Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:46 
 

opaa schreef:
Parvuz schreef:
Waarschijnlijk een beetje te veel drugs gebruikt ofzo. Niet dat ik het op de drugs wil gooien zoals de buitenwereld altijd doet.

Ook raar als je je bedenkt dat er verder niemand bij was. Dus haar vrienden stonden waarschijnlijk nog ergens helemaal loos te gaan in een bunker of in de hardcore tent. Terwijl zij ergens dood op een tafel ligt.

Edit:
Geen idee hoe een organisatie als Q-Dance omgaat met zulke gevallen. Eigenlijk kan een organisatie er niet veel aan doen als zo iets gebeurd alleen kan er wel anders mee omgegaan worden.

Ik geloof zeker dat dit verhaal waar is want dat meisje was echt ontdaan dat ze dat allemaal heeft gezien. Ze kon het bijna over niets anders hebben terwijl we kneiter hard nat geregend werden. En zo iets verzin je niet.



https://www.facebook.com/unity.nl?fref=ts

Laatste post ;/

weet overigens niet of dit over Q-BASE gaat of over http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... eden.dhtml


Nee, Unity zegt in reactie eronder dat t niet bij Q-Base was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat dus over die man wrss, en zo te lezen kan ik niet zeggen dat ik er van baal of medelij heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wie dan? Ik kom uit oss!

Antwan, Maik, Rick en al die gasten, weet niet of jij daarbij was? Er zaten iig weinig onbekende voor me bij.

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Haha ja was gezellig! Fucking mooi groepje :D Gaan we vaker doen :cool:

Ja sowieso! Ben op een gegeven moment wel iedereen kwijt geraakt en toen bij een hele groep uit Oss gaan staan :P

Haha ja ik was ze ook kwijt geraakt, maar ze gingen volgens mij ook rond 5 uur naar huis. Als het goed is gaan een paar van hun a.s. vrijdag naar Blackout waar ik moet draaien, misschien zin om mee gaan? :D Anders is de eerstvolgende voor mij X-Qlusive.

Ja klopt ja, en ze wilden rond 3 uur ff naar de scantraxx bunker maar daar kwam ik toen net vandaan en had niet zo'n zin in atmozfears.
Blackout in Doetinchem? Moet de volgende dag weer 7uur beginnen met werken dus is een beetje ver rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mail van Q-Dance gehad over de problemen met de bussen. Ook netjes dat die zich er mee bemoeien. Benieuwd wat er uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mail van Q-Dance gehad over de problemen met de bussen. Ook netjes dat die zich er mee bemoeien. Benieuwd wat er uit gaat komen.

:thumbup: Wij hebben ook anderhalf uur in de stromende regen gestaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij 3. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mail van Q-Dance gehad over de problemen met de bussen. Ook netjes dat die zich er mee bemoeien. Benieuwd wat er uit gaat komen.


Heb jij ze zelf een mail gestuurd, want wij hebben ook zeker 2,5 uur in de regen staan wachten en de voorzieningen waren nou niet echt goed geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb zondag Event Travel gemaild. Het hele verhaal uitgelegd. Kreeg gisteren mail van hun dat zij er mee bezig gaan. En nu dus van Q-Dance. Q-Dance heb ik hier geen mail over gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:37 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag. Ze was heel waarschijnlijk overleden. Ze hadden haar een hele tijd beademt en daar zijn ze mee gestopt. Na alle checks deden ze niets meer. Dat meisje heeft een hele tijd daar bij de uitgang op die tafel gelegen, half in de regen. Toen de ambulance kwam hebben ze haar niet meer gecheckt maar gewoon voor dood meegenomen. En op die tafel werden gelijk de Q-Base krantjes neergelegd.

Behoorlijk slecht en respectloos, voor dat meisje en voor andere bezoekers.
Breng zo iemand gewoon backstage. Dat is een paar meter verderop. En leg haar droog neer en dek haar af. Je kan het niet maken dat de andere bezoekers daar langs moeten lopen en alles kunnen zien.

Benieuwd of hier nog nieuws over naar buiten komt.


Wow, dit had ik nog niet gehoord, vind het echt een heel eng verhaal...
Q-base was overigens wel het eerste feest waar ik zoveel mensen heb afgevoerd zien worden op van die brancards, beetje wazig. Dit was dan wel m'n eerste Q-base dus ik weet niet of dat hier normaal is?
Ook zag ik op een gegeven moment een jongen/man die helemaal onder het bloed zat, hier schrok ik ook erg van, geen idee wat er met hem was.

Verder vond ik het echt een super feest! Zoals ik al zei was het m'n eerste keer, maar ik wil volgend jaar zeker weer! Het was zo anders dan andere festivals, sfeer, terrein, top. Zelfs als er nummers gedraaid werden die ik minder vond, had ik het nog naar m'n zin
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel lache :P
Jammer van de regen, maarjaa boeie xD
Early was goed, mainstream was kut op een kleine uitzondering na
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:47 
 

xKimm- schreef:
Wow, dit had ik nog niet gehoord, vind het echt een heel eng verhaal...
Q-base was overigens wel het eerste feest waar ik zoveel mensen heb afgevoerd zien worden op van die brancards, beetje wazig. Dit was dan wel m'n eerste Q-base dus ik weet niet of dat hier normaal is?
Ook zag ik op een gegeven moment een jongen/man die helemaal onder het bloed zat, hier schrok ik ook erg van, geen idee wat er met hem was.


Vorig jaar ook vanalles afgevoerd zien worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:26 
 

Haha die ken ik denk ik wel, zijn geen vrienden van me maar ook nooit echt in contact mee geweest. Zelfde middelbare school (TBL) volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Haha die ken ik denk ik wel, zijn geen vrienden van me maar ook nooit echt in contact mee geweest. Zelfde middelbare school (TBL) volgens mij!

Ah oke, maar daar stond je dus niet bij? Anders was er een grote kans dat ik je had gesproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit! Wat knalde mede Helmonder toch lekker....DJ Vince :worship: En een geweldige sfeer bij de TiH. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 22:33 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker een heerlijk feest! die regen boeide me niks! alleen jammer dat het daardoor wel wat drukker werd!
verder leuk sfeertje en er werd lekker gedraaid! setje van buzz fuzz zeker baas!

wel beetje ranzig van al dat zweet dat naar beneden kwam regenen in de hc haha achja,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:20 
 

Richardd schreef:
Nazale schreef:
Haha die ken ik denk ik wel, zijn geen vrienden van me maar ook nooit echt in contact mee geweest. Zelfde middelbare school (TBL) volgens mij!

Ah oke, maar daar stond je dus niet bij? Anders was er een grote kans dat ik je had gesproken :P

Haha ik was niet op Q-base :D

Kom maar naar Addicted in de groene engel! Daar mag ik openen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Richardd schreef:
Nazale schreef:
Haha die ken ik denk ik wel, zijn geen vrienden van me maar ook nooit echt in contact mee geweest. Zelfde middelbare school (TBL) volgens mij!

Ah oke, maar daar stond je dus niet bij? Anders was er een grote kans dat ik je had gesproken :P

Haha ik was niet op Q-base :D

Kom maar naar Addicted in de groene engel! Daar mag ik openen ;)

Oh verkeerd begrepen :P Wie weet kom ik daar wel ff heen, maar is ook weer erg ver voor me, woon totaal niet in de buurt van Oss haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer q-base en heb me ontzettend goed vermaakt. Van 10 tot 5 dacht ik echt dat het de beste festival van mijn leven zal zijn, maar toen begon het te regenen.Wat was dat kut zeg, de tering. Hangar werd ontzettend druk, ik ben echt in vier 50 cm diepe plassen in gevallen en dan nog 2 uur mijn bus lopen zoeken.Gelukkig als ik terug aan q-base denk, denk ik niet aan alle regen en shit. Set van solutio & the i's en eye-d en hidden waren voor mij de beste, oh ja en de einde van embrionyc's set was zalig, draaide zijn nieuwe hardcore nummers, man wat zijn ze goed, top kwaliteit. Maar serieus, laatste nummers van eye-d en hidden sloegen helemaal nergens op, volgens mij twee tracks tergelijk, eentje met een rustige tempo
en een andere met een dikke tempo, was echt zooo ziek, wat een geweld was dat. Vond ook leuk om mensen te ontmoeten die ook veel kick rolls uit zn hoofd kennen en dan samen net doen of wij een drumstel voor ons hebben :loving:

Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja jij en Tim, allebei dezelfde kickrolls trommelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja was wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier de filmpjes van mijn kant @ Q-Base:

Max Robbers:


Alex Kidd:


Noisecontrollers:


Psyko Punkz:




(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Vond ook leuk om mensen te ontmoeten die ook veel kick rolls uit zn hoofd kennen en dan samen net doen of wij een drumstel voor ons hebben :loving:

Hahahaha was jij dat? Wat een geniaal spelletje was dat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan alle kickrolls in FIFO :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Houd die ongein maar voor op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten