Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd hoe dat kan, hehehehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
hoebedoelje schreef:
Daveytl schreef:
Kan de laatste dagen al amper slapen van zenuwen/zin xd


Eerlijk?

Ik kijk er altijd bijzonder tegenop de laatste week alvorens een evenement, om pas aldaar gemotiveerd te geraken. :D


Ik droomde zelfs over Q-Base . Henny Huisman draaide het Megabase anthem van Geck-O :lol:


Past wel in de lijn van zijn 'Surpriseshow'! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er tegenop zien om naar een feest te gaan. Die heb ik nog niet eerder gehoord, haha. Mag ik vragen hoe dat kan?

Of ik hap nu, badly ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Er tegenop zien om naar een feest te gaan. Die heb ik nog niet eerder gehoord, haha. Mag ik vragen hoe dat kan?

Of ik hap nu, badly ..


nee hoor, ik soms echt geen zin ;) Maar snap echt niet hoe dat kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er was net trouwens nog een verkoop op de site, binnen 5 minuten alweer uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Er was net trouwens nog een verkoop op de site, binnen 5 minuten alweer uitverkocht :P


gewoon blijven proberen heb nog 2 kaarten kunnen regelen voor een maatje van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeilijk veel zin in Jan Fleck live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Klos schreef:
Er was net trouwens nog een verkoop op de site, binnen 5 minuten alweer uitverkocht :P


gewoon blijven proberen heb nog 2 kaarten kunnen regelen voor een maatje van me

Ik heb zelf al ;) nog 1 weten te strikken voor Rik en Tom 1tje voor Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Psst, zo nu en dan komen er weer wat vrij ;)
http://q-base-tickets.q-dance.nl/

Geen dank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als je ze selecteert en op 'volgende' klikt dan staat er dat er geen kaarten meer voor dit evenement zijn, foutje op de site dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit het hier met de leeftijdscontrole? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Godallemachtig, wanneer houdt het eens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hoe zit het hier met de leeftijdscontrole? :$

Wil je 32398513x hetzelfde antwoord horen of zo...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Godallemachtig, wanneer houdt het eens op

Het houdt niet op, niet vanzelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou toch grappig zijn als hij zou baiten. zie t niet gebeuren, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn hier ook kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Zijn hier ook kluisjes?

Ja die zijn er!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
B-Front is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een infectie en kan daardoor helaas niet optreden op #QBASE. The Beholder neemt zijn plaats in naast High Voltage.

We wensen Bob heel veel beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm jammer van B-Front. Dan maar voor het eerst The Beholder meemaken, lijkt me ook niet zo verkeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
B-Front is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een infectie en kan daardoor helaas niet optreden op #QBASE. The Beholder neemt zijn plaats in naast High Voltage.

We wensen Bob heel veel beterschap!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:18 
 
Hardtraxxer

Grozny schreef:
Hm jammer van B-Front. Dan maar voor het eerst The Beholder meemaken, lijkt me ook niet zo verkeerd ^^


ik hoop dat hij me eens positief verrast laatste optredens van hem vielen mij erg tegen voor de platen keus :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Grozny schreef:
Hm jammer van B-Front. Dan maar voor het eerst The Beholder meemaken, lijkt me ook niet zo verkeerd ^^


ik hoop dat hij me eens positief verrast laatste optredens van hem vielen mij erg tegen voor de platen keus :thumbdown:

Wat draaide hij vooral dan? Hoop namelijk wel een paar oude Zany & Beholder platen te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wake Up door de Hangar. :love:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten