Steffnov schreef:
Japper28 schreef:
Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks

Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)
Beide gruwelijke stages in ieder geval

Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?
Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.
Ik weet ook nog dat er in 2006 een PRSPCT bunker was (iets minder hard, Nosia, Eye-D & Hidden etc) maar toen stonden we met niet meer dan 100 man in die bunker volgens mij. In 2010 zelfde soort situatie toen ik bij Noisia en Pavelow in de bunker stond.
Neemt natuurlijk niet weg dat het minder leuk is in die bunker

Als Counterstrike of Limewax er weer staan ga ik toch maar weer even in mn eentje een kijkje nemen dit jaar. Eigenlijk geen idee wat ze tegenwoordig allemaal produceren, maar 6 -8 jaar terug, toen ik wat meer op de hoogte was van wat er in Drum n Bass land gebeurde, waren ze mijn helden