Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik wil.

idem
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x

Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)

Beide gruwelijke stages in ieder geval :drool:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Japper28 schreef:
Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x

Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)

Beide gruwelijke stages in ieder geval :drool:


Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?

Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.
Ik weet ook nog dat er in 2006 een PRSPCT bunker was (iets minder hard, Nosia, Eye-D & Hidden etc) maar toen stonden we met niet meer dan 100 man in die bunker volgens mij. In 2010 zelfde soort situatie toen ik bij Noisia en Pavelow in de bunker stond.
Neemt natuurlijk niet weg dat het minder leuk is in die bunker ;)

Als Counterstrike of Limewax er weer staan ga ik toch maar weer even in mn eentje een kijkje nemen dit jaar. Eigenlijk geen idee wat ze tegenwoordig allemaal produceren, maar 6 -8 jaar terug, toen ik wat meer op de hoogte was van wat er in Drum n Bass land gebeurde, waren ze mijn helden
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Japper28 schreef:
Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x

Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)

Beide gruwelijke stages in ieder geval :drool:

Lijkt me heerlijk, van het techno-hokje heb ik alleen Angel gezien op club r_aw... ik wil hier toch wel heel graag heen eigenlijk! Ook een qult-bunker... hanger met raw hardstyle (al heb ik daar nog wel een beetje mijn twijfels bij, maar goed, we'll see.)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?


Geen idee, wordt mijn eerste Q-Base :$ xd maar vooral PRSPCT heeft recent een gigantische groei doorgemaakt, daar verwacht ik het wel drukker nu

The Skribbler schreef:
Lijkt me heerlijk, van het techno-hokje heb ik alleen Angel gezien op club r_aw... ik wil hier toch wel heel graag heen eigenlijk! Ook een qult-bunker... hanger met raw hardstyle (al heb ik daar nog wel een beetje mijn twijfels bij, maar goed, we'll see.)


Gewoon gaan dan ;) Lekker weer samen dansje doen :clap:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik wil.

Ik ook.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon gaan dan ;) Lekker weer samen dansje doen :clap:

Ja, en sowieso heb ik het nog nooit meegemaakt maar het schijnt echt EPISCH te zijn. Bijna zeker dus ;)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
JVDM schreef:
Ik wil.

idem

Jij rijdt.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OKE IK HEB MIJN KAARTJE GEKOCHT, doe maar rustig allemaal... ik kom met jullie dansen ^^
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict

-
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
OKE IK HEB MIJN KAARTJE GEKOCHT, doe maar rustig allemaal... ik kom met jullie dansen ^^

Jaaaaaaaaaaaaa :yay: Lekker trommelen en Schranzen :D

Koelkast schreef:
Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?

Niet heel vol of druk, m.u.v. sommige momenten (zo zal het tijdens Lowroller vorig jaar best wel druk zijn geweest, een van de weinige acts uit de PRSPCT bunker die ik niet heb gezien). Maar wel heel gezellig met een mooie sfeer. Genoeg ruimte om je dansje te doen zonder dat het leeg lijkt, is denk ik een van de betere omschrijvingen ;)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:14 
 
Hardtraxx Addict

USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.

Dan ben je waarschijnlijk aan het einde ongeveer langs gekomen? Tijdens Minupren was het vooral heel rustig ja, maar hier is het bijvoorbeeld best wel gevuld:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 03:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Broken Balance schreef:
JVDM schreef:
Ik wil.

idem

Jij rijdt.


Ik heb nog geen breibewijs. Pas tegen het einde van het jaar denk ik :P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Riichard schreef:
USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.

Dan ben je waarschijnlijk aan het einde ongeveer langs gekomen? Tijdens Minupren was het vooral heel rustig ja, maar hier is het bijvoorbeeld best wel gevuld:


Dit klinkt best wel vet haha.. Meer setjes met dit spul ergens?
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://lsdb.nl/set/98430/jan-fleck-foot ... 11-11.html
https://soundcloud.com/viperxxl/viperxx ... l-butan-17
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat hard :drool: Gaan we zeker even bij dansen, Stan de Man :yay:
Edit: bij die 2e link (viperxxl) zit 23.40 een bekende sample (fothermucker) en hoe hij er daarna weer in klapt... :drool:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woeeeeiiiii lekker schranzen met Dirk :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Ik heb nog geen breibewijs. Pas tegen het einde van het jaar denk ik :P

Potver :(
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :$
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:

Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?

Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.


Haha, heel herkenbaar dit. Vorig jaar praktisch de hele avond in de Hangar gestaan terwijl de PRSPCT echt insane was qua muziek. Helaas kon niemand uit m'n groep er wat mee, nog steeds spijt dat ik niet even terug ben gegaan. Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Koelkast schreef:

Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?

Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.


Haha, heel herkenbaar dit. Vorig jaar praktisch de hele avond in de Hangar gestaan terwijl de PRSPCT echt insane was qua muziek. Helaas kon niemand uit m'n groep er wat mee, nog steeds spijt dat ik niet even terug ben gegaan. Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D


Kom anders bij Stan, Dirk en moi (aangevuld met vast nog wel wat lui :P ) staan, we hebben vast onze trommelcirkels daar wel ;)
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Maestro N schreef:
Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D


Kom anders bij Stan, Dirk en moi (aangevuld met vast nog wel wat lui :P ) staan, we hebben vast onze trommelcirkels daar wel ;)

Jaaaa met ons mee trommelen xd Ik moet wss ook in mijn eentje de weg naar de PRSPCT bunker afleggen... but I don't care :P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha drum circles, I'm in! Geen idee wie jullie zijn verder, maar ik herken de The Skribbler wel weer van z'n avatar. :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten