Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:18 

Donateur

SL8492 schreef:
+/- punten

---- Parkeerchaos
- Fouillering
- Drukte op sommige momenten in de Hangar vanwege
- Mensen op de main die vanwege regen in de Hangar komen schuilen waardoor het een mierenhoop was
- Zoute friet

+++ Set van Degos & Re-Done
++ Sets van S&I, Geck-e en Embryonic
+++ Difficult, How Low Can You Go, This Mind, 2.17 en Out Of Control door de Hangar :loving:
++ Sfeer en Terrein
++ De muziek in het algemeen
+ Alle HT'ers die ik voor het eerst heb ontmoet, Steffnov, Kakabeeyo, Stan, STAN-, Wianda, Nemesyz, Daveytl :D
+ Wachttijden bij de bar
+ S&I die gewoon tot kwart over 9 door blijven draaien :D
+ Nog veel meer

Moet de slechte fouillering niet bij pluspunten? Of wil je de volgende keer niet binnenkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

Als je bedenkt wat je allemaal mee naar binnen kan nemen is het wel een min punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:29 

bij PRSPCT en USB kreeg ik gewoon een natte broek :$

heerlijke muziek.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:37 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Moet de slechte fouillering niet bij pluspunten? Of wil je de volgende keer niet binnenkomen :P

Fixed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:40 

Hardtraxxer

Ik werd anders best flink gefouilleerd. M'n broek zat iig niet meer zoals hij hoorde te zitten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:06 

Hardtraxx Addict

Leuke review Sandert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:28 

Hardtraxxer

Was geweldig.
Eye-D & Hidden, Embrionyc, Fracture 4, Deathmachine & Geck-e. (Unison. :loving: ) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:29 

Hardtraxx Elite

Was zeker een leuk feestje weer. Geluid was overal goed in orde. Alleen bij sommige artiesten werd het echt te druk. Overgang van the prophet na adaro, man wat een drukte in 1 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:41 

Hardtraxxer

maarten0546 schreef:
Daan- schreef:
Weet iemand hoe het nummer heet dat Degos & Re-Done draaiden met de vocal "Ridiculous" die een aantal keren werd herhaald?

DJ Thera & Delete - Ridiculous

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:41 

Hardtraxx Addict

Eerste keer Q-Base voor mij en wat was het ziek!

Van tevoren wat bij mij pizza gegeten en daarna met een touringsbus vanuit Hilvarenbeek naar Duitsland gefähren om daar rond 8 uur aan te komen.
Fouilleren/kluisje/munten ging allemaal snel. Ik had voor de grap iets van 150 glowsticks meegenomen om uit te delen. Een securityknul bij de ingang wees mij erop dat je dingen door tweeën kan breken en de vloeistof die erin zit op kan drinken, heb dit toch maar niet geprobeerd :lol:.
Op het begin even naar de Hangar geweest waar Solutio & The I's draaiden (2.17 :woot: ) om daarna naar Noisecontrollers te gaan op de main en wat een set was dat! Killer Clown - Silentium nog gehoord.
Nadat deze set afgelopen waren we terug naar de hangar gegaan om Beholder en High Voltage en daaropvolgend Moridin uit te checken. Ik kan die gasten van Moridin echt niet serieus nemen met hun "duistere" act, maar ik stoorde mij er dit maal minder aan dan tijdens Wish.
Na deze twee sets de rest van het terrein wezen verkennen. Even naar de Scantraxxbunker geweest waar Adaro stond te draaien en het begin van Atmozfears meegepakt. Nadat de zaal vrijwel helemaal was leeggelopen waren we nog even naar de Prospect geweest. Geen idee wie er toen draaide(n), maar dit klonk erg fijn!
Degos & Re-done meegepakt daarna, echt een geweldige set! Snoeihard en genoeg variatie erin. Helaas begon het tijdens deze set erg druk te worden (regen en G4H die daarna draaiden), waardoor we er echt bijna een half uur over hadden gedaan om buiten te komen.
Eenmaal buiten aangekomen meteen een poncho in mijn handen gedrukt gekregen en naar de Prospect gegaan. De muziek op dat moment ging echt helemaal nergens over en we gingen dus al snel naar de area erlangs; Qult, waar Diablik af aan het sluiten was. Erg nice muziek, helaas kapte deze area er om half vijf al mee.
Daarna door de regen terug gelopen naar de hangar om daar af te sluiten met Frequencerz.

Het enige minpuntje wat ik nu kan bedenken is het slechte weer, maar daar kan Q-Dance natuurlijk ook niets aan doen xd

Oja had eigenlijk wel verwacht veel Duitsers te zullen zien met van die fluorescerende broeken, maar dat viel nog best mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:42 

Leuke nacht gehad. Binnengekomen bij Solutio & The I's wat ik helemaal niks vond voor het tijdstip. Activator was wel vet, paar leuke edits van nummers en leuke plaatjes. Daarna naar Noisecontrollers gegaan wat ongetwijfeld de beste set van de avond was. Daarna terug naar de hangar voor Beholder & High Voltage. Degos & Re-Done zette een geweldige set weg met enorm vette platen als Justice for All, Ruff, How Low Can You Go en vette D&R platen waar ik de naam nooit van weet. (Hoe heette btw die early plaat na Ruff ook alweer?) Daarna behoorlijk ingekakt en aangezien heel het busgezelschap ram vdk was en geen zin had in een expeditie over het terrein zelf de regen getrotseerd en gekeken in de PRSPCT, Qult, wat bakken koffie gedronken en een pizzapunt naar binnen gewerkt. Nog wel wat van Gunz 4 Hire meegekregen omdat het zo fucking lang duurde voordat ik buiten was, stond muurvast bij de ingangen van de hangar en tot overmaat van ramp heb je van die idioten die langs de zijkant gaan zitten waardoor de doorstroming helemaal in de soep loopt. Frequencerz waren niet echt een waardige afsluiter. Met m'n maag op z'n kop het setje maar afgewacht en een praatje gemaakt met omstanders waarna het toch echt tijd was om al slapend de busreis mee te pikken om daarna in bed te storten.

Oja, Moridin, het viel wel mee maar wel allemaal iets te overdreven. Paar leuke plaatjes gehoord maar ik heb verder niet veel met die TMS muziek. Geluid was overigens belabberd.

Gekke schotten in traditionele kleding in de PRSPCT, gingen als je het vroeg doodleuk met de kilt omhoog met je op de foto waardoor heel het klokkenspel in alle glorie te zien was.

Ook hoop ik dat die kerel die zijn fiets in de bosjes aan het zoeken was zijn fiets heeft gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:45 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ook hoop ik dat die kerel die zijn fiets in de bosjes aan het zoeken was zijn fiets heeft gevonden.

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:54 

stefaneke schreef:
(Hoe heette btw die early plaat na Ruff ook alweer?)

Weet niet meer precies welke volgorde het was, maar daar omheen werden Dark Symphony en Do You want Heavy gedraaid volgens mij, zal 1 van die 2 wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:08 

BeHa schreef:
stefaneke schreef:

Weet niet meer precies welke volgorde het was, maar daar omheen werden Dark Symphony en Do You want Heavy gedraaid volgens mij, zal 1 van die 2 wel zijn.

Nee, die waren het absoluut niet, is ook geen early. Klonk als een oude italiaanse kneiter.

Ook ongeveer 5x Main MF gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
BeHa schreef:
stefaneke schreef:

Nee, die waren het absoluut niet, is ook geen early. Klonk als een oude italiaanse kneiter.

Ook ongeveer 5x Main MF gehoord...

Ik weet welke je bedoelt maar weet de titel ook niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 00:08 

Hardtraxxer

top feestje gehad tot half 4 gehad daarna was veel te druk in hanger! dus doei doei te veel kut volke vanaf dat moment

Degos & Re-Done :worship:
S&I :love:
Akira :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 09:08 

Hardtraxx Veteran

Iemand anders die met Event Travel is geweest en veel te lang buiten in de regen heeft staan wachten? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 09:14 

Donateur

Pluspunten:

bRt_ (L)
Diablik :worship:
DJ Pila :thumbsup:
de 99% mensen van de parkeerchaos die de short-cut niet kennen; wij waren binnen 5 minuten van de parkeerplaats af :D
de dame die haar gekko liep uit te laten tijdens de Geck-e set bij QULT :lol:

Minpunten:

toiletten waren een pokke end lopen (in de regen)
schuilende mensen bij de barren
dronken/drugs figuren die mijn vriendin bleven aanspreken en lastigvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 09:21 

Hardtraxx Veteran

Wauw. Just Wauw. Q-base ik ben denk ik verlieft op je. Alles klopte gewoon. De locatie, de line up, de sfeer, maar vooral de GE-WEL-DIGE installatie in de hangar. Echt zo ziek heb het nog nooit meegemaakt. De bass was gewoon 20% horen en 80% voelen. Veder nog heerlijke setjes gehoord van Ran-d(heel veel nieuw spul, RTTG), Noisecontrollers (silentium), Solutio & The I's, Adaro, maar vooral Degos & Re-done. Wat een tracklist! Al het nieuwe exit mind spul en het hoogtepuntje was ongetwijfeld How low can you go. Gewoon bizar. Bass was zo hard dat ik me drinken niet kon doorslikken. Ook lekker geïmproviseerd toen de DJM besloot te crashen xd Tijdens het typen tot de conclusie gekomen dat dit in combinatie met de installatie toch wel het vetste setje is wat ik ooit gehoord heb.

Verder nog even The Venator, Sandertje, Kakabeeyo, Patrickjeb en Zenda gesproken en pasjes gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 09:25 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Iemand anders die met Event Travel is geweest en veel te lang buiten in de regen heeft staan wachten? :/

Ikzelf niet (Party-vervoer), maar wel heel veel gehoord ja, ook wel wat verhalen hier. Schandalig geregeld zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 09:39 

Hardtraxxer

:yay: :yay: :bomb: :bomb:
Zoals gewoonlijk weer helemaal niets van de oorspronkelijke planning waargemaakt. Maar wat maakte het uit! Q-Base was ondanks de weersverwachting zeeeer geslaagd.
Dikke :thumbsup: voor Noisecontrollers met een heerlijk opbouwende set met superdikke show en fantastische sfeer.

Verder: Solutio & the I's, Activator, Ran-D, Prophet, Adaro, Neophyte, Frontliner.

Superspijtig wel toen vrijdagavond het bericht van B-Front bij onze groep binnenkwam. Daar had ik me wel een beetje op verheugd. Beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Niet gewacht, maar heb verdomme 3 kwartier gezocht. Wat een doolhof zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:37 

Hardtraxx Addict

Degos en Re-done :worship: . Forgiveness is zo'n heldenplaat, jezus! Beholder & High Voltage was ook wel te pruimen. Alleen doodzonde dat Dead Stars niet gedraaid werd, of heb ik wat gemist? Werd wel gecompenseerd door Shiverz :). Door de klotedrukte heel onverwacht afgesloten bij Catscan. Jezus wat was dat heldig. Heel die set met kippenvel gestaan, heerlijk!

Ohja iemand toevallig Venetian Snares gezien? Liep er toevallig langs. Wtf is dat voor herrie zeg, kan je toch helemaal niets mee :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:41 

Hardtraxx Addict

Bewijs dat er meer bronies zijn in de wereld ^^
Wel bazig shirt, alhoewel degene die ik bestelt heb baziger is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:

Ikzelf niet (Party-vervoer), maar wel heel veel gehoord ja, ook wel wat verhalen hier. Schandalig geregeld zeg...

Ja verschrikkelijk. We hoorden een kwartiertje voor we uiteindelijk weg konden dat we ook wel in de TIH-tent konden schuilen... Lekker op tijd. Natuurlijk kan Q-Dance hier niet zo veel aan doen maar de informatie verstrekking van uit Q-Dance en Eventtravel was dramatisch.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten