Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Diablik! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

21:00 - 22.00 Activator
22:00 - 23:00 Embrionyc
00.00 - 02.00 B-Front vs High Voltage
02.00 - 03.00 Moridin
03:00 - 04:30 Geck-E
04:30 - 05:30 Diablik

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
17:00 - 18:00 - Geck-E
18:00 - 19:00 - Placid K
19:00 - 20:00 - Alien T
20:00 - 21:00 - Rondwandelen
21:00 - 22:00 - Eye-D & Hidden (gaat moeilijk zijn hier weg te lopen :lol: )
22:00 - 23:00 - Embrionyc
23:00 - 00:00 - Venetian Snares / Jan Fleck
00:00 - 01:00 - Sequence & Ominous
01:00 - 02:30 - Fracture 4
02:30 - 04:00 - The Relic & Sei2ure / Nosferatu / Minupren & Stormtrooper & Satronica & Waldhaus
04:00 - 05:00 - Deathmachine
05:00 - 06:00 - Catscan / Carnage & Cluster
06:00 - 07:00 - Uuh...ja...

Tsss zo mainstream...


Ja vond ik ook al, maar ja, blijft een Q-Dance feest he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ja vond ik ook al, maar ja, blijft een Q-Dance feest he.

Jep. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17.00 - 18.45 Geck-E
Rondjes lopen of ff Adrenalize meepakken.
19.30 - 21.00 Solutio & The I's
21.00 - 22.30 Eye-D & Hidden
22.30 - 23.50 Noisecontrollers
00.00 - 07.00 Hangar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
21:00 - 22.00 Activator
22:00 - 23:00 Embrionyc
00.00 - 02.00 B-Front vs High Voltage
02.00 - 03.00 Moridin
03:00 - 04:30 Geck-E
04:30 - 05:30 Diablik

^^


02.00 - 03.00 Moridin & terrein observeren - hapje/drankje
03.00 - 04.30 Geck-E
04.30 - 05.30 Diablik

Wij ook. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Wij ook. :thumbsup:

Top! Moet je wel even met die sweater blijven rondlopen, hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Ja vond ik ook al, maar ja, blijft een Q-Dance feest he.

Jep. ^^

Tja, je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar het zijn nou eenmaal de beste acts van dat moment imo :P had best bij B-Front & High Voltage willen kijken, maar zie Sequence & Ominous liever en Fracture 4 was vooraf al mijn nummer 1 act. Dus ja, dan maar geen HS :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ieder zn eigen ding Steffnov, ieder zn eigen ding. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou zeggen, bij het ronddwalen, geef het een kans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga zeker overal een kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is #TiH?

Daytime to Nighttime bij B-Front en High voltage of Mad-Dog. verderest waar de sfeer ons brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Wat is #TiH?

Daytime to Nighttime bij B-Front en High voltage of Mad-Dog. verderest waar de sfeer ons brengt.


"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ga zeker overal een kijkje nemen!


Vooral bij Degos & re-done, g4h, b-front, alien T, Neophyte en Art of Fighters. Maar wil zeker PRSPCT en USB een keer live meemaken lijkt me tof! :thumbsup:

Edit: afsluiten met #TiH op me main
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SmauGii schreef:
Wat is #TiH?

Daytime to Nighttime bij B-Front en High voltage of Mad-Dog. verderest waar de sfeer ons brengt.


"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.


Nice.
Dus de afsluiter wordt evengoed door de Italianen i.z.m. onze mannen verzorgd!!! Hoop niet undogged dan hoef ik niets te missen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch blijf ik italianen wantrouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:14 
 
Hardtraxx Elite

Haha, had al zon voorgevoel dat Frequencerz gingen afsluiten in Hangar :P
Ze gaan 90 % Brutal 3.0 draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Haha, had al zon voorgevoel dat Frequencerz gingen afsluiten in Hangar :P
Ze gaan 90 % Brutal 3.0 draaien!

Een waarschijnlijk die plaatjes met Endymion als hardcore afsluiting, zit daar niet echt op te wachten. Doe mij dan maar gewoon echt lompe hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Haha, had al zon voorgevoel dat Frequencerz gingen afsluiten in Hangar :P
Ze gaan 90 % Brutal 3.0 draaien!

We weten wat 90% bij jou betekend!
hotymoty schreef:
Kan voor 90% zeggen dat hun om 00:00 tot 01:45 staan op de Open Air

MrBunni schreef:
22:15 - 00:00: Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, pat is me voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als hij 90% zeker is, is het niet waar, maar als hij het slechts denkt, wel. :cool:

hotymoty schreef:
Ik denk dat Frequencerz gaan afsluiten, mark my words
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Als hij 90% zeker is, is het niet waar, maar als hij het slechts denkt, wel. :cool:

hotymoty schreef:
Ik denk dat Frequencerz gaan afsluiten, mark my words
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxx Elite

Haha :$
1-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable had beter gekund. Ergste vind ik nog om Freqz laten afsluiten >.< En S&I staan wel heel vroeg.
En jammer dat D&R tegelijk met Geck-e staat :(
Maar gelukkig wel 2 uur B-Front vs High Voltage :drool:

17:00-18:45: Geck-e
18:45-19:30: Rondlopen en terrein verkennen
19:30-21:00: Solutio & The I's
21:00-22:00: Rondlopen
22:00-23:30: Embryonic
23:30-00:00: Alpha2/NC/Rondlopen
00:00-02:00: B-Front vs High Voltage
02:00-02:30: Adaro/Acti/Fracture 4
02:30-03:00: Acti
03:00-04:45: Degos & Re-Done (Misschien eerst nog stukje Geck-e)
04:45-05:30: Diablik/Rondlopen
05:30-06:00: Frequencerz/Rondlopen
06:00-07:00: Frequencerz

Dit word het voor mij, hoewel ik niks kan beloven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
04:45-05:30: Diablik/Rondlopen

:nono: :P
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten