Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
SL8492 schreef:
04:45-05:30: Diablik/Rondlopen

:nono: :P


Hij bedoelt halve sigaretten naar binnen werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden xd

Alles wat ik er heb staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pauper herrie dus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Pauper herrie dus >.<


Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Pauper herrie dus >.<


Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.



:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Pauper herrie dus >.<


Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.


Daar was ik dan ook niet, want dat is ook kut herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & HV, Acti en D&R zijn de zekerheidjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, kut timetable.

S & The I's veel te vroeg, PP tegelijk met Bfront, laatste 2 uur in de hangar die niet echt hard zijn.

Verwacht er weinig van, net als vorig jaar dan kan t alleen maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Pauper herrie dus >.<


Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.

Dat was de vetste area op GZ, dus niet zo zeiken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchcore is gewoon niet zo heel leuke muziek -.- Of TOA 2 uurtjes, was wel geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Japper28 schreef:
Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden xd

Alles wat ik er heb staan :P


Haha, dat gaat me niet lukken! Als je 1 of 2 acts moest kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen Geck-E of Eye-D & Hidden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

--:-- : Bier
18:00: Nicon
19:00: C-Netik / Raum 107
20:00: Ronddwalen en waarschijnlijk bij de USB belanden
21:00: Eye-D & Hidden
22:30: Venetian Snares
--:-- : Jan Fleck (afhankelijk van hoe VS staat te draaien)
00:15: Minupren, Stormtrooper, Satronica & Waldhaus
01:00: Fracture 4
02:30: Relic vs Sei2ure / N-Vitral / Minupren etc.
03:30: Hellfish
04:00: Deathmachine
05:00: Akira / Carnage & Cluster / Catscan
06:00: Meccano Twins denk ik, weinig bijzonders dan..


Waarschijnlijk. Wordt lekker op en neer rennen weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SmauGii schreef:
Wat is #TiH?


"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.


Amnesys?

Steffnov schreef:
Amnesys Ft. MC Axys - We Stand United (TRAX 0111)

Tracks:
We Stand United
Death Line
The Purest #TiH
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
SmauGii schreef:
Wat is #TiH?


"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.


Amnesys?

Steffnov schreef:
Amnesys Ft. MC Axys - We Stand United (TRAX 0111)

Tracks:
We Stand United
Death Line
The Purest #TiH


http://thisishardcore.nl/site/

Als ik zou moeten gokken, Mad Dog / Art of Fighters / Evil Activities / The Viper, maar geen idee wie in dit team zal zitten.

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Pauper herrie dus >.<


Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.

Dat was de vetste area op GZ, dus niet zo zeiken! :P


De best was de industrial de eerste helft, duidelijk :P

Japper28 schreef:
Steffnov schreef:
Japper28 schreef:
Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden xd

Alles wat ik er heb staan :P


Haha, dat gaat me niet lukken! Als je 1 of 2 acts moest kiezen?


Fracture 4, Eye-D & Hidden of Deathmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diablik die de Qult-area gaat afsluiten :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zekerheidjes: Solutio & The I's, Eye-D & Hidden, B-Front & High Voltage, Vince, Catscan en Meccano Twins. Rest zien we dan wel, waarschijnlijk een hoop USB :cool:

Enige zekerheid die ik nog niet heb is of ik ga, maar hoop dat ik morgen zeker kan zeggen dat ik ga :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:07 
 

hardcoresjors schreef:
Kaartje binnen ben benieuwd :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:52 
 
Hardtraxxer

Wat een bouttimetable zeg :P
EN we zijn er veel te laat met de bus en dan te bedenken dat er nog lui later weg willen gaan ook.. (half 9 met de bus met een rit van 2/2,5 uur....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?

Linksvoor wordt de place to be heb ik vernomen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 07:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Diablik die de Qult-area gaat afsluiten :bomb:


EN TERECHT!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?

Linksvoor wordt de place to be heb ik vernomen :bomb:

De meeting is links achterin hoor
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten