Timetable had beter gekund. Ergste vind ik nog om Freqz laten afsluiten

En S&I staan wel heel vroeg.
En jammer dat D&R tegelijk met Geck-e staat

Maar gelukkig wel 2 uur B-Front vs High Voltage

17:00-18:45: Geck-e
18:45-19:30: Rondlopen en terrein verkennen
19:30-21:00: Solutio & The I's
21:00-22:00: Rondlopen
22:00-23:30: Embryonic
23:30-00:00: Alpha2/NC/Rondlopen
00:00-02:00: B-Front vs High Voltage
02:00-02:30: Adaro/Acti/Fracture 4
02:30-03:00: Acti
03:00-04:45: Degos & Re-Done (Misschien eerst nog stukje Geck-e)
04:45-05:30: Diablik/Rondlopen
05:30-06:00: Frequencerz/Rondlopen
06:00-07:00: Frequencerz
Dit word het voor mij, hoewel ik niks kan beloven
