Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stukje van de timetable al gezien :x xd

adaro draait van 01:00 - 02:30 daarna atmozfears, bassmodulators en waverider


23:00 - 00:00 The Viper
00:00 - 01:00 Mad Dog
01:00 - 02:00 Endymion
02:00 - 03:00 The Stunned Guys
03:00 - 04:00 Neophyte
04:00 - 05:00 Tommyknocker
05:00 - 06:00 Furyan
06:00 - 07:00 Meccano Twins


00:00 - 01:00 Sei2ure
01:00 - 02:00 Thrasher
02:00 - 03:00 N-Vitral
03:00 - 04:00 Hellfish
04:00 - 05:00 Deathmachine
05:00 - 06:00 Akira
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
adaro draait van 01:00 - 02:30

Als dit waar is, wel mooi. Als hij zou afsluiten, zou ik het missen doordat in de hangar vast een leukere afsluiter staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEZUS IK WIL DE HELE TT ZIEN xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf, vaag van Adaro xd Maar hij moet natuurlijk ook nog met Gunz For Hire optreden, die zullen dan wel rond 5 uur staan (waar Adaro verwacht werd in de bunker). Maar inderdaad niet ongunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie Q er nog wel voor aan om Alpha Twins af te laten sluiten :lol: :lol: .

Begin lekker rustig aan, daarna hangar. En beetje rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxxer

Citaat:
The timetable for #QBASE will be released tomorrow afternoon. Just a little bit more patience… :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Elite

ahh das kut, kan ik Noisecontrollers niet helemaal zien.
Kan voor 90% zeggen dat hun om 00:00 tot 01:45 staan op de Open Air
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet het allemaal nog maar zien, maar met 3 botergeile area's wordt de timetable toch wel kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eye-D & Hidden en Venetian Snares dus voor 12 uur...ik vrees op het moment het grote vreze :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eye-D & Hidden en Venetian Snares dus voor 12 uur...ik vrees op het moment het grote vreze :x


18:00 - 19:00 Nicon
19:00 - 20:00 C-Netik
20:00 - 21:00 The Hard Way
21:00 - 22:30 Eye-D & Hidden
22:30 - 00:00 Venetian Snares
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnengekomen vandaag, hop gas erop! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk staat G4H niet zo laat dan... Kans zit er dan wel in als Adaro zo vroeg draait :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:09 
 
Hardtraxxer

Laat d & r die hangar nou maar afsluiten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
21:00 - 22:30 Eye-D & Hidden

Rossieking schreef:
Adaro draait van 01:00 - 02:30 daarna atmozfears, bassmodulators en waverider


Als B-Front & High Voltage niet tegelijk met deze acts vallen dan ben ik helemaal blij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd verwacht ik zelfs dat G4H de hangar af gaat sluiten. Puur omdat het de "2e mainstage" is, G4H veel te populair is bij de meeste mensen en Q-Dance een act als D&R commercieel niet aantrekkelijk genoeg zal zijn als afsluiter..

Al hoop ik op allesbehalve G4H als afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat Frequencerz gaan afsluiten, mark my words
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe dan maar Moridin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joepie dan moet ik eye-d en hidden al missen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Joepie dan moet ik eye-d en hidden al missen :x

We missen zowat alles ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch aanwezig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarschijnlijk toch aanwezig. :P

Ga je met die bus huizers mee of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 01:04 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Ik denk dat Frequencerz gaan afsluiten, mark my words

voel aan je voor hoofd man! denk dat er wel hardere werk nodig is omdat te doen als freqs !

zoals ! Degos & Re-Done :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 01:14 
 
Hardtraxx Elite

thehardstyleholland schreef:
hotymoty schreef:
Ik denk dat Frequencerz gaan afsluiten, mark my words

voel aan je voor hoofd man! denk dat er wel hardere werk nodig is omdat te doen als freqs !

zoals ! Degos & Re-Done :worship:

Ja maar D & Rd zijn niet bekend genoeg vrees ik, daarom denk ik Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 07:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Doe dan maar Moridin.


Leuk dat kindertoneelstukje van volwassen mannen! :thumbsup:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten