Murcie schreef:
Mijn tickets zijn ook binnen, word mijn eerste Q-base

.
Uit reacties blijkt dat het wel een van de beste festivals is? Hoor graag verhalen dan kan ik me erop verheugen

.
Feest der feesten.
Ziekelijk brute locatie : Bossages met rare poppen en lichteffecten erin, bunkers, de hangar, ziekelijk geluid, een heerlijke sfeer, de overgang van daylight into darknes...
2010: M'n eerste Q-base, B-front op de open air was zwaar baas, hangar waren Crypsis en Zany iig erg baas. Was toen nog wat meer van de mainstream, DBSTF en NC hadden toen erg leuke setjes haha !
Kon op het einde niet meer lopen, ben strompelend in de auto terecht gekomen en direct in slaap gevallen

.
2011: 2e keer, was toen zelf bob. Maar wat een beukpartij bij de TillT records bunker ! The Beholder en Chris One draaiden beestachtig hard. Mensen kwamen aan m'n ex vragen of ik niet beter naar de EHBO kon

. Hangar viel wat tegen dat jaar, op de afsluiting van B-front na :respect: (Unbroken!). Crypsis en Zany waren toen erg dik op de main ! Technoboy ook met heerlijke oude klappers en TnT album spul !
2012: Veel te vroeg vantevoren aan de zuip gegaan, op een bepaald punt rolden we letterlijk de hangar binnen :'). Bosjes waren ook een leuk speelparadijs. Goed vermaakt in de Fusion bunker, en met name bij Headhunterz op de main ! Zwaar verrassende set, keiharde platen en oude parels. In de hangar met name genoten van E-force, Adaro en Radical Redemption ! Sfeer zat er daar ook lekker in en het ging keihard !