Topfeest gehad! Gelijk heerlijk inkomen met Geck-E die een mix van allerlei stijlen draaide

Samen met Noisecontrollers en Eye-D & Hidden waren dat de vetste sets.
Solutio & The I's was ook fucking gruwelijk, maar helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen

Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.
Vanaf 0.00 ook een heerlijke nacht gehad in de Hanga, en maar 5 a 10 minuutjes moeten wachten op een bus naar huis. Dus was allemaal prima
