Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag.....


Ik heb tussen 6.00u-7.00u achteraan bij de hardcore gestaan. Daarvoor had ik al twee keer verzorgers met brandcards zien rennen. Niet veel later kwam er opeens een ziekenwagen het terrein oprijden via de bussen ingang inderdaad. Verder niets gezien, weet ook dus ook niet of dat met het meisje te maken heeft, maar dat zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een klasgenoot van mij heeft haar ook zien liggen, zegt ie iig. Volgens hem was ze ook helemaal weg, en er was ook niemand die haar hielp (op dat moment).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:27 
 
Hardtraxx Newbie

5e keer Q-Base, niet de beste editie maar zeker ook niet de slechtste.
Begonnen in de Scantraxx bunker met Adrenalize, Audiotricz en The Anarchist. Een voor een heerlijke setjes! :thumbsup:
Daarna even naar de open air gelopen om Noisecontrollers en een deel van Ran-D mee te pakken, jammer dat het zo tering druk was daar bij de main. Vervolgens door naar de Beholder en High Voltage in de Hangar, heerlijk geluid daar in de Hangar. Toen begon die te slechte act van Mordin, ben er allerminst fan van dat nep 'duistere' gedoe, dus halverwege zijn we ook maar weer naar Scantraxx gelopen. Daar even Atmozfears en Bass Modulators meegepakt om vervolgens weer terug te gaan naar de hangar voor G4H. Eenmaal de Scantraxx bunker uit merken we dat het nogal flink plenst, aangekomen bij de hangar was het ook wel te merken dat de halve mainstage nu in de hangar stond. Van voor naar achter gelopen om een plaats te vinden, maar we hebben er minstens een kwartier over gedaan om van voor naar achter te komen en toen was mijn zin wel enigszins over. Als ik ergens niet tegen kan is het wel om in een veehok te staan. Dan maar weer terug naar de Scantraxx bunker... Daar was vooraan nog plek genoeg onder Waverider zijn set. Jammer genoeg merkte je wel dat de sfeer wel weg was door al die regen.

Had wel verwacht van Q-Dance dat ze de Scantraxx bunker tot 07.00u zouden laten doorgaan. Met zoveel regen kan je toch niet AL het volk over drie stages verdelen tijdens het laatste uurtje? Was vast nog wel een DJ geweest die het leuk vond om nog een uurtje af te sluiten. Beetje jammer... nu waren de hangar/hardcore overvol aangezien de meeste niet zo'n zin hebben op de open air te staan. Desondanks mezelf wel vermaakt het laatste uurtje bij de hardcore!

Wij hadden de bus op het eind gelukkig binnen 5 minuten gevonden, maar daar heb ik op Q-Base eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Zijn festivals waar het lastiger is om je bus te vinden vind ik persoonlijk. Duurde alleen wel heel lang voordat we het terrein af konden rijden. En wat stonden daar nog veel (honderden) verzopen katten aan het eind van die busstrip toen wij rond 8.15u vertrokken. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Souter W. schreef:
Wij hadden de bus op het eind gelukkig binnen 5 minuten gevonden, maar daar heb ik op Q-Base eigenlijk nooit zo'n moeite mee. Zijn festivals waar het lastiger is om je bus te vinden vind ik persoonlijk. Duurde alleen wel heel lang voordat we het terrein af konden rijden. En wat stonden daar nog veel (honderden) verzopen katten aan het eind van die busstrip toen wij rond 8.15u vertrokken. :oh:

Wij hadden de bus gevonden binnen 1 minuut haha, hij stond tegenover de uitgang. Maar als je er niet in kan heb je daar niet veel aan.

Wat je zei over Scantraxx was wel goede oplossing geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:49 
 
Hardtraxxer

Ik had onze bus ook zo gevonden, kom ik aan bij de bus, staat iedereen daar in de regen op de buschauff te wachten. Kheb meteen met n aantal man de deur opengetrokken.. Ideaal, die noodventielen aan de buitenkant van die oude lijnbussen haha

Tip voor de volgende keer mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wat je zei over Scantraxx was wel goede oplossing geweest.

Tja...geldt voor elke stage he. Ik had zelf ook graag een wat hardere afsluiter gezien, van 4 tot 6 uur het geweld van Deathmachine en Carnage & Cluster meegemaakt, en om dan nog een van de laatste drie acts op te zoeken...is toch wel minstens 3 stappen terug. Denk dat het een hele goede optie was geweest om de PRSPCT een uur langer door te laten gaan, had het de capaciteit ook wel voor en mogelijkheden om die nog behoorlijk vol te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Ik had onze bus ook zo gevonden, kom ik aan bij de bus, staat iedereen daar in de regen op de buschauff te wachten. Kheb meteen met n aantal man de deur opengetrokken.. Ideaal, die noodventielen aan de buitenkant van die oude lijnbussen haha

Tip voor de volgende keer mensen ;)

Haha de noodknop deed het bij onze bus dus niet.
We hebben wel in de laadruimte gezeten met 10 man ofzo, die deur was open bleek. Maar was een vrij kleine ruimte bij onze bus. :( Wel lekker warm om daar even in te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb van 07.00 tot 08.30 de bus gezocht waarna we erachter kwamen dat onze bus nog op die oprijlaan stond... als allerlaatste :').

Over het algemeen ook een matig feest. Veel te druk en veel en veel en veel te veel kutvolk dat echt dramatisch hard vdk was. Enige set die dik was was die van Degos & Re-Done (openen met Connected. Te ziek.). Beholder & High Voltage viel ook tegen, bijna geen dikke oude Seismics gehoord, Bombs Away niet, Everything Starts niet, gare opbouw (in het midden van de set DKOT, en even later It Must Be :') ). Moridin sloeg ook nergens op. Waarom Mistress draaien als Solutio & The I's al voor je gedraaid hebben? Beetje naïef. Geluid was wel gruwelijk in de hangar. Dikste plaat was toch wel Nico & Tetta - Restart the Party tijdens Beholder & High Voltage.

Dit was zeker de minste van de 3 edities die ik bezocht heb. Volgend jaar alleen aanwezig als Crypsis een 4 uurs set mag doen in de hangar of als Minus is More een bunker krijgt. Lekker puh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
We hebben wel in de laadruimte gezeten met 10 man ofzo, die deur was open bleek. Maar was een vrij kleine ruimte bij onze bus. :( Wel lekker warm om daar even in te zitten.

Dan heb ik jou zien zitten toen onze bus daarlangs reed! Was tegelijkertijd heel sneu en heel grappig xd

Echt een topfeestje gehad! Ik heb zin om een pf-report te gaan schrijven, zal hier zo de link wel ff neergooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Parvuz schreef:
We hebben wel in de laadruimte gezeten met 10 man ofzo, die deur was open bleek. Maar was een vrij kleine ruimte bij onze bus. :( Wel lekker warm om daar even in te zitten.

Dan heb ik jou zien zitten toen onze bus daarlangs reed! Was tegelijkertijd heel sneu en heel grappig xd

Echt een topfeestje gehad! Ik heb zin om een pf-report te gaan schrijven, zal hier zo de link wel ff neergooien.

Hahaha we moesten er zelf ook wel om lachen. :P En heb mn reet nog afgeveegd met de Qlimax advertentie uit de Q-Base krant omdat ze wel een dixie hadden neergezet voor ons maar geen toiletpapier. :/ Maar ik was zo geïrriteerd dat die krant voldoende was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:17 
 

Jonas schreef:
Ohja iemand toevallig Venetian Snares gezien? Liep er toevallig langs. Wtf is dat voor herrie zeg, kan je toch helemaal niets mee :D?

godsheerlijk!!! :worship: die man moet op mijn bruiloft een uurtje draaien!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/report/12925:Q_BASE

Reportje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feest maar de drukte en regen maakten het voor mij toch een stuk minder dan vorig jaar met heerlijk weer en wel gewoon de ruimte om los te gaan.

Was met veel gasten die met de Prspct bus waren en dus ook graag veel bij Prspct stonden. Dus veel daar gestaan. Begonnen met Nicon, wat een lekkere opener was. Op die muziek kan je best leuke dansjes maken ^^
Daarna ever naar de Hangar gegaan, waar S-Dee draaide. Geen beste muziek, maar geluid was super en Pak Een Punt was wel even leuk. Heel even Solutio & The I's gehoord, want we moesten weer naar Prsct voor The Hard Way. Op het begin was het echt drie keer niks. Veel te schel allemaal, maar later was het beter afgesteld en heb ik mij zeker vermaakt. Wat een tering herrie :thumbsup: Toen even goed eten (tijdens Hidden & Eye-D >.< ) en rondjes lopen. Overal beetje geweest. USB en Into The Dark Lands, waar een wat oudere stevige vent helemaal leip deed. Die strobo zorgde ervoor dat we weer gauw weg waren. Naar Alpha² gegaan en stukje Beholder & High Voltage. Viel allemaal niet tegen, tot It Must Be :surrender: Goede reden om naar Adaro te gaan. Teveel 'A Daro' grappen gehoord btw. Hij draaide wel erg fijn weer zoals verwacht, wel veel te druk. Toen weer overal en nergens geweest. Uiteindelijk veel te laat bij Degos & Re-Done binnen gestapt. Was heerlijk setje, maar heb niet echt kunnen genieten. Wat een drukte zeg. Toen een uur bij de klusijes geschuild en later in de chill tent. Wat een kut uurtjes waren dat zeg. Onderkoeling zowat, dus gingen we vroeg naar de bus, die gelukkig op dezelfde plek stond als waar we gedropt werden. Onze buschauffeur Mo (nickname Moab: Masters of all buschauffeurs) werd natuurlijk aanbeden. Was echt zielig om al die mensen aan het zoeken/wachten te zien.

Conclusie: Tot 3 uur heerlijk feest, daarna was de lol er wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:19 
 
Hardtraxxer

Was weer een vette editie. Natuurlijk weer niet aan mijn timetable gehouden. Stond grotendeels op de mainstage.
Zou nog naar Gunz For Hire alleen ik was zo VDK dat het me niet meer eens boeide en bij de mainstage bleef in de fucking regen.

En dan altijd leuk om je bus te zoeken, dat haat ik wel zo! Dacht ik dat ik mijn bus had gevonden stapte ik in verkeerde bus hahaha :lol:

Gelukkig stond mijn eigen bus paar meter verderop. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Q-base en het was geweldig. Sfeer, locatie, etc. was gewoon perfect. :)
Veel op main geweest, daarnaast ook Qult, Hangar en Scantraxx maar hier was het erg druk vooral op t einde.
Bij de bar ook snel aan de beurt en vriendelijk personeel. Het terrein was groter dan verwacht en heb dan ook eeuwig gezocht naar Qult omdat ik dacht dat ik overal al was geweest. Vanaf 3 alleen maar stortbuien, we zijn om half 6 maar weg gegaan omdat we helemaal doorweekt waren. Erg zonde maar niks aan te doen helaas.

Wat een DRAMA om een taxi te vinden, taxi's die er stonden waren gereserveerd. Toen zijn we een pad ingelopen door de bosjes waar werd verteld waar de taxi's vandaan kwamen. Lange weg zonder lantaarnpalen of iets, de taxi's die aankwamen reden door of verzonnen een smoes om door te rijden. Na flink wat kilometers gelopen te hebben in de regen samen met 3 andere voor een taxi gesprongen en hem gesmeekt om ons te brengen, hij wou doorrijden maar op een gegeven moment toch gelukt. Gelukkig maar want de weg was nog 15km tot de openbare weg.. We stonden op een camping in de buurt, dus maar voor we de tent ingingen opgedroogd in mn auto met de verwarming aan. :thumbdown:


Souter W. schreef:
Parvuz schreef:
We hoorden trouwens van medereizigers dat er bij de uitgang voor de bussen een in elkaar gezakt meisje op een tafel lag.....


Ik heb tussen 6.00u-7.00u achteraan bij de hardcore gestaan. Daarvoor had ik al twee keer verzorgers met brandcards zien rennen. Niet veel later kwam er opeens een ziekenwagen het terrein oprijden via de bussen ingang inderdaad. Verder niets gezien, weet ook dus ook niet of dat met het meisje te maken heeft, maar dat zou kunnen.


Toen ik weg ging rond 5.30/6.00 stond er een auto op het parkeerterrein met iemand(kon niet goed zien of het man of vrouw was) die met zn benen uit het raam lag en weinig beweging in zat. Ambulance met met politie kwamen aanstormen, verder niet gezien hoe t afliep.. weet niet of dit de zelfde persoon is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
https://partyflock.nl/report/12925:Q_BASE

Reportje :)


Korte broek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk. Zo koud was het niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topfeest gehad! Gelijk heerlijk inkomen met Geck-E die een mix van allerlei stijlen draaide :worship: Samen met Noisecontrollers en Eye-D & Hidden waren dat de vetste sets.

Solutio & The I's was ook fucking gruwelijk, maar helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.

Vanaf 0.00 ook een heerlijke nacht gehad in de Hanga, en maar 5 a 10 minuutjes moeten wachten op een bus naar huis. Dus was allemaal prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
https://partyflock.nl/report/12925:Q_BASE

Reportje :)

Leuk! En jaloers op Fracture 4 en Embrionyc. Wat is de reden dat hij Beyond Your Dreams nooit draait? Da's namelijk juist één van m'n favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.

Ah, dat is minder man :/ Mooi dat het snel al weer beter ging. Eerste keer dat dit gebeurde of heb je er vaker last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.

Ik had precies hetzelfde.. maar dan van 2 tot half 4 :cry:
Fruit deed wonderen toen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Natuurlijk. Zo koud was het niet xd

Was te zien, je liep zonder shirt door de stromende regen haha.

Gelukkig luisterde je naar me vaderlijk advies en deed je hem weer aan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ah, dat is minder man :/ Mooi dat het snel al weer beter ging. Eerste keer dat dit gebeurde of heb je er vaker last van?

Was er zelf ook erg blij mee dat t snel weer beter ging :P Is me al 2 keer eerder gebeurd, 1 keer door combinatie van wiet en alcohol en 1 keer door te veel alcohol. Beide keren voelde ik me overigens niet zo best die dag, zoals ook gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=6JCOsssrjII Wat een heerlijke muziek is dit toch ook :worship: Maar blijf het toch vreemd vinden dat iemand zo lang alles blijft filmen op een feest haha, toch bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Daveytl schreef:

helaas voelde ik me niet zo goed door wat spanning, weinig eten, alcohol op (nee, geen pillen of andere soorten drugs) & de vreselijke drukte en warmte toen in de Hangar. Toen werd ik opeens erg duizelig en zwaar in de benen en ben ik knock out gegaan midden in de zaal. Gelukkig werd ik goed verzorgd door heel wat mensen :thumbsup: Ik ben toen zelf naar buiten gelopen, heb nog een ijsje gekregen van iemand en mijn vrienden hebben me water gegeven en toen ging t een kwartiertje later weer keigoed.

Ik had precies hetzelfde.. maar dan van 2 tot half 4 :cry:
Fruit deed wonderen toen..

Ik had het bij de kluisjes. Had het eerst koud en door de drukte en vochtigheid daar, weer warm. Toen ik weg wilde gaan werd ik ook duizelig en moest ik weer even gaan zitten.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten