Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik kan alle kickrolls in FIFO :love:

Nee want op FIFO moet je trots zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 01:58 
 

Was vet! Vooral bij ITDL en Paradox geweest, ook nog Sei2ure solo en Akira bij PRSPCT. Was leuk feest maar had er meer van verwacht. De kleine bunker die normaal niet zo wordt ingevuld maakte dit feest speciaal. Kleine feestjes zijn dus meer geschikt voor me. Maar ik was er toch gratis dus... Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 07:31 
 

Nerazzurro93 schreef:
Was vet! Vooral bij ITDL en Paradox geweest, ook nog Sei2ure solo en Akira bij PRSPCT. Was leuk feest maar had er meer van verwacht. De kleine bunker die normaal niet zo wordt ingevuld maakte dit feest speciaal. Kleine feestjes zijn dus meer geschikt voor me. Maar ik was er toch gratis dus... Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.

ik ben altijd blij om je te zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:54 
 

En-er-gy schreef:
ik ben altijd blij om je te zien :loving:

Insgelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Was vet! Vooral bij ITDL en Paradox geweest, ook nog Sei2ure solo en Akira bij PRSPCT. Was leuk feest maar had er meer van verwacht. De kleine bunker die normaal niet zo wordt ingevuld maakte dit feest speciaal. Kleine feestjes zijn dus meer geschikt voor me. Maar ik was er toch gratis dus... Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.

ik ben altijd blij om je te zien :loving:


Heb ook nog even naar jou gegluurd, precies wat ik verwacht had... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:58 
 

mr_vertigo schreef:
En-er-gy schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Was vet! Vooral bij ITDL en Paradox geweest, ook nog Sei2ure solo en Akira bij PRSPCT. Was leuk feest maar had er meer van verwacht. De kleine bunker die normaal niet zo wordt ingevuld maakte dit feest speciaal. Kleine feestjes zijn dus meer geschikt voor me. Maar ik was er toch gratis dus... Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.

ik ben altijd blij om je te zien :loving:


Heb ook nog even naar jou gegluurd, precies wat ik verwacht had... :sleep:


kom gewoon ff langs heb geen moeite met mensen zover ze lastig worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Was vet! Vooral bij ITDL en Paradox geweest, ook nog Sei2ure solo en Akira bij PRSPCT. Was leuk feest maar had er meer van verwacht. De kleine bunker die normaal niet zo wordt ingevuld maakte dit feest speciaal. Kleine feestjes zijn dus meer geschikt voor me. Maar ik was er toch gratis dus... Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.


Hoe zag/zie je eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:27 
 

mr_vertigo schreef:
Hoe zag/zie je eruit?

Gemillimeterd haar, blauw Enzyme shirt en zwarte adidas trainingsbroek. 1.72 lang ongeveer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.

Hey, ik wel! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:44 
 

stefan_helmond schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Verder nog wat htrs gezien maar die zijn nooit blij om me te zien. Misschien volgend jaar weer als t gratis is.

Hey, ik wel! :loving:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:

Heb ook nog even naar jou gegluurd, precies wat ik verwacht had... :sleep:

Haha lul, was op het moment zeker dat ik zei 'hey dat daar, dat is Biscuit :) '
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 07:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Houd die ongein maar voor op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 00:15 
 

Ik heb een plaat gehoord, volgens mij tijdens Degos & Re-Done, die een hele bizarre bassline had. Heel onwillekeurig pitchde de bassline bizar omhoog wat een heel industrieel tintje aan die track gaf. Iemand die weet over welke track ik het heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 00:24 
 
Hardtraxxer

Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 04:04 
 

Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D

Jij en jordi.... En je was meer van de vrouwen? Of doe je afwisseling extra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D


Bedankt dat je dit nog even laat weten! Ik kon er al een dikke maand niet van slapen maar fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad! Nu kan ik vanavond weer met een gerust hart naar bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D

Jij en jordi.... En je was meer van de vrouwen? Of doe je afwisseling extra?


Deze reactie... Kan ook alleen maar biscuit zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D


Bedankt dat je dit nog even laat weten! Ik kon er al een dikke maand niet van slapen maar fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad! Nu kan ik vanavond weer met een gerust hart naar bed.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 18:39 
 

Kettingzaag schreef:
Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D


Bedankt dat je dit nog even laat weten! Ik kon er al een dikke maand niet van slapen maar fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad! Nu kan ik vanavond weer met een gerust hart naar bed.


Oké, slaap lekker vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
En-er-gy schreef:
Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D

Jij en jordi.... En je was meer van de vrouwen? Of doe je afwisseling extra?


Deze reactie... Kan ook alleen maar biscuit zijn. :lol:

Idd haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Kettingzaag schreef:
Wianda schreef:
Dag mannen, m'n laptop is al een beste poos kapot en ht via iphone is gewoon ruk maar wou toch nog ff laten weten dat ik t leuk vond een paar van jullie te ontmoeten tijdens de meeting! Fijn om met een groepje echt alle lyrics mee te kunnen blehren en kickrolls na te kunnen drummen ipv forever alone (of alleen samen met jordi). :D


Bedankt dat je dit nog even laat weten! Ik kon er al een dikke maand niet van slapen maar fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad! Nu kan ik vanavond weer met een gerust hart naar bed.


Oké, slaap lekker vanavond.


Heb heerlijk geslapen man bedankt. Had ook nog een natte droom over jou...







Je werd aangereden door een vrachtwagen en ik zeek in mijn broek van het lachen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is gewoon te dom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 19:58 
 

Oké, zelf verzonnen?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten