Murcie schreef:
Mijn tickets zijn ook binnen, word mijn eerste Q-base

.
Uit reacties blijkt dat het wel een van de beste festivals is? Hoor graag verhalen dan kan ik me erop verheugen

.
Ik ga al sinds 2006 naar Q-base.
Het was het eerste grote festival (na awakenings festival en lowlands) waar ik naar toe ging.
Ik luisterde toen eigenlijk nog niet zo veel hardstyle, maar toen had je ook nog een dikke Drum n bass en Hardtrance/hardhouse/psytrance bunker. Maar dat was wel het moment dat mijn liefde voor hardstyle begon te groeien
Het terrein van Q-base is gewoon ontzettend gaaf. Lekker beuken in grote Hangars en bunkers. Het heeft gewoon wat.
Daarnaast heb ik zelf altijd het idee dat er op Q-base meer echte liefhebbers rondlopen, minder 'dagjes mensen'. Ten eerste omdat het voornamelijk 's nachts is en dus geen zonnetje. Daarnaast is het toch aardig ver voor veel Nederlandsrs en is t ook net allemaal een stukje minder mainstream dan bijv. Defqon naar mijn idee.
Wat ook altijd heel tof was, maar de laatste jaren niet meer gebeurd, was het 'Daylight into darkness' concept. Waarbij elke stage om middernacht van label/genre/host veranderde. En iedereen dan naar buiten rennen voor het vuurwerk