Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Hangar wel leuke namen. Ik vind Q-Base een heel dik festival maar deze line up is voor mij minder dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel lastig voor sommigen, als je van 1 area afhankelijk bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:06 
 
Hardtraxxer

Hmm, mis toch eigenlijk best een hoop namen die ik hier stiekem wel had verwacht. E-Force had uitstekend in de Scantraxx bunker gepast, maar zal wel te hard zijn voor Dov'je :/

Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen -.-

Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de LU ga ik iig niet, wie weet door andere factoren nog wel :) het dure kaartje is iig wel een sta-in-de-weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hier altijd nog eens heen, dus wie weet dit jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje. :/ Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een paar keer er kijken zie ik toch wel potentie dankzij de hangar. Als Alpha2 nou even gewoon veel E-Force gaan draaien is dat ook opgelost. Paar uitstapjes naar de Hardcore, en dan komen wij de nacht wel door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar al moeten missen dus wil er dit jaar wel weer bijzijn even kijken hoe de financiën zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:42 
 
Hardtraxx Elite

wat is #TIH ?
EDIT: weet het al;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
USB

'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus' :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Jan Fleck /Live
Arkus P /Live
Boris S /Live
Biokinetics
Pappenheimer


PRSPCT

Hellfish
Venetian Snares
The Hard Way
Akira
Deathmachine
Thrasher
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral
C-Netik
Nicon
Hosted by Dart

HOLY SHIT DIE USB :drool: Minupren, Stormtrooper, Satronica en Waldhaus :worship:
PRSPCT area is ook heerlijk! Dit wordt van begin tot eind genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Imo niet beter als vorig jaar maar er staan wel een paar echte klappers zoals D&R, B-Front & High Voltage, Adaro, DJ Hidden & Eye D. Hardcore lineup is totaal niet mijn ding.

Maargoed goede lineup of niet dit gaat sowieso weer elke feest overtreffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Toch wel lastig voor sommigen, als je van 1 area afhankelijk bent...

Precies ..

Keuze zat lijkt me toch? :D
_______________

Mijn lijst:

Open Air

Noisecontrollers
Geck-e

Hangar

Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Frequencerz
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Alpha²
Solutio & the I's
S Dee
Degos & Re-Done
Raxtor

PRSPCT

Eye-D & DJ Hidden

QULT

Geck-e
Diablik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige line-up! Kan bijna niet beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thmn schreef:
Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje. :/ Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.


Pardon?
Dat je wat namen mist ok, maar om de line up standaard te noemen...
Ja de Open Air misschien.

Vind het juist een best wel verassende/frisse line up met namen als High Voltage, Activator, Solutio & the I's, S Dee, Degos & Re-Done etc. Een Crypsis of Zany zie ik eerder als een 'standaard' raw line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Open Air
Geck-e



Hangar

B-front vs High Voltage
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Solutio & the I's
Degos & Re-Done



Scantraxx

Adaro



QULT

Acti
Geck-e
Diablik



Dit lijkt me wel interessant, de Hardcore ben ik niet echt bekend mee dus daar heb ik niet echt een mening over. Qult ken ik verder ook niet echt op die namen na, maar een Qult stage wil ik nog zeker een keer bezoeken. Wilde eerst heel misschien toch gaan, maar met deze line up en prijs, en 2 andere feesten de week ervoor en 2 weken erna. Dus ik ga dit helaas niet aan mn optielijst toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met Ground Zero en Dream Village op het programma word het 'm dit jaar weer niet. Toch niet zo kapot van de lineup, eigenlijk alleen een dikke hangar en paar andere naampjes her en der.. GZ en DV hebben zeker de voorkeur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was open air, hangar en fusion / dirty workz (nu scantraxx) bunker zo'n 80% mainstream, dus vind het dit jaar zo slecht nog niet. Line up is wel belangrijk, maar Q-Base is meer dan een goede line-up. Nu hopen op dezelfde temperaturen als afgelopen jaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vette line up :D Hangar zoveel beter dan vorig jaar.. Lekker struinen langs de verschillende area's, staat overal wel wat leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg om me te vermaken :D

iMark schreef:
Open Air

Geck-e


Hangar

Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Solutio & the I's
Degos & Re-Done

This is Hardcore

Mad Dog
Art of Fighters
Tommyknocker
The Stunned Guys
Meccano Twins

Scantraxx

Adaro


USB

'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live

Paradox

Nosferatu
Catscan

RSPCT

Akira
Deathmachine
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral

QULT

Acti
Geck-e
Diablik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Holy damn wat een line up weer :D.
Hangar heeft een paar dikke namen, USB heeft vette namen, TIH een paar leuek namen en de PRSPCT Area ook gruwelijk. Wordt nog keuzes maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#TIH?

This is Hardcore??

Leuke lineup, jammer dat dit tegelijk valt met Ride of the Roses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
thmn schreef:
Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje. :/ Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.


Pardon?
Dat je wat namen mist ok, maar om de line up standaard te noemen...
Ja de Open Air misschien.

Vind het juist een best wel verassende/frisse line up met namen als High Voltage, Activator, Solutio & the I's, S Dee, Degos & Re-Done etc. Een Crypsis of Zany zie ik eerder als een 'standaard' raw line up.

Hmm ja na een paar keer kijken heb je ook wel deels gelijk. Beetje te snel mijn conclusie getrokken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen -.-

Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar.. :love:


Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, hangar is op S dee na wel erg dik, Scantraxx is op Adaro na echt pure meuk en de main niet mn ding. Mis toch echt Crypsis, Thera, Titan, Technoboy en DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Elite

Tomhoekstra schreef:
Svennn schreef:
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen -.-

Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar.. :love:


Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?

Q-Dance boekt DBSTF nooit meer, reden onbekend.
Maar er speelt sowieso wel wat tussen hun.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten