Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zal hij vast wel draaien, afgewisseld met mainstream shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:34 
 
Hardtraxxer

Grozny schreef:
thehardstyleholland schreef:
Grozny schreef:
Hm jammer van B-Front. Dan maar voor het eerst The Beholder meemaken, lijkt me ook niet zo verkeerd ^^


ik hoop dat hij me eens positief verrast laatste optredens van hem vielen mij erg tegen voor de platen keus :thumbdown:

Wat draaide hij vooral dan? Hoop namelijk wel een paar oude Zany & Beholder platen te horen :D


weet niet wat veel mainstream en mix technisch niet heel sterk ,is namelijk weer tijdje terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat The Beholder er gaat van maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat High Voltage weer zo'n set als op Dominator neerzet.. fuck a ducky
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
Hoop dat High Voltage weer zo'n set als op Dominator neerzet.. fuck a ducky


:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 23:37 
 
Hardtraxxer

De laatste x the Beholder joeg hij heel de B-Front tent leeg op Fantasy Island vorig jaar. Draaide inderdaad o.a. Wake Up en dat soort shit.
Daarbij komt dat de laatste x dat ik High Voltage heb gezien, op Loudness met Bob, zijn mixwerk ook niet bijster goed was (zacht uitgedrukt, ik weet nog wel dat Bob m een paar x aan keek met zo'n hoofd van: wtf ben jij aan het doen?)
Dus dat wordt sowieso eerste uurtje Adaro meepakken.
Jammer maar helaas, Bob met High Voltage had zeker een hoogtepuntje van het feest kunnen zijn.
the Beholder en High Voltage? Ik ben er bang voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 23:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ZIN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 00:04 
 
Hardtraxxer

Bij The Beholder denk ik direct terug aan Fantasy Island 2012, waar hij in de stage van B-Front zijn set opende met Wake Up. Nog nooit een tent in een paar minuten zo zien leegstromen, wat een aanfluiting was dat zeg :lol: :lol:

Twee uur lang de geniale platen van B-Front horen in de Hangar, het was misschien ook wel gewoon te mooi om waar te zijn :/ Nu zal de set van Adaro vast een redelijke vervanger zijn, maar vrees dat een beetje fatsoenlijk bewegen er daar niet in zal zitten door de drukte op dat moment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 00:33 
 
Hardtraxxer

Tja bob... A Virus Escaped.... and everybody died xD
Vet balen, ben benieuwd naar The Beholder
Hoop op platen zoals act of rage, do you want heavy, annihilating, who wants this, fear reigns today, welcome to darkness... daar ga ik me wel aardig op vermaken hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 01:08 
 
Hardtraxx Addict

Tot morgen iedereen :D Jammer van Bob-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Tja bob... A Virus Escaped.... and everybody died xD
Vet balen, ben benieuwd naar The Beholder
Hoop op platen zoals act of rage, do you want heavy, annihilating, who wants this, fear reigns today, welcome to darkness... daar ga ik me wel aardig op vermaken hoor :D

Haha feir reigns today. Dat zou pas episch wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 04:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beholder @ Qbase 2011 was teringhard rammen.

Omg wat gaat dit vet worden :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-front was enige act waar ik enigszins naar uitkeek, staat daar beholder ineens. Armoede. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:

Omg wat gaat dit vet worden :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier everyone :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch gewoon lekker aanwezig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Toch gewoon lekker aanwezig. ^^

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Het gaat echt veel regenen vanacht :cry:
4.2 mm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Veel plezier everyone :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer.nl geeft 0.8 mm aan hoor. En boeie ik sta toch mooi in de hangar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel stage hoppen, altijd leuk met regen. Maar goed, gelukkig is niet iedereen een pussy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Weer.nl geeft 0.8 mm aan hoor. En boeie ik sta toch mooi in de hangar ^^

Ja daar staat iedereen met dit weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:56 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Het gaat echt veel regenen vanacht :cry:
4.2 mm


Dat hoop ik dus echt niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reken er maar wel op, zeker met deze uitverkochte editie zal t overal druk wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is een mierenhoop voorspeld in Weeze :P
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten