Hardtraxxer

Heeft iemand nog tips voor slaapplaatsen in de buurt?
Hardtraxxer

Murcie schreef:

Centerparcks Heijderbos
Hardtraxxer

weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base xd
Hardtraxx Elite

wouzer schreef:
Murcie schreef:

Centerparcks Heijderbos

camping in afferden

Frijolrojo schreef:
weet er iemand toevallig of er fatsoenlijke oordopjes te koop zijn op q-base? niet van die gele shizzle maar waar je dan 15-20 euro voor moet dokken, maar ze kunnen dan wel fatsoenlijk wat blokkeren en toch nog alles goed horen. Mijn nieuwe gehoorbescherming komen pas een week na q-base dus ik moet wat hebben, vooral op q-base xd

Afbeelding
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:

partyplug's van alpine, 9euro bij freerecordshop
Hardtraxx Veteran

High Voltage - Dead Stars in de Hangar :drool:
Hardtraxx Addict

Zin :yay:
Hardtraxx Veteran

Tickets zijn binnen! :clap:

bRt_ schreef:

oh bart dat wordt bieren samen. op qbase eindelijk samen bier. ipv bier en cola xd
Hardtraxx Veteran

Ik wil een TT! Dan kan ik keuzes gaan maken en gaan plannen xd
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:

Twee jaar geleden had een maat daar van die blauwe (flink uitstekende xd ) oordoppen gehaald. Maar geen idee hoeveel decibel ze dempen, ik zou gewoon bij een hoorwinkel Noizes halen als ik jou was, dan zit je sowieso goed. :)
Hardtraxx Veteran

Kaartje binnen! :D
Donateur

Ik ga hem na 3 jaar eens een keertje overslaan, hopelijk krijg ik er geen spijt van :/
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
oh bart dat wordt bieren samen. op qbase eindelijk samen bier. ipv bier en cola xd

Doen we! :D
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:

Wij gaan sowieso weer ff een biertje doen :D
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Wij gaan sowieso weer ff een biertje doen :D

Prima! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Ja Bart, wij ook!
Hardtraxx Veteran

Ik wil ook wat drinken met Bart!
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik wil ook wat drinken met Bart!

Dan doe je dat toch.
Of gewoon ff zo veel mogelijk hardtraxxers meeten :D ook al ben ik een van de jongste wss xd
Hardtraxx Veteran

Haha, komt goed! Tijd zat! :P
Hardtraxxer

Nog eventjes geduld hebben! :yay: Wat heb ik veel zin in dit feest :woot:
Hardtraxx Elite

#TIH is volgens mij best een grote groep artiesten, wie zullen er allemaal gaan draaien dan?
Hardtraxx Veteran

Deze week maar eens een kaartje kopen, nog niet veel zin haha :P.
Bierkoning

En-er-gy schreef:
Frijolrojo schreef:

Afbeelding

Hoe verzin je het :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten