Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Ja, iedereen gaat dan de hangar in.. dat is het probleem juist haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, laat de zon vannacht maar mooi schijnen. Dat het grotendeel buiten vertoefd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
B-front was enige act waar ik enigszins naar uitkeek, staat daar beholder ineens. Armoede. :x

Waarom ga je dan naar Q-Base? Als dat je enige boeiende act was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie voelt zich nog meer enigszins zo:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik. Echt zoveel zin in, niet normaal :woot:

Tot vanavond! Nog even geld pinnen pizza naar binnen werken, nog wat muziek opzetten en om kwart over 4 vertrekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, B-Front was wel de enige interessante HS act, dus jammer dat juist hij weg valt, al weet ik niet of ik er anders wel heen was gegaan, 2e uur sowieso niet (Fracture 4 :worship: ). Dus laat die hangar maar goed vol staan, meer ruimte op andere plekken :D al heb ik liever dat het droog is natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Jongens, we hebben Adaro nog :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

The Beholder :loving:

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 15:48 
 
Hardtraxxer

Ziek veel zin in (L).
Jammer van de regen, dat word drijven in m'n tent :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict

21:00-22:30 Eye-D & Hidden PRSPCT
00:00-02:00 High Voltage & Beholder Hangar
02:00-03:00 N-Vitral live PRSPCT
03:00-04:00 Hellfish/Geck-E PRSPCT/Qult
03:00-04:45 Degos & Re-Done Hangar
04:45-06:00 Deathmachine & Akira?? PRSPCT
?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen die vanaf het begin gaat veel plezier en sterkte ! mijn busje vertrekt om half 9 maar hoef gelukkig niet zo vet :thumbsup:

duimen dat the Beholder de boel niet gaat verkloten, maar ik heb goeie hoop! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa!!

Tot zo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damnit had hier graag heen gewild. Hopen op livesetjes die opgenomen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Damnit had hier graag heen gewild. Hopen op livesetjes die opgenomen worden.

Citaat:
Q-BASE wordt niet uitgezonden op Q-dance Radio. Wel worden er sets opgenomen en deze worden een week later uitgezonden. Houd Q-dance.com in de gaten voor alle info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed genoeg! Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

And why they will not broadcast? I mean that sucks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

That js all. Buiten het weer vanaf half 5 dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 10:40 
 

Best aardig mooi feestje
Leuk weer zo enorm veel oude bekenden te ontmoeten :D
Hoogtepuntje was modernizatiom weer spreken
En gek doen met skribbie

En perra optillen

Em frenchcore/early uk hardcore? tijdes hellfisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict

Hoogtepuntje van mijn nacht was toch wel The Beholder die It Must Be draait. Knallen was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 11:56 
 

Strep schreef:
Hoogtepuntje van mijn nacht was toch wel The Beholder die It Must Be draait. Knallen was dat zeg.


dat meen je niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van Degos & Re-Done :worship: :worship:
Eindelijk het originele Octavius Augustus live gehoord. En wat klonk dat toch mooi door de hangar :loving:
Nu eerst maar even een dutje doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat een mega vet feest was dit. Begonnen bij Geck-E en daarna alleen nog maar in de USB (Jan Fleck :worship:), PRSPCT (Eye-D & Hidden, Deathmachine) en DOYA (Fracture 4 en The Relic vs Sei2ure) geweest. Ik ben geen seconde dus meer bij de hardstyle geweest en dat is me ontzettend goed bevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Set van Degos & Re-Done :worship: :worship:
Eindelijk het originele Octavius Augustus live gehoord. En wat klonk dat toch mooi door de hangar :loving:
Nu eerst maar even een dutje doen ^^

How Low Can You Go dan :P Samen met Funky Shit remix vetste platen die k gehoord heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou dit was mijn Q-base :P

Afbeelding

Maar dacht veel Hangar te gaan staan, vond alleen de sfeer tegenvallen en heb erg genoten in de Scantraxx :D
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten