Ik had eerst spijt dat ik niet naar Ground Zero was gegaan en hiervoor had gekozen. Nou heb ik dat niet meer, heb hier de meest epische uren van mn leven meegemaakt, gvd wat een geniaal festival dit

Ondanks dat ik me totaal niet aan mn timetable heb gehouden en het weer de laatste uren.
Verslag van mijn kant:
20 over 4 opgehaald door Patrickjeb, was wel gezellig in de auto en een halfuur later op de parkeerplaats aangekomen, geparkeerd en naar de ingang gelopen waar de fouillering echt rete slecht was. Ik me al een beetje druk maken en had mn ID al in mn schoen gedaan maar was nergens voor nodig. Had alles uit mn zakken gehaald, ze vroeg nog: zijn je zakken leeg? ik zei ja, ze voelde ff bij mn zakken en ik kon meteen doorlopen, niet ff in mn portemennee kijken ofzo

Wel waren we hierdoor binnen 3 minuten binnen dat was wel fijn. Kluisje betaald en munten gehaald en zo stonden we om kwart over 5 bij
Geck-e hij draaide echt heerlijk, zat er meteen goed in. Had gehoopt op veel Therabyte spul maar dat was niet het geval, hij draaide vooral wat recentere platen van hem onder zn Geck-e alias, oa Technocity, She Likes It, Tiesto Twist heb ik gehoord, ook Zathan en Fuck The Zippyshare System geloof ik. Later begon hij Geck-o platen te draaien als Space Jam, Hangover Bootleg en This is What We Are

en afsluiten met Dial T For TNT was natuurlijk al helemaal baas. Hier nog nieuwe Hardtraxxers ontmoet, El Mare (in de auto al) Stan, Daveytl, een voorganger van Exobasstix

en ook nog Kaboem

Hierna zijn we wat gaan eten en via een omweg waar ik Steffnov nog ontmoette naar de Hangar gelopen, stukje
S Dee gezien wat wel lekker was. En toen
Solutio & The I's, 1 van de 3 hele dikke acts in de Hangar, man wat draaiden ze lekker zeg, Immortal, Tanya, 2.17, The Cry en nog andere tracks, als Clap You

DKOT, You Know. Ook sta ik waarschijnlijk in de aftermovie van S&I

Hierna zijn we naar
Eye-D en Hidden gegaan, waar ik ff later besloot om een rondje te gaan lopen, ik kwam 20 minuten later terug waren ze weg

, dus maar naar
Embryonic gegaan waar Stefan weer was en ik ook anderen tegenkwam. Ken die muziek niet, maar jezus wat ging het hard in dat bunkertje, niet normaal, en wat was het vet ondanks dat ik er niet heel veel mee kon. Hierna naar de Hangar gelopen voor de HT meeting waar ik mn groep weer tegenkwam (Zenda, Patrickjeb + maat van hem, The Venator, Kakabeeyo) daar nog Wianda en Jordi gezien. Stukje A2 meegepakt was wel lekker.
Beholder & High Voltage, ik dacht het word erop of eronder. Nou na 20 minuten viel het me niet tegen, maar ook niet mee, beetje de standaard raw platen wat wel leuk was maar niks speciaals, oa Oblivion, Spectral, The 4th kind en Born To Fight gehoord, na die 20 minuten wat gaan eten en stukje gaan lopen, even later weer terug gegaan waar we eindelijk Bas tegenkwamen

Werd wel lekker gedraaid, maar we wilden naar Adaro, daar was het echt bomvol + het geluid was niet goed op de plek waar we stonden, dus na 5 minuten weer terug. Toen zat er wel aardig gas op bij Beholder & High Voltage, Difficult werd gedraaid, jeuzes wat ging dat lomp

ik was echt dolblij dat die gedraaid werd. Na deze set zou ik wat gaan rondlopen, maar toch besloten om in de Hangar te blijven staan waar gewoon fucking dik geluid was.
Moridin draaiden wel een lekkere set, was wel goed druk, alleen achteraan genoeg stampruimte wat ik best wel jammer vond.
En toen
Degos & Re-Done, man wat een set werd er neergezet zeg, al openen met Connected, dikke pluspunt, verder nog platen gehoord als Demon In Me, Mr Willy, Together, Justice 4 All, Forsaken, Outside The Box, Therafied en noem het maar op. Beste set van de avond. Ook How Low Can You Go, This Mind en Out Of Control gehoord, ik wist even niet waar ik het moest zoeken, leek wel alsof de Hangar in zou storten

Jammer dat het om kwart over 4 begon te regenen, waardoor de Hangar helemaal vol liep met allemaal chagrijnig kutvolk dat daar helemaal niks had te zoeken, verschrikkelijk. Bij Gunz For Hire wat naar voren gegaan, maar het was echt een mierenhoop, kon niet eens met mn armen bewegen. Het verschil tussen D&R en G4H was lachwekkend groot

Na kwartier maar naar buiten gegaan vanwege de drukte, waar ik toch achter kwam dat het veel fijner was om achteraan te staan, ik stond bijna vooraan maar er was gewoon te veel bass door mn maag, werd er gewoon misselijk van

heeft nog 10 minuten geduurd voordat we buiten waren in de regen, daar nog even bij de PRSPCT stage gestaan, hele lekkere muziek, kan er alleen niks mee. Vooral dat laatste kwartier ging me veeel te snel.
Het was 6 uur en Sander en ik hadden het wel gezien, dus zijn we naar de kluisjes gegaan waar we Stan op zouden wachten, heeft gewoon een halfuur geduurd voordat hij ons had gevonden, moeilijk he. Naar de auto gelopen, na een zoektocht van 20 minuten zeiknat aangekomen bij de auto met vieze schoenen en vieze broek. Maar wat een parkeerchaos, heeft gewoon 2 uur geduurd voordat we van de parkeerplaats afwaren

om half 10 was ik eindelijk thuis en ben ik meteen op bed gaan liggen.
Mijn oordoppen waren overigens geen overbodige luxe, het geluid in de Hangar stond echt gruwelijk hard en zuiver, heb zelfs een piepje in mn oren ondanks de oordoppen

+/- punten
---- Parkeerchaos
- Drukte op sommige momenten in de Hangar vanwege
- Mensen op de main die vanwege regen in de Hangar komen schuilen waardoor het een mierenhoop was
- Zoute friet
+/- Fouillering, voor mij gunstig omdat ik zo makkelijk binnenkwam, maar zo kon er ook makkelijk drugs en wapens mee naar binnen gesmokkeld worden.
+++ Set van Degos & Re-Done
++ Sets van S&I, Geck-e en Embryonic
+++ Difficult, How Low Can You Go, This Mind, 2.17 en Out Of Control door de Hangar

++ Sfeer en Terrein
++ De muziek in het algemeen
+ Alle HT'ers die ik voor het eerst heb ontmoet, Steffnov, Kakabeeyo, Stan, STAN-, Wianda, Nemesyz, Daveytl
+ Wachttijden bij de bar
+ S&I die gewoon tot kwart over 9 door blijven draaien

+ Nog veel meer
Jammer dat ik weinig van de andere stages heb kunnen proeven (op DYOA en PRSPCT na) had graag wat Qult of USB willen zien. Ondanks dat beste avond en nacht van mn leven. Q-Base, tot volgend jaar
