Eerste keer Q-Base voor mij en wat was het ziek!
Van tevoren wat bij mij pizza gegeten en daarna met een touringsbus vanuit Hilvarenbeek naar Duitsland gefähren om daar rond 8 uur aan te komen.
Fouilleren/kluisje/munten ging allemaal snel. Ik had voor de grap iets van 150 glowsticks meegenomen om uit te delen. Een securityknul bij de ingang wees mij erop dat je dingen door tweeën kan breken en de vloeistof die erin zit op kan drinken, heb dit toch maar niet geprobeerd

.
Op het begin even naar de Hangar geweest waar Solutio & The I's draaiden (2.17

) om daarna naar Noisecontrollers te gaan op de main en wat een set was dat! Killer Clown - Silentium nog gehoord.
Nadat deze set afgelopen waren we terug naar de hangar gegaan om Beholder en High Voltage en daaropvolgend Moridin uit te checken. Ik kan die gasten van Moridin echt niet serieus nemen met hun "duistere" act, maar ik stoorde mij er dit maal minder aan dan tijdens Wish.
Na deze twee sets de rest van het terrein wezen verkennen. Even naar de Scantraxxbunker geweest waar Adaro stond te draaien en het begin van Atmozfears meegepakt. Nadat de zaal vrijwel helemaal was leeggelopen waren we nog even naar de Prospect geweest. Geen idee wie er toen draaide(n), maar dit klonk erg fijn!
Degos & Re-done meegepakt daarna, echt een geweldige set! Snoeihard en genoeg variatie erin. Helaas begon het tijdens deze set erg druk te worden (regen en G4H die daarna draaiden), waardoor we er echt bijna een half uur over hadden gedaan om buiten te komen.
Eenmaal buiten aangekomen meteen een poncho in mijn handen gedrukt gekregen en naar de Prospect gegaan. De muziek op dat moment ging echt helemaal nergens over en we gingen dus al snel naar de area erlangs; Qult, waar Diablik af aan het sluiten was. Erg nice muziek, helaas kapte deze area er om half vijf al mee.
Daarna door de regen terug gelopen naar de hangar om daar af te sluiten met Frequencerz.
Het enige minpuntje wat ik nu kan bedenken is het slechte weer, maar daar kan Q-Dance natuurlijk ook niets aan doen

Oja had eigenlijk wel verwacht veel Duitsers te zullen zien met van die fluorescerende broeken, maar dat viel nog best mee.