Parvuz schreef:
We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag. Ze was heel waarschijnlijk overleden. Ze hadden haar een hele tijd beademt en daar zijn ze mee gestopt. Na alle checks deden ze niets meer. Dat meisje heeft een hele tijd daar bij de uitgang op die tafel gelegen, half in de regen. Toen de ambulance kwam hebben ze haar niet meer gecheckt maar gewoon voor dood meegenomen. En op die tafel werden gelijk de Q-Base krantjes neergelegd.
Behoorlijk slecht en respectloos, voor dat meisje en voor andere bezoekers.
Breng zo iemand gewoon backstage. Dat is een paar meter verderop. En leg haar droog neer en dek haar af. Je kan het niet maken dat de andere bezoekers daar langs moeten lopen en alles kunnen zien.
Benieuwd of hier nog nieuws over naar buiten komt.
Wow wat een bizar verhaal, krijg er een behoorlijk naar gevoel van als dit waar blijkt te zijn... je dochter zou maar weg gaan voor "gezellig een feestje" en dit overkomt haar. Ik hoop dat het niet waar blijkt te zijn.

edit: verhalen over overleden festival bezoekers hoor je wel vaker, maar eigenlijk komt hier nooit iets van op het journaal of in de krant voor zover ik weet? als dit verhaal waar blijkt te zijn dan lijkt me voor de nabestaanden wel heel belangrijk dat wordt onderzocht of er grote fouten zijn gemaakt?
/paranoia mode on: of de festival organisaties zorgen dat dit niet in het nieuws komt??
/paranoia mode off