Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha drum circles, I'm in! Geen idee wie jullie zijn verder, maar ik herken de The Skribbler wel weer van z'n avatar. :P

Komt allemaal tegen die tijd wel ;) de HT drum circle op PRSPCT XL16 tijdens Favorite Sin was legendary hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz for Hire heeft een evenement gemaakt.

Gunz For Hire - The Resistance (Q-BASE - Germany)

Edit: Volledige line-up bekend
http://events.q-dance.com/2013-09_07-september_q-base/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Open Air

Ran-D
Noisecontrollers
Brennan Heart
Frontliner
Psyko Punkz
Coone
Zatox
Geck-e
#TIH
Hosted by DV8


Hangar

Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Frequencerz
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Alpha²
Solutio & the I's
S Dee
Degos & Re-Done
Raxtor
Hosted by Ruffian


This is Hardcore

Mad Dog
Evil Activities ft E-life
Art of Fighters
Endymion
Tommyknocker
Neophyte
The Stunned Guys
The Viper
Meccano Twins
Furyan
Nico & Tetta
Placid K
Nexes
Alien T
Hosted by Jeff


Scantraxx

Adaro
The Prophet
Bass Modulators
Atmozfears
Max Enforcer
Adrenalize
Waverider
Audiotricz
The Anarchist
Shockerz
Hosted by Villain


USB

'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live
Arkus P /Live
Boris S /Live
Biokinetics
Pappenheimer


Paradox

Nosferatu
Vince
Catscan
Buzz Fuzz
Sequence & Ominous
Stylo
The Twins Artcore
The Bodysnatchers
Hosted by MC Da Mouth of Madness

RSPCT

Hellfish
Venetian Snares
The Hard Way
Akira
Deathmachine
Thrasher
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral
C-Netik
Nicon
Hosted by Dart

QULT

Acti
Alex Kidd
Max Robbers
Geck-e
Kenneth G
Diablik
Les Tronchiennes
Reinweiss
Dicke Junge
Hosted by MC Tjek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-E op Open Air en in Qult is heel vet, Hangar dikke line-up, USB is ook heerlijk. Alleen de PRSPCT en This Is Hardcore stage vallen behoorlijk tegen.
Had ook liever Adaro in de Hangar gezien en A2 in de Scantraxx bunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit wordt hem niet, maar een paar interessante namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misg ga ik wel :P
Placid K, Meccano Twins, Art of Fighters en nog wat andere van de TiH die misschien wel leuk kunnen worden,
Verder N-Vitral! :D En met de rest vermaak ik me waarsschijnlijk ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 keer Geck-E? Zou het niet Geck-O moeten zijn die op Open Air draait?

Redelijke line-up trouwens, mis wel veel Theracords artiesten, maar G4H is natuurlijk ook heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:51 
 
Hardtraxxer

Wel een aardige hangar + Geck-e en wat hardcore namen, dus aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwa, denk t niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
2 keer Geck-E? Zou het niet Geck-O moeten zijn die op Open Air draait?


Geck-E zal gaan openen op de main, zoals vorig jaar Dock-45 dat heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Open Air op Geck-e na is mainstream, Hangar op 2-3 namen na is (iets hardere) mainstream en Scantraxx is allemaal mainstream. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

De Hangar is hartstikke vet man. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:04 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Open Air op Geck-e na is mainstream, Hangar op 2-3 namen na is (iets hardere) mainstream en Scantraxx is allemaal mainstream. >.<


gek he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:04 
 
Hardtraxxer

Hangar is wel leuk maar had er meer van verwacht. Mis toch nog een E-force/Crypsis/Radical/Titan/Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:06 
 
Hardtraxx Elite

denk niet dat ik ga, hangar wel hele dikke lineup maar geluid is gewoon zo onzuiver(Veels te hard).
Dat het niet waard is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Open Air
Geck-e

Hangar
B-front vs High Voltage
The Magic Showcase presents Moridin (evt)
Degos & Re-Done

This is Hardcore
Meccano Twins
Placid K
Alien T

USB
'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live

Paradox
Nosferatu
Catscan

PRSPCT
Hellfish
Venetian Snares ( :loving: :loving: :loving: )
Deathmachine
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral

QULT (wil er toch een keer een kijkje nemen)
Acti
Geck-e
Diablik


Had beter gekund, maar ik vermaak me er wel :P en wie weet wat de Drop Your Own Area nog oplevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Open Air
Geck-e

Hangar
B-front vs High Voltage
Solutio & the I's
Degos & Re-Done

This is Hardcore
Art of Fighters
Tommyknocker
Meccano Twins
Placid K

USB
Alles

Paradox
Alles

PRSPCT
Hellfish
Deathmachine
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral

QULT
Acti
Alex Kidd
Geck-e

O M G (L) :yay: :loving: :worship: :thumbsup: :love: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ooh wat gaan de laatste uurtjes in de Hangar vet worden :drool:

Wel jammer dat er op de open air niet veel bijzonders is, vind het altijd heerlijk vertoeven daar midden in de nacht, beetje ronddwalen over dat heerlijke terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meh..

Alleen line-up van hangar is (voor 2/3e) goed imo, op de open air hooguit 2 namen. Daar wil ik geen €55,- voor neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Hoe gaan ze dat doen, 8 artiesten invullen voor 14 uur? dan draait bijna iedereen 2 uur gewoon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hoe gaan ze dat doen, 8 artiesten invullen voor 14 uur? dan draait bijna iedereen 2 uur gewoon..


Yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Open Air ga ik dus compleet ontwijken, echt precies alle mainstream acts die mij totaal niet liggen. The Hangar en Qult gaan mooi worden, benieuwd ook wat voor een set Activator gaat neerzetten. Plus daarnaast wat nieuwe area's verkennen, ik ga me wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hoe gaan ze dat doen, 8 artiesten invullen voor 14 uur? dan draait bijna iedereen 2 uur gewoon..


Ran-D
Noisecontrollers
Brennan Heart
Frontliner
Psyko Punkz
Coone
Zatox
Geck-e
#TIH

Ik tel er toch echt 9, net zoals vorig jaar op de Open Air. En dan kom je op 1,5 uur per act ongeveer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Open Air
Geck-e

Hangar
B-front vs High Voltage
The Magic Showcase presents Moridin
Solutio & the I's
Degos & Re-Done

USB
'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live

PRSPCT
The Hard Way
Deathmachine
Thrasher
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral

QULT
Acti
Geck-e
Diablik
Dicke Junge

Ik vermaak me hier zeker wel! Ben bang dat er nog een paar dilemma's in de TT komen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hangar is echt heerlijk! dat word lekker beuken! :worship: :worship:
Verder staan er ook leuke namen in andere area's! :D

Zeker wee aanwezig, ook lekker in de buurt! :thumbsup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten