Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Waarschijnlijk toch aanwezig. :P

Ga je met die bus huizers mee of?

Die gaat niet toch? Te weinig man had ik vernomen. Hoe weet je dat trouwens, zou jij daar ook mee gaan?

Ze zijn nog druk aan t zoeken naar mensen. Zou eerst mss wel met die bus mee gaan maar is toch niet helemaal mijn ding. Zie wel eens ene meneer Pommer reageren op posts van hen over hardstyle op fb en aangezien dat je nick hier is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hangar:
Raxtor"17:00-18.30
S-Dee:18:30-19.30
Solutio & The I's: 19:30-21.00
Activator: 21:00-22.30
Alpha²: 22.30-00.00
B-Front vs High Voltage: 00.00-02.00
Morodin: 02.00-03.00
Degos & Redone: 03.00-04.45
Gunz For Hire: 04.45-05.15
Frequencerz: 05:15-07.00

Scantraxx
18:00 – 19:00 Shockerz
19:00 – 20:00 Adrenalize
20:00 – 21:30 Audiotricz
21:30 – 23:00 The Anarchist
23:00 – 00:00 Max Enforcer
00:00 – 01:00 The Prophet
01:00 – 02:30 Adaro
02:30 – 03:30 Atmozfears
03:30 – 04:30 Bass Modulators
04:30 – 06:00 Waverider

Qult
17:00 – 19:00 Dicke Junge
19:00 – 20:30 Reinweiss
20:30 – 22:00 Les Tronchiennes
22:00 – 23:00 Kenneth G
00:30 – 01:30 Alex Kidd
23:00 – 00:30 Max Robbers
01:30 - 03:00 ACTI
03:00 - 04:30 Geck-E
04:30 - 05:30 Diablik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Richardd schreef:
Ga je met die bus huizers mee of?

Die gaat niet toch? Te weinig man had ik vernomen. Hoe weet je dat trouwens, zou jij daar ook mee gaan?

Ze zijn nog druk aan t zoeken naar mensen. Zou eerst mss wel met die bus mee gaan maar is toch niet helemaal mijn ding. Zie wel eens ene meneer Pommer reageren op posts van hen over hardstyle op fb en aangezien dat je nick hier is :P


Haha oke :P Ja ik was vorig jaar wel met die bus mee, dat was me het ritje wel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz als afsluiter >.< Had ik liever D&R of B-Front vs High Voltage op die plaats gezien. Ook mooi kut dat Adaro gelijk staat met BF en HV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Frequencerz als afsluiter >.< Had ik liever D&R of B-Front vs High Voltage op die plaats gezien. Ook mooi kut dat Adaro gelijk staat met BF en HV.


En Geck-e tegelijk met Degos en Redone :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo blijft er weinig over om te kunnen checken ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik hou me er op dit feest toch nooit aan, maar het zou zoiets kunnen worden:

17:00 – 19:00: Geck-e / rondneuzen
19:00 – 20:00: Adrenalize
20:30 – 22:15: Brennan Heart
22:15 – 00:00: Noisecontrollers
00:00 – 02:00: B-Front & HV (Ran-D / Adaro)
02:00 – 03:00: Moridin / rondjes lopen
03:00 – 04:45: Degos & Re-Done
04:45 – 05:15: G4H / rondjes lopen
05:15 – 07:00: Frequencerz

En misschien nog wat uitstapjes naar de andere areas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17:00 - 18:45: Geck-e
18.45 - 19.30: Kijk wel
19:30 - 21.00: Solutio & The I's
21.00 - 22.15: Kijk wel
22:15 - 00:00: Noisecontrollers of 22.30-00.00 Alpha²
00.00 - 02.00: B-Front vs High Voltage
02.00 - 03.00: Moridin
03.00 - 04.45: Degos & Re-done
04.45 - 05.15: Gunz For Hire
05:15 - 07.00: Frequencerz

Duidelijk. Wel kut van Freq's als einde, maargoed. Zullen vast wel wat leuke plaatjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zit t precies met de controle in de auto ernaar toe? Dat er een fuik op de terugweg staat is wel bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuck, wilde graag Ran-d/Adaro en B-front afzonderlijk zien, kruisen ze elkaar allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:29 
 

bijna 2 uur freqz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
bijna 2 uur freqz :lol:

Ja, en? :P
Er staan zoveel artiesten (bijna) 2 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
stefaneke schreef:
bijna 2 uur freqz :lol:

Ja, en? :P
Er staan zoveel artiesten (bijna) 2 uur


Vanaf het begin aanwezig dus, goed zo Patrick :D Ben dus blij dat de TT jou dwingt er aan het begin te zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OMFG, gewoon perfecte TT van de PRSPCT :drool: Lekker opbouwend van Drum & Bass naar Breakcore door naar Industrial en de rest van de vrolijke deuntjes :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel raar natuurlijk van Freqz maar wordt toch wel mooi :D Verwacht wel de hardere Fusion platen en wat Radical platen en dergelijke.

Vanaf 0.00 in de Hangar, daarvoor Noisecontrollers, daarvoor Eye-D & Hidden, daarvoor Solutio & The I's en daarvoor zie ik t wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Richardd schreef:
Hoe zit t precies met de controle in de auto ernaar toe? Dat er een fuik op de terugweg staat is wel bekend.


Vanaf het begin aanwezig dus, goed zo Patrick :D Ben dus blij dat de TT jou dwingt er aan het begin te zijn xd

Ik ben bang dat u de verkeerde persoon quote -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
ahh das kut, kan ik Noisecontrollers niet helemaal zien.
Kan voor 90% zeggen dat hun om 00:00 tot 01:45 staan op de Open Air


:')

MrBunni schreef:
22:15 - 00:00: Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
hotymoty schreef:
ahh das kut, kan ik Noisecontrollers niet helemaal zien.
Kan voor 90% zeggen dat hun om 00:00 tot 01:45 staan op de Open Air


:')

MrBunni schreef:
22:15 - 00:00: Noisecontrollers

Er was nog 10% kans over
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17:00 - 18:00 - Geck-E
18:00 - 19:00 - Placid K
19:00 - 20:00 - Alien T
20:00 - 21:00 - Rondwandelen
21:00 - 22:00 - Eye-D & Hidden (gaat moeilijk zijn hier weg te lopen :lol: )
22:00 - 23:00 - Embrionyc
23:00 - 00:00 - Venetian Snares / Jan Fleck
00:00 - 01:00 - Sequence & Ominous
01:00 - 02:30 - Fracture 4
02:30 - 04:00 - The Relic & Sei2ure / Nosferatu / Minupren & Stormtrooper & Satronica & Waldhaus
04:00 - 05:00 - Deathmachine
05:00 - 06:00 - Catscan / Carnage & Cluster
06:00 - 07:00 - Uuh...ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
TT staat er bij mij gewoon bij, inclusief tijden.


Een minuut geleden gedownload; hier geen tijden. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Android geeft hij nog niks aan, IOS wel. Zo hoor ik het tenminste, is bij mij ook het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Android zie ik ook geen tijden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
17:00 - 18:00 - Geck-E
18:00 - 19:00 - Placid K
19:00 - 20:00 - Alien T
20:00 - 21:00 - Rondwandelen
21:00 - 22:00 - Eye-D & Hidden (gaat moeilijk zijn hier weg te lopen :lol: )
22:00 - 23:00 - Embrionyc
23:00 - 00:00 - Venetian Snares / Jan Fleck
00:00 - 01:00 - Sequence & Ominous
01:00 - 02:30 - Fracture 4
02:30 - 04:00 - The Relic & Sei2ure / Nosferatu / Minupren & Stormtrooper & Satronica & Waldhaus
04:00 - 05:00 - Deathmachine
05:00 - 06:00 - Catscan / Carnage & Cluster
06:00 - 07:00 - Uuh...ja...

Tsss zo mainstream...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten