Heerlijk festival al kon het niet kutter beginnen. Bijna aangekomen bij Q-Base knal ik met m'n auto op een voorganger omdat m'n banden geen grip hadden.. Merkte tijdens het rijden al dat de grip niet optimaal was met het natte wegdek, maar zo erg als dit had ik niet verwacht. Reed achter een auto (genoeg ruimte ertussen, paste nog 3 auto's tussen) die plotseling op z'n rem stond. Ik ook remmen en terwijl ik dat doe glijdt m'n auto gewoon nog 10 meter door op m'n voorganger. Schade bij hem viel gelukkig mee, maar mijn auto staat ondertussen nog in Weeze op de parkeerplaats (konden gelukkig vanuit Amsterdam opgehaald worden rond 06:00).
Dan ga je al met een enorm kutgevoel het feest op, maar dankzij Ran-D verdween dat toch wel snel. Wat een held. Sowieso een van de lekkerste setjes die ik ooit heb gehoord, het ramde heerlijk en het klopte gewoon. Geluid op de main was ook top (in het midden net voor de boxen

). Jammer dat de dj's na Ran-D niet konden bijbenen , met als dieptepunt Frontliner (plaatjes als Symbols en Dreamdust zijn best leuk, maar niet om half 4). Toen maar naar de Hangar gegaan waar Degos & Re-Done draaide , maar was toch echt te druk om goed los te gaan. Vanaf toen maar een beetje gaan zwerven tot 06:00 , prima vermaakt!
Top:
+Ran-D
+Alpha²
+Noisecontrollers niet gezien
+Genoeg ruimte op de main
+Overal goed geluid
Min:
-Frontliner
-Drukte in Hangar (Gunz 4 Hire & Frequencerz moeten missen hierdoor, wil wel los kunnen gaan).
-Scantraxx area (alleen geweest bij Bass Modulators en Waverider ,beide deels, maar leek wel alsof het Scantraxx Rewinded was.. Allemaal van die plaatjes die een jaar geleden leuk waren maar waar je nu echt wel klaar mee bent).
-Regen aan het eind
Verder was het voor mij een nuchter avondje (ook wel eens leuk) , maar dan valt het hoge VDK gehalte toch wel enorm op zeg.