Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard wachten lijkt een beetje op hard chillen geloof ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon, 1000 km/u
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo snel ga jij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga jij wel zo hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Te alle tijdeng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Alleen dan anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ligt ook wel een beetje aan de TT natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ligt ook wel een beetje aan de TT natuurlijk.

Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Qz. schreef:
Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ligt ook wel een beetje aan de TT natuurlijk.

Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twee zieklijk vette afsluitingen gehad in die hangar, gaarne nu geen fuckup met de TT (G4H/Moridin/Freqz) afsluiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freqz en G4H zullen het sowieso niet zijn. Moridin geef ik samen met Degos & Re-Done en High Voltage (iets minder, maar meedenkend dat hij ook op de Paradox staat) echter de meeste kans om af te sluiten.

Maar boeit me toch niet, ik zal er niet staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk D&R, maar S&I kunnen het ook zijn.

@steff High Voltage staat vs B-Front, denk niet dat zij afsluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, vergeten :P zat het lijstje op PF ff door te kijken, verder niet bij nagedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Want?

Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Want?

Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.

Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Want?

Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.


Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Want?

Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.


Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.

Sneller = harder jwz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sneller = harder jwz!


Als jij het zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Richardd schreef:

Goeie temperaturen. 2 jaar geleden was het overdag ook zo achterlijk warm, maar 's nachts was het echt heerlijk. :)

Was heerlijk idd, kon gewoon lekker in een korte broek rondlopen :cool:

Hopen dat de timetable goed uit komt en dan maar een kaartje scoren. Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.

Op mijn eerste Q-Base waren de eerste 2/3 uren juist heeeeeeeeeeeel erg boeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.

Haha ik ben dat niet van plan dus vandaar. ^^
Steffnov schreef:
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.

Zou kunnen maar dan kom je waarschijnlijk bij stijlen uit waar ik niet voor naar Q-Base ga. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.

Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Steffnov schreef:
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.

Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemd :D

Ik doe het met alle liefde :loving;
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten