Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:44 
 
Hardtraxx Elite

Wil je dan ook een foto van jezelf maken met je t-shirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk de hele avond in de Hangar gestaan. Enkel op het begin bij de main geweest tijdens Ran-D (voornamelijk voor het vuurwerk) en daarna nog even bij de Qult geweest. Ik moet zeggen dat het eigenlijk overal goed geregeld was, tot het moment dat het feest afgelopen was.

Wij dachten dat we nog wel even mochten schuilen in de tent van de kluisjes maar daar werd je als een stel criminelen uitgeveegd door die security. Vervolgens wilden we schuilen bij de tenten waar je gefouilleerd werd, ook daar mocht je niet staan. Toen maar op naar de busparkeerplaatsen, wat bleek? 'Onze' bus mocht pas het terrein op als de andere 60 bussen er pas af waren, maar we mochten zelf ook niet het terrein verlaten.. vervolgens van 07:00 tot 09:00 in die stromende regen gestaan.. Daarna mocht je ineens wel het terrein verlaten om je eigen bus te zoeken. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Wil je dan ook een foto van jezelf maken met je t-shirt?

Wanneer ie binnen is, best, als ik een reden vind om er hier een te posten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag. Ze was heel waarschijnlijk overleden. Ze hadden haar een hele tijd beademt en daar zijn ze mee gestopt. Na alle checks deden ze niets meer. Dat meisje heeft een hele tijd daar bij de uitgang op die tafel gelegen, half in de regen. Toen de ambulance kwam hebben ze haar niet meer gecheckt maar gewoon voor dood meegenomen. En op die tafel werden gelijk de Q-Base krantjes neergelegd.

Behoorlijk slecht en respectloos, voor dat meisje en voor andere bezoekers.
Breng zo iemand gewoon backstage. Dat is een paar meter verderop. En leg haar droog neer en dek haar af. Je kan het niet maken dat de andere bezoekers daar langs moeten lopen en alles kunnen zien.

Benieuwd of hier nog nieuws over naar buiten komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quote van PF:

"Er is een kleine telling gedaan zo gek waren de getallen niet er zijn er 71.000 geteld, toen er een storing kwam en er geen verbinding meer mogelijk was.
Weet overigens niet of er daarna nog geteld is was van 5 tot 21:00 uur daarna liep alles vast."

Weet niet wát hier van klopt, heb (verbazend he :D ) ook vooral in de minder commerciële area's gestaan, maar als er echt 71k mensen aanwezig waren, is dit echt te ziek voor woorden (in meer dan 1 opzicht), ten opzichte van 30k vorig jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

No way dat er hier meer mensen waren dan op defqon. Vanaf 21.00 zijn er nog heel veel mensen bijgekomen aangezien er ook een lange rij auto's stond om het parkeerterrein op te komen, om 22.00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel mensen kunnen er maximaal op het defqon terrein dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag. Ze was heel waarschijnlijk overleden. Ze hadden haar een hele tijd beademt en daar zijn ze mee gestopt. Na alle checks deden ze niets meer. Dat meisje heeft een hele tijd daar bij de uitgang op die tafel gelegen, half in de regen. Toen de ambulance kwam hebben ze haar niet meer gecheckt maar gewoon voor dood meegenomen. En op die tafel werden gelijk de Q-Base krantjes neergelegd.

Behoorlijk slecht en respectloos, voor dat meisje en voor andere bezoekers.
Breng zo iemand gewoon backstage. Dat is een paar meter verderop. En leg haar droog neer en dek haar af. Je kan het niet maken dat de andere bezoekers daar langs moeten lopen en alles kunnen zien.

Benieuwd of hier nog nieuws over naar buiten komt.


Wow wat een bizar verhaal, krijg er een behoorlijk naar gevoel van als dit waar blijkt te zijn... je dochter zou maar weg gaan voor "gezellig een feestje" en dit overkomt haar. Ik hoop dat het niet waar blijkt te zijn. :(

edit: verhalen over overleden festival bezoekers hoor je wel vaker, maar eigenlijk komt hier nooit iets van op het journaal of in de krant voor zover ik weet? als dit verhaal waar blijkt te zijn dan lijkt me voor de nabestaanden wel heel belangrijk dat wordt onderzocht of er grote fouten zijn gemaakt?

/paranoia mode on: of de festival organisaties zorgen dat dit niet in het nieuws komt?? /paranoia mode off
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk een beetje te veel drugs gebruikt ofzo. Niet dat ik het op de drugs wil gooien zoals de buitenwereld altijd doet.

Ook raar als je je bedenkt dat er verder niemand bij was. Dus haar vrienden stonden waarschijnlijk nog ergens helemaal loos te gaan in een bunker of in de hardcore tent. Terwijl zij ergens dood op een tafel ligt.

Edit:
Geen idee hoe een organisatie als Q-Dance omgaat met zulke gevallen. Eigenlijk kan een organisatie er niet veel aan doen als zo iets gebeurd alleen kan er wel anders mee omgegaan worden.

Ik geloof zeker dat dit verhaal waar is want dat meisje was echt ontdaan dat ze dat allemaal heeft gezien. Ze kon het bijna over niets anders hebben terwijl we kneiter hard nat geregend werden. En zo iets verzin je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

90% kans ja. Grootse ongevallen zoals dat in Duitsland in die tunnel jaren geleden waren puur organisatorische fouten, dit soort enkelingen hebben de schuld vaak toch bij zichzelf te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Iemand anders die met Event Travel is geweest en veel te lang buiten in de regen heeft staan wachten? :/


Ja , 10 minuten gezocht om de bus te vinden en konden gelijk naar binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. En misschien de pech dat het echt slecht weer was en dat ze misschien wel een hele tijd in regen heeft gelegen? We zullen er nooit achter komen denk ik. Maar sneu is het wel, vooral voor familie van haar die niet voor haar de keuzes maken qua drugs.

kakabeeyo schreef:
Parvuz schreef:
Iemand anders die met Event Travel is geweest en veel te lang buiten in de regen heeft staan wachten? :/


Ja , 10 minuten gezocht om de bus te vinden en konden gelijk naar binnen!

Mazzelpik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kans is natuurlijk vrij groot dat het om drugs gaat, maarja neemt niet weg hoe verschrikkelijk het is!

Ik denk dat iedereen graag de beste oplossing wil zoeken op zo'n moment, maar als dat meisje daar zo lang heeft gelegen terwijl er mensen op de hoogte waren van de situatie denk ik dat er echt grote communicatie fouten zijn gemaakt, het hoeft natuurlijk ook niet groot uitgemeten te worden in de media, maar het valt wel op dat je echt NOOIT iets hoort ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maaaaaaaaar, hoe vaak gebeurt het ook daadwerkelij kdat er mensen overlijden op of rond een feest? Hoor er zelf niet vaak iets van... Nu zit ik ook niet elke nieuwssite af te speuren voor dergelijk nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of het veel vaker gebeurd. Misschien toch wel dat Q-Dance hier protocollen voor heeft om het niet groot in de media te krijgen. Maar denk wel dat de mogelijkheid aardig groot is dat het vaker gebeurd op feesten van deze omvang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij toch wel redelijk vaak hoor, wordt alleen niet altijd naar buiten gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Volgens mij toch wel redelijk vaak hoor, wordt alleen niet altijd naar buiten gebracht.


misschien ook maar goed ook, denk niet dat mijn moeder het mentaal aan kan als er na elk feest een overlijdens bericht naar buiten komt :$

ouders begrijpen waarschijnlijk ook neit dat het echt een heel heel extreem geval is... maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:36 
 

hoebedoelje schreef:
DJ Pila :thumbsup:


Wat was dit? Ik hoorde de MC ook iets van Pila door de hangar schreeuwen.

kakabeeyo schreef:
Ja , 10 minuten gezocht om de bus te vinden en konden gelijk naar binnen!


Niet met Event travel, maar ik stond ook binnen 10 minuten droog. Mooi om die gezichten in de regen te zien toen we weg reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was 'n vet feestje :D


Maar dankzij het weer en het einde, wel mijn minste editie (van 4)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
(Hoe heette btw die early plaat na Ruff ook alweer?)

Gerardo Roschini-Jako, postte D&R net op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frequencerz niet geschikt als afsluiter maar dat had ik eigenlijk al verwacht. Veel te veel breaks en stille momenten. Na afloop die regen kon me eigenlijk niet zo heel erg deren tot het moment dat ik het echt fuckin koud kreeg en me handen niet eens meer kon bewegen. Gelukkig toch de bus na 2 uur gevonden en weer enigszins op kunnen warmen. Kan nog wel hoop meer typen maar daar heb ik niet zo'n zin in. Was weer legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:02 
 
Hardtraxx Elite

Heel vet, bij elke stage jezelf kunnen vermaken vind ik best bijzonder, maar op Q-base lukte het.
Veel naar Qult, Open air en Hangar geweest, Degos & Re-done draaiden een keer een set joh, jammer dat het zo druk werd doordat het zo hard regende. Maar gelukkig gingen de mensen lekker uit de kant.

Mooi momentje was wel bij The beholder & High voltage ineens kwamen er steeds meer bekenden bij elkaar tot iedereen die zowat op Q-base was die ik kende bij elkaar stond. :D
Baal nog steeds dat we om 3 uur al doorgingen en ik gewoon Geck-e gemist heb.. :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb genoten! Was ook niet mijn beste Q-Base, maar het was sowieso erg gezellig met iedereen en heb genoeg dikke tracks gehoord :D Thanks, people!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Hoeveel mensen kunnen er maximaal op het defqon terrein dan?

Q-dance zelf vind 60.000 maar ze hebben een vergunning voor 55.000. Die vergunning zal wel oplopen in aantallen personen zodra Q-dance heeft aangetoond het aantal organisatorisch goed aan te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit was toch wel mijn hoogtepuntje, geweldig nummer + show :loving:

Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten