Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net thuis van Q-Base :D
Grootste gedeelte in de hangar gestaan. tot dat het begon te regenen , was bijna geen ruimte meer om los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Erg veel bij de main gestaan, ook toen het begon te regenen. Toen begon juist de main wat leeg te lopen waardoor er genoeg ruimte was om los te gaan haha. Zwaar genoten de hele avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellige avond gehad! Begonnen bij NC, toffe set. Lekkere mainstream, hier en daar een oud plaatje en edits/mashups, was goed inkomen. Hangar daarna was wisselend met Beholder, die oude Tilltjes waren heerlijk maar die Zatox platen waren natuurlijk om te janken. Hardbass Junkie kapte hij gelukkig maar af voordat hij hem inmixte. Geluid bij Moridin was kut, bass overkill ofzo, dus pleite gegaan.

Daarna eerste kennismaking met Qult live gehad. Alle radioshows meerdere malen geluisterd dus nu moest het maar eens voor het eggie gebeuren. Eén woord: Heerlijk! Het lage tempo laat de kicks zo heerlijk doorkomen, het is allemaal lekker zweverig. Ook altijd mooi om te zien hoe Rik geniet van het draaien, geeft zeker een extra dimensie aan een liveset.

Regen erna was kut maar ook wel weer mooi om in te ouwehoeren, oke doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was vet :). Alleen was het in de hangar op sommige momenten veelste druk. Vanaf half 5-5 uur zijn wij die hangar proberen uit te gaan om richting huis te gaan, maar daar hebben we volgens mij een half uur over gedaan xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

Out of control in de hangar :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
21:00 - 22.00 Activator
22:00 - 23:00 Embrionyc
00.00 - 02.00 B-Front vs High Voltage
02.00 - 03.00 Moridin
03:00 - 04:30 Geck-E
04:30 - 05:30 Diablik


Uiteindelijk is dit het geworden, haha!

Pluspunten:

Hoebedoelje!
DiabLik :loving:

Minpunten:

Wan Taim (The Anarchist Remix)
Het mixwerk van bepaalde artiesten .. om te huilen.

Verder even gaan kijken in de cinema bunker. Wat stond het geluid daar loeihard, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een belevenis weer! Van hele vette sets tot 3 uur wachten in de stromende regen op een buschauffeur.
Pluspunten:
- Solutio & The I's
- Degos & Re-Done
- Moridin
- Oude tracks in Scantraxx bunker
- Het mixwerk van Adaro

Minpunten:
- Die kut regen waardoor het irritant druk werd in de Hangar.
- Daardoor Gunz For Hire niet zo boeiend, vooral omdat het toch weer t zelfde was.
- 3 uur in de stromende regen wachten op een buschauffeur die in de file bleek te staan ofzo iets.

Al met al wel een heerlijk feestje gehad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tevens ziet het shirt er nu zo uit :P

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite

hoihoudoe schreef:
Out of control in de hangar :love: :love:

Van geminizers of van hardstyle mafia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia :D

Vette Q-Base weer, jammer van de grote regenval rond 5 uur. Wij zijn kwart over 5 ook weg gegaan want iedereen was gewoon helemaal doorweekt.

Setjes van de avond/nacht waren Solutio & The I's en Degos & Re-Done, heerlijk op vermaakt! Frequencerz helaas moeten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Vince, koning van Q-Base. Nosferatu lekker gedraait.
Solutio & The I's was ook lekker.

Tegenvallers: The Beholder & High Voltage, Scantraxx area, regen, regen en nog meer regen. Oohja en de parkeerplaats natuurlijk >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk festival al kon het niet kutter beginnen. Bijna aangekomen bij Q-Base knal ik met m'n auto op een voorganger omdat m'n banden geen grip hadden.. Merkte tijdens het rijden al dat de grip niet optimaal was met het natte wegdek, maar zo erg als dit had ik niet verwacht. Reed achter een auto (genoeg ruimte ertussen, paste nog 3 auto's tussen) die plotseling op z'n rem stond. Ik ook remmen en terwijl ik dat doe glijdt m'n auto gewoon nog 10 meter door op m'n voorganger. Schade bij hem viel gelukkig mee, maar mijn auto staat ondertussen nog in Weeze op de parkeerplaats (konden gelukkig vanuit Amsterdam opgehaald worden rond 06:00).

Dan ga je al met een enorm kutgevoel het feest op, maar dankzij Ran-D verdween dat toch wel snel. Wat een held. Sowieso een van de lekkerste setjes die ik ooit heb gehoord, het ramde heerlijk en het klopte gewoon. Geluid op de main was ook top (in het midden net voor de boxen (L)). Jammer dat de dj's na Ran-D niet konden bijbenen , met als dieptepunt Frontliner (plaatjes als Symbols en Dreamdust zijn best leuk, maar niet om half 4). Toen maar naar de Hangar gegaan waar Degos & Re-Done draaide , maar was toch echt te druk om goed los te gaan. Vanaf toen maar een beetje gaan zwerven tot 06:00 , prima vermaakt!

Top:
+Ran-D
+Alpha²
+Noisecontrollers niet gezien
+Genoeg ruimte op de main
+Overal goed geluid

Min:
-Frontliner
-Drukte in Hangar (Gunz 4 Hire & Frequencerz moeten missen hierdoor, wil wel los kunnen gaan).
-Scantraxx area (alleen geweest bij Bass Modulators en Waverider ,beide deels, maar leek wel alsof het Scantraxx Rewinded was.. Allemaal van die plaatjes die een jaar geleden leuk waren maar waar je nu echt wel klaar mee bent).
-Regen aan het eind

Verder was het voor mij een nuchter avondje (ook wel eens leuk) , maar dan valt het hoge VDK gehalte toch wel enorm op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad, sfeer in de PRSPCT was lkkr, vooral vooraan :D

Meest epische moment was voor mij toen Deathmachine Golden Fetters dropte.. Zo, dat maakte wat los in mij hahaha. Voor de rest goeie sets gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Heerlijk festival al kon het niet kutter beginnen. Bijna aangekomen bij Q-Base knal ik met m'n auto op een voorganger omdat m'n banden geen grip hadden.. Merkte tijdens het rijden al dat de grip niet optimaal was met het natte wegdek, maar zo erg als dit had ik niet verwacht.


Op de heenweg had ik het ook bijna voor elkaar. Op een uitrit van de snelweg in zo'n scherpe bocht gleed ik met de auto van mijn schoonpa vol rechtdoor op een reflectiepaaltje af. Gelukkig vroeger dusdanig veel NFS gespeeld dat ik er nog net een fraaie drift uit kon knallen en erlangs heen zeilde. Maar wtf zeg, het leek wel ijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Hardstyle Mafia :D

Heerlijk!
---------
Wat draaide Moridin eigenlijk dit keer?
Pattern 2, Satana, Unleashed en The Dungeon edit? (gokje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Dungeon volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Samara, Welcome, Soundwaves, Misbegotten, Eternal Bliss, Unleashed, Pattern 2, One By One
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God's Child.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

En Demons (Promo Remix) :love: :love: :love:

Verder een heel vet feest gehad, zoals al gezegd jammer van de laatste 2 uur. Was echt niet te doen in de hangar, freqz draaiden nu ook niet echt bepaald een afsluitset :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fracture 4 :loving: Natuurlijk ook hulde voor Eye-D & Hidden, Deathmachine, Jan Fleck en Minupren/Stormtrooper/Satronica/Waldhaus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Heerlijk festival al kon het niet kutter beginnen. Bijna aangekomen bij Q-Base knal ik met m'n auto op een voorganger omdat m'n banden geen grip hadden.. Merkte tijdens het rijden al dat de grip niet optimaal was met het natte wegdek, maar zo erg als dit had ik niet verwacht. Reed achter een auto (genoeg ruimte ertussen, paste nog 3 auto's tussen) die plotseling op z'n rem stond. Ik ook remmen en terwijl ik dat doe glijdt m'n auto gewoon nog 10 meter door op m'n voorganger. Schade bij hem viel gelukkig mee, maar mijn auto staat ondertussen nog in Weeze op de parkeerplaats (konden gelukkig vanuit Amsterdam opgehaald worden rond 06:00).

Dan ga je al met een enorm kutgevoel het feest op, maar dankzij Ran-D verdween dat toch wel snel. Wat een held. Sowieso een van de lekkerste setjes die ik ooit heb gehoord, het ramde heerlijk en het klopte gewoon. Geluid op de main was ook top (in het midden net voor de boxen (L)). Jammer dat de dj's na Ran-D niet konden bijbenen , met als dieptepunt Frontliner (plaatjes als Symbols en Dreamdust zijn best leuk, maar niet om half 4). Toen maar naar de Hangar gegaan waar Degos & Re-Done draaide , maar was toch echt te druk om goed los te gaan. Vanaf toen maar een beetje gaan zwerven tot 06:00 , prima vermaakt!

Top:
+Ran-D
+Alpha²
+Noisecontrollers niet gezien
+Genoeg ruimte op de main
+Overal goed geluid

Min:
-Frontliner
-Drukte in Hangar (Gunz 4 Hire & Frequencerz moeten missen hierdoor, wil wel los kunnen gaan).
-Scantraxx area (alleen geweest bij Bass Modulators en Waverider ,beide deels, maar leek wel alsof het Scantraxx Rewinded was.. Allemaal van die plaatjes die een jaar geleden leuk waren maar waar je nu echt wel klaar mee bent).
-Regen aan het eind

Verder was het voor mij een nuchter avondje (ook wel eens leuk) , maar dan valt het hoge VDK gehalte toch wel enorm op zeg.


Hey wat toevallig, ik zat in de auto waar jij achterop knalde (die BMW toch). Geen idee dat je een hardtraxxer was xd maar wel klote dan dat je auto daar nog staat... Ik hoop niet dat het je pret al teveel heeft bederft! Gelukkig waren er geen gewonden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook dit jaar was het weer hemels! Q-Base blijft toch een klasse apart, geweldig feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Duke schreef:
Heerlijk festival al kon het niet kutter beginnen. Bijna aangekomen bij Q-Base knal ik met m'n auto op een voorganger omdat m'n banden geen grip hadden.. Merkte tijdens het rijden al dat de grip niet optimaal was met het natte wegdek, maar zo erg als dit had ik niet verwacht. Reed achter een auto (genoeg ruimte ertussen, paste nog 3 auto's tussen) die plotseling op z'n rem stond. Ik ook remmen en terwijl ik dat doe glijdt m'n auto gewoon nog 10 meter door op m'n voorganger. Schade bij hem viel gelukkig mee, maar mijn auto staat ondertussen nog in Weeze op de parkeerplaats (konden gelukkig vanuit Amsterdam opgehaald worden rond 06:00).

Dan ga je al met een enorm kutgevoel het feest op, maar dankzij Ran-D verdween dat toch wel snel. Wat een held. Sowieso een van de lekkerste setjes die ik ooit heb gehoord, het ramde heerlijk en het klopte gewoon. Geluid op de main was ook top (in het midden net voor de boxen (L)). Jammer dat de dj's na Ran-D niet konden bijbenen , met als dieptepunt Frontliner (plaatjes als Symbols en Dreamdust zijn best leuk, maar niet om half 4). Toen maar naar de Hangar gegaan waar Degos & Re-Done draaide , maar was toch echt te druk om goed los te gaan. Vanaf toen maar een beetje gaan zwerven tot 06:00 , prima vermaakt!

Top:
+Ran-D
+Alpha²
+Noisecontrollers niet gezien
+Genoeg ruimte op de main
+Overal goed geluid

Min:
-Frontliner
-Drukte in Hangar (Gunz 4 Hire & Frequencerz moeten missen hierdoor, wil wel los kunnen gaan).
-Scantraxx area (alleen geweest bij Bass Modulators en Waverider ,beide deels, maar leek wel alsof het Scantraxx Rewinded was.. Allemaal van die plaatjes die een jaar geleden leuk waren maar waar je nu echt wel klaar mee bent).
-Regen aan het eind

Verder was het voor mij een nuchter avondje (ook wel eens leuk) , maar dan valt het hoge VDK gehalte toch wel enorm op zeg.


Hey wat toevallig, ik zat in de auto waar jij achterop knalde (die BMW toch). Geen idee dat je een hardtraxxer was xd maar wel klote dan dat je auto daar nog staat... Ik hoop niet dat het je pret al teveel heeft bederft! Gelukkig waren er geen gewonden ;)


Hahaha ja dat is toevallig. Nee was even een uurtje inkomen en daarna gewoon een topnacht gehad. Jullie ook neem ik aan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazig feest! Veel in de Hangar gestaan en ook nog wezen trommelen bij Eye-D & Hidden wat we goed beviel voor de eerste keer.

Ook nog ExoBassTix gezien toen we net binnen waren.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 18:42 
 

Jezus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten