Goed feest maar de drukte en regen maakten het voor mij toch een stuk minder dan vorig jaar met heerlijk weer en wel gewoon de ruimte om los te gaan.
Was met veel gasten die met de Prspct bus waren en dus ook graag veel bij Prspct stonden. Dus veel daar gestaan. Begonnen met Nicon, wat een lekkere opener was. Op die muziek kan je best leuke dansjes maken
Daarna ever naar de Hangar gegaan, waar S-Dee draaide. Geen beste muziek, maar geluid was super en Pak Een Punt was wel even leuk. Heel even Solutio & The I's gehoord, want we moesten weer naar Prsct voor The Hard Way. Op het begin was het echt drie keer niks. Veel te schel allemaal, maar later was het beter afgesteld en heb ik mij zeker vermaakt. Wat een tering herrie

Toen even goed eten (tijdens Hidden & Eye-D

) en rondjes lopen. Overal beetje geweest. USB en Into The Dark Lands, waar een wat oudere stevige vent helemaal leip deed. Die strobo zorgde ervoor dat we weer gauw weg waren. Naar Alpha² gegaan en stukje Beholder & High Voltage. Viel allemaal niet tegen, tot It Must Be

Goede reden om naar Adaro te gaan. Teveel 'A Daro' grappen gehoord btw. Hij draaide wel erg fijn weer zoals verwacht, wel veel te druk. Toen weer overal en nergens geweest. Uiteindelijk veel te laat bij Degos & Re-Done binnen gestapt. Was heerlijk setje, maar heb niet echt kunnen genieten. Wat een drukte zeg. Toen een uur bij de klusijes geschuild en later in de chill tent. Wat een kut uurtjes waren dat zeg. Onderkoeling zowat, dus gingen we vroeg naar de bus, die gelukkig op dezelfde plek stond als waar we gedropt werden. Onze buschauffeur Mo (nickname Moab: Masters of all buschauffeurs) werd natuurlijk aanbeden. Was echt zielig om al die mensen aan het zoeken/wachten te zien.
Conclusie: Tot 3 uur heerlijk feest, daarna was de lol er wel af.