Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil helemaal niet naar een meet ik wil sporadisch HT-ers tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik wil helemaal niet naar een meet ik wil sporadisch HT-ers tegenkomen.

Maar jij weet niet wie ik ben. Ik ben nog vrij anoniem hier. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik wil helemaal niet naar een meet ik wil sporadisch HT-ers tegenkomen.

Maar jij weet niet wie ik ben. Ik ben nog vrij anoniem hier. :cool:

https://www.facebook.com/niek.wesseldijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik wil helemaal niet naar een meet ik wil sporadisch HT-ers tegenkomen.

Maar jij weet niet wie ik ben. Ik ben nog vrij anoniem hier. :cool:

Tss, ik ken je ook gewoon hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:

Ssssst. :x
Klos schreef:
Tss, ik ken je ook gewoon hoor.

Jij wel. Daarom ook "vrij" anoniem. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik tik je wel even aan, als ik je zie. Met een goeie rechtse
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik tik je wel even aan, als ik je zie. Met een goeie rechtse

Oke. Liev!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice :cool: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch aanwezig + de dame :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan me niet voorstellen dat ik je nog nooit heb gezien Parvuz maar vraag zaterdag even naar me ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat ik je nog nooit heb gezien Parvuz maar vraag zaterdag even naar me ben benieuwd!

Weet niet of ik bij die meeting ben hoor. Anders vraag ik wel ff als ik HT'ers zie staan.

Edit:
Denk dat ik een grijs shirtje aan heb met een vioolspelend skelet er op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy is best lastig te vinden, die gast is nog kleiner dan de gemiddelde dwerg. Plus daarbij is hij negroïde wat sowieso lastig zoeken is in het donker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook de langste niet, dus dat probleem zal meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 2 dagen! :D

Zal voor mij vooral Hangar worden denk ik, met misschien uitstapjes naar de Open Air voor NC. Ook sowieso even n kijkje nemen in de Scantraxx bunker, Qult & Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

17:00 - 18:45 - Geck-E
18:45 - 19:30 - Adrenalize
19:30 - 21:00 - Solutio & The I's
21:00 - 22:30 - Eye-D & Hidden
22:30 - 00:00 - Noisecontrollers
00:00 - 07:00 - Hangar

Dat wordt hem voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Nog geen kaartje voor #QBASE? Wacht niet te lang, want het is bijna uitverkocht! Haal hier je tickets: http://www.q-dance.com/global/en/tickets/q-base

Wil je met de bus naar Q-BASE? Neem dan contact op met Event Travel: http://www.eventtravel.nl/evenement/676 ... light_zone
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
17:00 - 18:45 - Geck-E
18:45 - 19:30 - Adrenalize
19:30 - 21:00 - Solutio & The I's
21:00 - 22:30 - Eye-D & Hidden
22:30 - 00:00 - Noisecontrollers
00:00 - 07:00 - Hangar

Dat wordt hem voor mij ^^


na-aperd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat ik je nog nooit heb gezien Parvuz maar vraag zaterdag even naar me ben benieuwd!

Lijkt me ook sterk, jullie zijn de 2 grootste OMG MINUS IS MORE!!!!!1 fanboys van het forum :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Timothy is best lastig te vinden, die gast is nog kleiner dan de gemiddelde dwerg. Plus daarbij is hij negroïde wat sowieso lastig zoeken is in het donker

Heerlijke eigenschappen bij het gappen van portomonees.

Oh en QULT (L) (L) out of the box alles is trommelen en vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat ik je nog nooit heb gezien Parvuz maar vraag zaterdag even naar me ben benieuwd!

Lijkt me ook sterk, jullie zijn de 2 grootste OMG MINUS IS MORE!!!!!1 fanboys van het forum :D

Woew! :yay:
Overigens waardeer ik ook genoeg ander hard spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook maar dat is niet leuk om te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20:00 - 21:00: The Hard Way
21:00 - 22:30: Eye-D & Hidden
22:00 - 23:30: Embrionyc
23:00 - 00:15: Live: Jan Fleck
00:00 - 02:00: B-Front & High Voltage
00:15 - 04:00: Minupren, Satronica, Stormtrooper & Waldhaus
01:00 - 02:30: Adaro
01:00 - 02:00: Thrasher
01:00 - 02:30: Fracture 4
01:30 - 03:00: ACTI
02:00 - 03:00: Moridin
02:00 - 03:00: Live: N-Vitral
03:00 - 04:30: Geck-e
03:00 - 04:45: Degos & Re-Done
03:30 - 04:30: Bass Modulators
04:00 - 05:00: Deathmachine
04:30 - 05:30: Diablik
05:00 - 06:00: Carnage & Cluster
05:15 - 07:00: Frequencerz
06:00 - 07:00: Meccano Twins


Dit worden mijn moeilijke keuzes... zoals je ziet heb ik veel overlappingen xd Worden dus keuzes van het moment...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wandel maar gewoon met mij mee, veel beter :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie kans dat dat ook wel gebeurt :P Als ik je beu ben, loop ik wel gewoon weg :innocent:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten