang dit evenement braaf elk jaar voor record ticketprijzen uitverkoopt zal er niet veel veranderen nielsmaadtje.

Het enige wat je kan doen is niet zo'n bedrag van te voren betalen of überhaupt niet gaan. Zolang evenementen met deze namen voor zulk grof geld uitverkopen zullen ze niet veel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:

Jammer dat ook hier het euforische verdwijnt! Act of Rage & D-Sturb kan er nog mee door en het uurtje voor de afsluiter. Vind het jammer dat er niet meer voor de stevige acts gekozen word zoals een Devin wild, Adaro, B-front en PN, maar steeds meer de piepkicks/Kassakicks.
Kaartje in de verkoop en de week erop naar feestje B-front.


Wat een tekst joh. AoR en D-Sturb kan ermee door en vervolgens raw artiesten noemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was niet van plan om te gaan, maar ik vind de line-up eigenlijk best wel meevallen (en ook heel erg in lijn der verwachting). Het kan je ding niet zijn, maar wie had je dan verwacht dat er zouden staan? (oprechte vraag)

Dit zijn toch wel zo'n beetje de populairste acts van dit moment volgens mij. En dan bedoel ik onder het gemiddelde hardstylepubliek, niet de gemiddelde hardtraxxer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
hotymoty schreef:
Vind Sub zero, Act of Rage (!) en Rebellion echt niet passen op Qlimax. Alledrie releasen i.m.o. echt zwakke/nietszeggende platen of alleen maar hetzelfde soort platen. D-Sturb vind ik het nog wel terecht. Ik weet niet wat dit overigens zegt over de kwaliteit van de rauwere artiesten.


SZP, AoR en Rebelion zwakke kwaliteit? Heh? Ik snap echt niks van de comments vandaag, SZP hebben echt loepzuivere producties, AoR ook, maar dat geldt wel voor alles uit de MiM stal. Rebelion sinds +- 2019 ook klotestrakke platen. Snap echt niks hiervan lol

Edit: voor je edit stond er zwakke kwaliteit.


Ik vind SZP AoR en rebellion echt goed passen en heb wel echt goed zin in hun setjes!
Maar mis wel een Keltek, PN of B-Front wat meer geheimzinnige en euforische hardstyle!

Maar denk dat ze stuk voor stuk heel erg dik gaan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Even inhakend op dat Qlimax mysterieus hoort te zijn hè.. dat zijn de setjes op Qlimax toch al jaren niet meer? Gaat gewoon om de populairste acts van het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Even inhakend op dat Qlimax mysterieus hoort te zijn hè.. dat zijn de setjes op Qlimax toch al jaren niet meer? Gaat gewoon om de populairste acts van het moment.


Hmm ben ik niet met je eens, ik ga daar wel heen met het idee om veel nieuwe muziek te horen, bootlegs en in een mysterieus sfeertje! :) Maar goed dat is persoonlijk, en denk dat Q-Dance dat ook probeert te creëren met zon thema en aankleding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Pedaalemre schreef:
Even inhakend op dat Qlimax mysterieus hoort te zijn hè.. dat zijn de setjes op Qlimax toch al jaren niet meer? Gaat gewoon om de populairste acts van het moment.


Hmm ben ik niet met je eens, ik ga daar wel heen met het idee om veel nieuwe muziek te horen, bootlegs en in een mysterieus sfeertje! :) Maar goed dat is persoonlijk, en denk dat Q-Dance dat ook probeert te creëren met zon thema en aankleding!


De aankleding en concept, ja. De artiesten/setjes vind ik al jaren niet meer mysterieus. Op een paar namen na die wel een mysterieuze/duistere sfeer weten neer te zetten (B-Front bv).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
TkTT schreef:
Pedaalemre schreef:
Even inhakend op dat Qlimax mysterieus hoort te zijn hè.. dat zijn de setjes op Qlimax toch al jaren niet meer? Gaat gewoon om de populairste acts van het moment.


Hmm ben ik niet met je eens, ik ga daar wel heen met het idee om veel nieuwe muziek te horen, bootlegs en in een mysterieus sfeertje! :) Maar goed dat is persoonlijk, en denk dat Q-Dance dat ook probeert te creëren met zon thema en aankleding!


De aankleding en concept, ja. De artiesten/setjes vind ik al jaren niet meer mysterieus. Op een paar namen na die wel een mysterieuze/duistere sfeer weten neer te zetten (B-Front bv).


En vergeet Da tweekaz niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neigde er al naar om niet te gaan, en deze line-up bevestigt dat voor mij.

Aangezien verkopen op Ticketswap niet mogelijk is: één ticket in de aanbieding voor de normale prijs. Pb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeik hier zeg. Ook echt praten over geen tickets kopen om het ze te laten voelen. Doe even, dit is gewoon wat populair is in de hardstyle momenteel. Is echt prima als niet je ding is, maar hoe sommige (ook buiten hardtraxx) gewoon bijna een beter line up eisen is hilarisch. Maximaal gatekeeping, lekker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik was niet van plan om te gaan, maar ik vind de line-up eigenlijk best wel meevallen (en ook heel erg in lijn der verwachting). Het kan je ding niet zijn, maar wie had je dan verwacht dat er zouden staan? (oprechte vraag)

Probleem is voor mij niet zozeer de namen die nu op het lijstje staan (al word ik van Ran-D wel vrij verdrietig), maar meer dat het voelt alsof de lineup incompleet is. Je verwacht gewoon meer dan 9 namen voor een feest dat van 12 tot 11 duurt. Als je je bedenkt dat de gemiddelde hardstyle DJ op de meeste feesten vandaag de dag nog geen uur draait, dan hou je ineens meerdere uren over die je op een of andere manier moet invullen. Logischerwijs gaat men dan speculeren over suprise acts van bijvoorbeeld Project One, Vertile, Devin Wild, Dirk-Jan DJ of tante Corrie, maar dat gaat uiteindelijk natuurlijk alleen maar leiden tot meer teleurstelling wanneer sommige acts er straks toch niet blijken te staan. Het ontbreken van een paar laatste namen en de onduidelijkheid die eruit voortkomt is mijns inziens de grootste domper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

4 kaartjes bijgekocht om support te laten voelen want Dirk Jan DJ b2b Tante Corrie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Makroooy je leest niet goed. Je maakt overal altijd je eigen waarheid van. Echt wat een onzin komt er uit jou toetsenbord zeg. Als ik 1 gebruiker kon negeren en nooit meer z'n posts hoefde te zien stond jij met stipt op 1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
De aankleding en concept, ja. De artiesten/setjes vind ik al jaren niet meer mysterieus. Op een paar namen na die wel een mysterieuze/duistere sfeer weten neer te zetten (B-Front bv).

Hou nou eens op met dat hele “past wel/niet op qlimax”. Op Qlimax staan de populairste artiesten of het nou “verdiend” is of niet. Het hele duistere is er sowieso al 11 jaar vanaf. Alles en iedereen kan op Qlimax staan, dat is toch wel duidelijk? Qlimax is het grootste indoor paradepaardje van Qdance met de op het moment populairste artiesten met een show eromheen, niks meer en niks minder.


Edit
makrooy schreef:
Wat een gezeik hier zeg. Ook echt praten over geen tickets kopen om het ze te laten voelen. Doe even, dit is gewoon wat populair is in de hardstyle momenteel. Is echt prima als niet je ding is, maar hoe sommige (ook buiten hardtraxx) gewoon bijna een beter line up eisen is hilarisch. Maximaal gatekeeping, lekker man.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Dirk-Jan DJ of tante Corrie


Kaart gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Pedaalemre schreef:
De aankleding en concept, ja. De artiesten/setjes vind ik al jaren niet meer mysterieus. Op een paar namen na die wel een mysterieuze/duistere sfeer weten neer te zetten (B-Front bv).

Hou nou eens op met dat hele “past wel/niet op qlimax”. Op Qlimax staan de populairste artiesten of het nou “verdiend” is of niet. Het hele duistere is er sowieso al 11 jaar vanaf. Alles en iedereen kan op Qlimax staan, dat is toch wel duidelijk? Qlimax is het grootste indoor paradepaardje van Qdance met de op het moment populairste artiesten met een show eromheen, niks meer en niks minder.


Je zegt letterlijk wat ik zeg, zie post ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haak ff in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Sarabande schreef:
Ik was niet van plan om te gaan, maar ik vind de line-up eigenlijk best wel meevallen (en ook heel erg in lijn der verwachting). Het kan je ding niet zijn, maar wie had je dan verwacht dat er zouden staan? (oprechte vraag)

Probleem is voor mij niet zozeer de namen die nu op het lijstje staan (al word ik van Ran-D wel vrij verdrietig), maar meer dat het voelt alsof de lineup incompleet is. Je verwacht gewoon meer dan 9 namen voor een feest dat van 12 tot 11 duurt. Als je je bedenkt dat de gemiddelde hardstyle DJ op de meeste feesten vandaag de dag nog geen uur draait, dan hou je ineens meerdere uren over die je op een of andere manier moet invullen. Logischerwijs gaat men dan speculeren over suprise acts van bijvoorbeeld Project One, Vertile, Devin Wild, Dirk-Jan DJ of tante Corrie, maar dat gaat uiteindelijk natuurlijk alleen maar leiden tot meer teleurstelling wanneer sommige acts er straks toch niet blijken te staan. Het ontbreken van een paar laatste namen en de onduidelijkheid die eruit voortkomt is mijns inziens de grootste domper.


Hardtraxx: We willen langere sets zodat DJ's betere sets draaien!
Q-Dance: Oke we doen meer uren en minder acts op de Line Up
Hardtraxx: We willen meer acts op de Line Up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik eis Martin Garrix B2B David Guetta want populairste namen en Qlimax is toch al 11 jaar niet meer duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Makroooy je leest niet goed. Je maakt overal altijd je eigen waarheid van. Echt wat een onzin komt er uit jou toetsenbord zeg. Als ik 1 gebruiker kon negeren en nooit meer z'n posts hoefde te zien stond jij met stipt op 1 :lol:


Insgelijks maatje. Gelukkig zijn genoeg mensen wel met me eens. Overigens had ik het over het algemeen, ik reageerde niet op jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neem aan dat er inderdaad wel een of meerdere suprise acts zullen zijn. Maar. Nu snap ik het niet meer: er wordt geklaagd dat Qlimax niet meer mysterieus is, maar surprise acts is ook weer niet goed :huh:

Qlimax gaat toch sowieso om de totale beleving. Qua stage en visuals indoor blijft Qlimax onovertroffen. Gewoon lekker heen gaan om te genieten van de show.

Ik zou overigens tekenen voor een feest dat 11 uur duurt en "maar" 9 namen heeft. Mits dat betekent dat sommige acts 1,5 uur draaien; krijg je een stuk boeiendere sets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Herres !!!!!!111
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten