Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Tomhoekstra schreef:
Svennn schreef:
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen -.-

Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar.. :love:


Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?

Q-Dance boekt DBSTF nooit meer, reden onbekend.
Maar er speelt sowieso wel wat tussen hun.


Aha, oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
#TIH?

This is Hardcore??


Slowpoke :P maar gok als afsluitende act op de main voor Evil Activities, Neophyte, Mad Dog en The Stunned Guys. Maar geen idee verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:51 
 

Hangar

Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Frequencerz
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Alpha²
Solutio & the I's
S Dee
Degos & Re-Done
Raxtor
Hosted by Ruffian


USB

'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live
Arkus P /Live
Boris S /Live
Biokinetics
Pappenheimer

:drool: :drool: :drool:
iemand nog papieren doekjes over om lichaamsvocht op te vangen?

mijn god...... Ik ga hier de hele nacht in meedoen :D

Tom, je zorgt maar dat je wat meeneemt om wakker te blijven..... Ik moet de hangar sowieso hebben en USB. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangar: AWESOME :love: :thumbsup:
Open Air: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomhoekstra schreef:
Svennn schreef:
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen -.-

Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar.. :love:


Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?

Hadden kritiek op het beleid van Platinum Agency dus die staan nu nergens meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig :worship: man wat een line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar aanwezig denk ik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Tom, je zorgt maar dat je wat meeneemt om wakker te blijven..... Ik moet de hangar sowieso hebben en USB. :worship:

Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:02 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Tom, je zorgt maar dat je wat meeneemt om wakker te blijven..... Ik moet de hangar sowieso hebben en USB. :worship:

Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:

ja das prima.
maar wel met de fiets of met de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:

ja das prima.
maar wel met de fiets of met de auto?

Ik denk niet dat dat toegelaten is op het terrein Jules :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:06 
 

bRt_ schreef:
En-er-gy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:

ja das prima.
maar wel met de fiets of met de auto?

Ik denk niet dat dat toegelaten is op het terrein Jules :kiss2:

xd

bart.....

ik bedoel: gaan we met de fiets of met de auto? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
ik bedoel: gaan we met de fiets of met de auto? xd

Alsof ik dat nog niet doorhad? :P
Vandaar de :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Tom, je zorgt maar dat je wat meeneemt om wakker te blijven..... Ik moet de hangar sowieso hebben en USB. :worship:

Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:

ja das prima.
maar wel met de fiets of met de auto?

't duurt nog lang :P Als er meer meegaan die deze kant uit moeten is fiets oké xd Heb geen zin om weer alleen naar huis te fietsen, ondanks dat het een fucking epische fietstocht was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 22:40 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Zolang ik maar naar Deathmachine, Sei2ure en Jan Fleck kan vind ik alles best :thumbsup:

ja das prima.
maar wel met de fiets of met de auto?

't duurt nog lang :P Als er meer meegaan die deze kant uit moeten is fiets oké xd Heb geen zin om weer alleen naar huis te fietsen, ondanks dat het een fucking epische fietstocht was xd

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 22:42 
 

bRt_ schreef:
En-er-gy schreef:
ik bedoel: gaan we met de fiets of met de auto? xd

Alsof ik dat nog niet doorhad? :P
Vandaar de :kiss2:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super line-up in de Hangar. Wat kijk ik er naar uit om Moridin-Unleashed door die Hangar te horen knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Gaat de eerste keer Q-Base voor mij worden. Is op fietsafstand dus das mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:27 
 
Hardtraxxer

Dit jaar ook maar is naar Q-base!
Wat houden de VIP tickets precies in bij Qbase? En mensen nog tips voor camping's/hotels etc. in de buurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Dit jaar ook maar is naar Q-base!
Wat houden de VIP tickets precies in bij Qbase? En mensen nog tips voor camping's/hotels etc. in de buurt?

Vip Deck in de hangar, een kluisje en andere ingang :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker weten hier weer aanwezig, dit jaar voor de 5e keer :D
Met deze line-up een mooie viering van m'n jubileum :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

#(HASTAGFTW)TiH area kunnen ze beter maar weg halen, triest dat de Thunderdome area weg is. Misschien kom ik hier langs om ff mee te doen dit jaar, maar dan ook puur voor de PRSPCT (& USB) area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er toevallig iemand die uit de buurt van Nunspeet/Uddel/Elspeet/Putten/Voorthuizen/Apeldoorn ofzo naar Q-Base gaat waar ik mee kan meerijden? Wel een heel dikke party, maar ik moet die dag 100km gaan fietsen voor Ride of the Roses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
#(HASTAGFTW)TiH area kunnen ze beter maar weg halen, triest dat de Thunderdome area weg is.


Klopt, maar aan de andere kant, hoeveel grote hardcore hosting parties zijn er over? Cydium doet de "early" al, MoH zit over het algemeen vast aan Art of Dance, met Enzyme en Third Movement houdt je het mainstream hardcore volk niet tevreden (ons wel, maar ja...) en UHM is niet groot genoeg. Dan blijft er ook nog maar weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen. Aanwezig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Mijn tickets zijn ook binnen, word mijn eerste Q-base :drool:.
Uit reacties blijkt dat het wel een van de beste festivals is? Hoor graag verhalen dan kan ik me erop verheugen :thumbsup: .
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten