Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 07:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Bron?


Iemand die ik ken en bij Q werk had een lijst laten zien

Scantraxx
18:00 – 19:00 Shockerz
19:00 – 20:00 Adrenalize
20:00 – 21:30 Audiotricz
21:30 – 23:00 The Anarchist
23:00 – 00:00 Max Enforcer
00:00 – 01:00 The Prophet
01:00 – 02:30 Adaro
02:30 – 03:30 Atmozfears
03:30 – 04:30 Bass Modulators
04:30 – 06:00 Waverider

Quilt
17:00 – 19:00 Dicke Junge
19:00 – 20:30 Reinweiss
20:30 – 22:00 Les Tronchiennes
22:00 – 23:00 Kenneth G
23:00 – 00:30 Max Robbers
00:30 – 01:30 Alex Kidd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Qult
17:00 – 19:00 Dicke Junge
19:00 – 20:30 Reinweiss
20:30 – 22:00 Les Tronchiennes
22:00 – 23:00 Kenneth G
23:00 – 00:30 Max Robbers
00:30 – 01:30 Alex Kidd


01:00 binnenkomen dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als die Scantraxx bunker er kwa belichting net zo uit ziet zoals het er in 2009 uitzag.... :drool: dan is het toch nog wel een bezoekje waard

maar eerst even de rest van de timetable afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Doe dan maar Moridin.


Leuk dat kindertoneelstukje van volwassen mannen! :thumbsup:

Wat is precies het verschil met G4H?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Doe dan maar Moridin.


Leuk dat kindertoneelstukje van volwassen mannen! :thumbsup:

Wat is precies het verschil met G4H?


Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme wat heb ik hier zin in! Deze week begonnen op stage, kijk nu echt heel erg uit naar t weekend. :yawn: -> :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 10:07 
 
Hardtraxx Newbie

Begint nu toch wel echt te kriebelen. Weersvooruitzichten zijn prima, vandaag en morgen nog even werken en dan vrijdag die kant op!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Doe dan maar Moridin.


Leuk dat kindertoneelstukje van volwassen mannen! :thumbsup:

Wat is precies het verschil met G4H?


G4H draait alleen eigen tracks. Moridin draait tracks van iedereen, bijvoorbeeld ook Satana enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoel dat je in dat geval G4H ook prima als kinder toneelstukje van volwassen mensen kunt zien. In dat geval heb ik toch liever Moridin dan G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey Timothy en Hooli, gaan we ditmaal elkaar eerder zien dan 5 minuten na het einde xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet lukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli moly, hooli shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro tijdens B-Front vs High Voltage. Hmmm Had dat ff uurtje daarvoor gedaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Adaro tijdens B-Front vs High Voltage. Hmmm Had dat ff uurtje daarvoor gedaan. :P

Godverdomme altijd hetzelfde geintje. Nja, B-Front & High Voltage dan maar omdat ze in de Hangar staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gunz 4 hire om 4:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Adaro tijdens B-Front vs High Voltage. Hmmm Had dat ff uurtje daarvoor gedaan. :P

Godverdomme altijd hetzelfde geintje. Nja, B-Front & High Voltage dan maar omdat ze in de Hangar staan.

Eens.

Voor mij is dit de vaste prik, de rest zie ik daar wel:
19:30 - 21:00: Solutio & The I's
00:00 - 02:00: B-Front vs High Voltage
02:00 - 03:00: Moridin Live
03:00 - 04:45: Degos & Re-Done
04:45 - 05:15: Gunz For Hire
05:15 - 07:00: Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand ff een TT neerzetten? Bij mij zegt de app nog steeds dat de tt niet bekend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Waarschijnlijk toch aanwezig. :P

Ga je met die bus huizers mee of?

Die gaat niet toch? Te weinig man had ik vernomen. Hoe weet je dat trouwens, zou jij daar ook mee gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kan iemand ff een TT neerzetten? Bij mij zegt de app nog steeds dat de tt niet bekend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
The Skribbler schreef:
Kan iemand ff een TT neerzetten? Bij mij zegt de app nog steeds dat de tt niet bekend is...

TT is ook nog niet officieel naar buiten, maar artiesten staan wel al op volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kan iemand ff een TT neerzetten? Bij mij zegt de app nog steeds dat de tt niet bekend is...

Wil je best wat tijden geven maar hele line up is me te veel werk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:41 
 
Hardtraxxer

TT staat er bij mij gewoon bij, inclusief tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
TT staat er bij mij gewoon bij, inclusief tijden.

Hehe dat is het hele idee van een timetable he, de tijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:46 
 
Hardtraxxer

Goed punt. Open Air:

17:00 - 18:45: Geck-e
18:45 - 20:30: Coone
20:30 - 22:15: Brennan Heart
22:15 - 00:00: Noisecontrollers
00:00 - 01:30: Ran-D
01:20 - 03:00: Psyko Punkz
03:00 - 04:30: Frontliner
04:30 - 05:30: Zatox
05:30 - 07:00: #TiH
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten