Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig of het toegestaan is om een flinke hoeveelheid (minstens honderd stuks) glowsticks mee te nemen naar Q-Base? :D

Ik heb Q-Dance al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat moet je met glowsticks
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Wat moet je met glowsticks


Uitdelen aan mensen die van de kaart zijn.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg Duitsers daar die er blij mee zullen zijn
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:47 
 

Delt-A schreef:
Genoeg Duitsers daar die er blij mee zullen zijn

als je ze maar geen gas geeft.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Weet iemand toevallig of het toegestaan is om een flinke hoeveelheid (minstens honderd stuks) glowsticks mee te nemen naar Q-Base? :D

Ik heb Q-Dance al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.


haha Rick wtf ben jij van plan? :huh:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Glowsticks zijn altijd mooi, ookal ben ik nuchter. Heb op PRSPCT XL 16 nog een paar mensen (waaronder Steffnov) staan 'dirigeren' met zo'n stokje xd
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 09:08 
 
Hardtraxx Addict

Dirk met zijn epische bewegingen, en dan glowsticks erbij, = :thumbsup: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijft die TT dan! :slow:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vaak rond een uur of 7/8
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zinn :yay:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onverwacht toch nog aanwezig :woot:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig. Mijn ouders waren niet zo blij toen ik ze vertelde dat ik mijn verjaardag hier wilde vieren. Daarnaast wilde er niemand mee en had ik moeten bobben op mijn verjaardag om hier te komen. Dus helaas geen Q-Base dit jaar :cry:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:31 
 
Hardtraxxer

Aanwezig ! :clap: :beer: :yes:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Niet meer aanwezig. Mijn ouders waren niet zo blij toen ik ze vertelde dat ik mijn verjaardag hier wilde vieren. Daarnaast wilde er niemand mee en had ik moeten bobben op mijn verjaardag om hier te komen. Dus helaas geen Q-Base dit jaar :cry:


Dat is wel kut zeg, toen ik vertelde dat ik mijn ouders dat ik er mijn verjaardag ging vieren stimuleerde ze me er zelf mee xd
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 07:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Waar blijft die TT dan! :slow:


...en de app!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 09:10 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Koelkast schreef:
Waar blijft die TT dan! :slow:


...en de app!


Die zou idd vorige week al komen..
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Niet meer aanwezig. Mijn ouders waren niet zo blij toen ik ze vertelde dat ik mijn verjaardag hier wilde vieren. Daarnaast wilde er niemand mee en had ik moeten bobben op mijn verjaardag om hier te komen. Dus helaas geen Q-Base dit jaar :cry:

lol sinds wanneer beslissen ouders wat je moet doen op je verjaardag
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een temperaturen zeg:
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =Duitsland
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig alleen overdag ^^
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

's-nachts lekker 17 graadjes, ik vind helemaal mooi. Timetable, anyone...?
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit er ook al hard op te wachten
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, hoe ziet 'hard wachten' eruit? xd

Nee is flauw, ik wacht hard met je mee...
Bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt morgen als het goed is. Doe qua wachten wel hard mee.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten