Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:33 

Hardtraxxer

Murcie schreef:
Na flink wat kilometers gelopen te hebben in de regen samen met 3 andere voor een taxi gesprongen en hem gesmeekt om ons te brengen, hij wou doorrijden maar op een gegeven moment toch gelukt. Gelukkig maar want de weg was nog 15km tot de openbare weg..

Waarom niet naar Airport Weeze gelopen dan?
Dat ligt aan Q-Base vast en daar zijn ook taxi's te krijgen..

Ben ik ff blij dat we om 04.15 uur naar m'n auto zijn gegaan. Die stond zo'n 300 meter van de ingang af. We zijn nog een beetje nat geworden, eigenlijk net voor de grote regen. Ook gelukkig geen problemen met wegrijden gehad. Een maat heeft wel z'n bumper eraf gereden op de parkplatz door die dikke hobbels.
5 minuutjes waren we op weg naar huis. Wel fucking veel regen gehad onderweg zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:42 

Hardtraxxer

Econz schreef:
Murcie schreef:
Na flink wat kilometers gelopen te hebben in de regen samen met 3 andere voor een taxi gesprongen en hem gesmeekt om ons te brengen, hij wou doorrijden maar op een gegeven moment toch gelukt. Gelukkig maar want de weg was nog 15km tot de openbare weg..

Waarom niet naar Airport Weeze gelopen dan?
Dat ligt aan Q-Base vast en daar zijn ook taxi's te krijgen..

Ben ik ff blij dat we om 04.15 uur naar m'n auto zijn gegaan. Die stond zo'n 300 meter van de ingang af. We zijn nog een beetje nat geworden, eigenlijk net voor de grote regen. Ook gelukkig geen problemen met wegrijden gehad. Een maat heeft wel z'n bumper eraf gereden op de parkplatz door die dikke hobbels.
5 minuutjes waren we op weg naar huis. Wel fucking veel regen gehad onderweg zeg....

We hadden geen idee waar we precies liepen, en dit was waar de taxi's vandaan kwamen dus om terug te lopen en ergens anders gaan zoeken was geen strak plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:08 

Donateur

Daveytl schreef:
Topfeest gehad! Gelijk heerlijk inkomen met Geck-E die een mix van allerlei stijlen draaide :worship: Samen met Noisecontrollers en Eye-D & Hidden waren dat de vetste sets.

Solutio & The I's was ook fucking gruwelijk, maar helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.

Vanaf 0.00 ook een heerlijke nacht gehad in de Hanga, en maar 5 a 10 minuutjes moeten wachten op een bus naar huis. Dus was allemaal prima :D

(L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:45 

Hardtraxxer

robbin92 schreef:

@19:05. :loving:
Die overdaad in bass was bi-zar. Sfeer en het stuk met kickrolls. :worship:. Zelfs de cdj kon het daarna niet meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

robbin92 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=6JCOsssrjII Wat een heerlijke muziek is dit toch ook :worship: Maar blijf het toch vreemd vinden dat iemand zo lang alles blijft filmen op een feest haha, toch bedankt :thumbsup:

Welke track is dat op 21 minuten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:55 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
robbin92 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=6JCOsssrjII Wat een heerlijke muziek is dit toch ook :worship: Maar blijf het toch vreemd vinden dat iemand zo lang alles blijft filmen op een feest haha, toch bedankt :thumbsup:

Geck-e - A New Wave
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
Dakpan schreef:
robbin92 schreef:

Geck-e - A New Wave

Thx man. Is die gereleased? Niet echt bekend in die hoek van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:58 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Thx man. Is die gereleased? Niet echt bekend in die hoek van muziek.

Nope, had het nagevraagd nieuwe track van 'm :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

Balenn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:05 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
maar helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.D

Bekend verhaal :P

Pommer schreef:
Dit was toch wel mijn hoogtepuntje, geweldig nummer + show :loving:

Omdat je toen met mij stond natuurlijk :$ Held dat je bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:13 

robbin92 schreef:

klinkt verdomd goed :bomb: nog meer spijt dat ik em gemist heb :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:18 

Donateur

KSwoosh schreef:
robbin92 schreef:

klinkt verdomd goed :bomb: nog meer spijt dat ik em gemist heb :/

Ik heb spijt dat ik niet aan jou ijsje heb gelikt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:45 

Hardtraxx Elite

Toch wel een topfeest gehad :D
Wat HTers ontmoet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Leuk! En jaloers op Fracture 4 en Embrionyc. Wat is de reden dat hij Beyond Your Dreams nooit draait? Da's namelijk juist één van m'n favorieten.

Ja, dat zei ik precies ook tegen hem, is ook een van mijn favo platen. "Every time I play that record I get really emotional, because of a story behind it I don't really like to tell." en toen zei ik "That's too bad, because the feeling in that track is exactly the reason I like it that much. I can tell it's an emotional track..."

Maar goed, daarom dus :(
93Wesley93 schreef:
Was te zien, je liep zonder shirt door de stromende regen haha.

Gelukkig luisterde je naar me vaderlijk advies en deed je hem weer aan.

Ja maar dat was serieus om te voorkomen dat mijn shirt nat zou worden... anders zou ik na het feest met een nat shirt in de bus zitten... Snap je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:02 

Wie draaide ook alweer Live the Moment in de hangar?

En welke plaat was dat met Michel Sardou - Les Lacs du Connemara erin? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:08 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Ja, dat zei ik precies ook tegen hem, is ook een van mijn favo platen. "Every time I play that record I get really emotional, because of a story behind it I don't really like to tell." en toen zei ik "That's too bad, because the feeling in that track is exactly the reason I like it that much. I can tell it's an emotional track..."

Ah daarom. Niet geheel die reden verwacht, maar wel logisch achteraf. Is emotioneel gezien ook gewoon een sterk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
robbin92 schreef:

Die overdaad in bass was bi-zar. Sfeer en het stuk met kickrolls. :worship:. Zelfs de cdj kon het daarna niet meer aan.

holy shit that's awesome, kijk die man genieten!

note to self: ga je meer verdiepen in andere muziek, dat Qult stijltje begint wel redelijk te kriebelen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:44 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
elroyce schreef:
robbin92 schreef:

holy shit that's awesome, kijk die man genieten!

note to self: ga je meer verdiepen in andere muziek, dat Qult stijltje begint wel redelijk te kriebelen :oh:

Wat een ziek filmpje en wat staat Rik daar te genieten bij 20 minuten zeg :P Kijk echt uit naar die track!
Qult 9 wordt ook wel een zekerheidje denk ik (mits het uitkomt met school).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 01:06 

Bierkoning

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Dit was toch wel mijn hoogtepuntje, geweldig nummer + show :loving:

Omdat je toen met mij stond natuurlijk :$ Held dat je bent!

Haha ja was gezellig! Fucking mooi groepje :D Gaan we vaker doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 01:10 

Hardtraxx Veteran

robbin92 schreef:

Levende legende deze man. Wat een fenomeen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 06:33 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:

Frequencerz, maar alleen t stukje intro waarna You Know erin komt, doen ze wel vaker.

Pommer schreef:

Ja sowieso! Ben op een gegeven moment wel iedereen kwijt geraakt en toen bij een hele groep uit Oss gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 08:22 

Wie dan? Ik kom uit oss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:39 

Bierkoning

Richardd schreef:
Pommer schreef:

Ja sowieso! Ben op een gegeven moment wel iedereen kwijt geraakt en toen bij een hele groep uit Oss gaan staan :P

Haha ja ik was ze ook kwijt geraakt, maar ze gingen volgens mij ook rond 5 uur naar huis. Als het goed is gaan een paar van hun a.s. vrijdag naar Blackout waar ik moet draaien, misschien zin om mee gaan? :D Anders is de eerstvolgende voor mij X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:01 

Donateur

stefaneke schreef:

Freqz, is die mashup met Crypsis - You Know.

Kan iemand mij de laatste platen van The Beholder vertellen? Er zat een echt zieke plaat tussen maar weet niet meer welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:48 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Waarschijnlijk een beetje te veel drugs gebruikt ofzo. Niet dat ik het op de drugs wil gooien zoals de buitenwereld altijd doet.

Ook raar als je je bedenkt dat er verder niemand bij was. Dus haar vrienden stonden waarschijnlijk nog ergens helemaal loos te gaan in een bunker of in de hardcore tent. Terwijl zij ergens dood op een tafel ligt.

Edit:
Geen idee hoe een organisatie als Q-Dance omgaat met zulke gevallen. Eigenlijk kan een organisatie er niet veel aan doen als zo iets gebeurd alleen kan er wel anders mee omgegaan worden.

Ik geloof zeker dat dit verhaal waar is want dat meisje was echt ontdaan dat ze dat allemaal heeft gezien. Ze kon het bijna over niets anders hebben terwijl we kneiter hard nat geregend werden. En zo iets verzin je niet.

https://www.facebook.com/unity.nl?fref=ts

Laatste post ;/

weet overigens niet of dit over Q-BASE gaat of over http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... eden.dhtml
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten