Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:15 
 
Hardtraxxer

Scantraxx gaat de gehele 14uur één bunker hosten dan? Aangezien je vorig jaar nog Fusion/DWX in één bunker had. Benieuwd hoe ze dat gaan doen aangezien de Open Air ook bijna alleen maar Scantraxx is vaak...
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 00:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

USB PRSPCT Qult en een paar andere namen zouden wel een reden kunnen zijn om te gaan, maar ik wacht het eerst even rustig af.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Eindelijk ga ik naar Q-BASE!

Wat een vaag anthem btw. Blijft totaal niet hangen.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 06:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Scantraxx gaat de gehele 14uur één bunker hosten dan? Aangezien je vorig jaar nog Fusion/DWX in één bunker had. Benieuwd hoe ze dat gaan doen aangezien de Open Air ook bijna alleen maar Scantraxx is vaak...

13 uur, ze stoppen daar een uur eerder, om 06:00 dus. Ben er idd ook zeer benieuwd naar, line-up zal volgende week ergens wel bekend worden gemaakt.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 07:33 
 
Hardtraxx Addict

Svennn schreef:
Scantraxx gaat de gehele 14uur één bunker hosten dan? Aangezien je vorig jaar nog Fusion/DWX in één bunker had. Benieuwd hoe ze dat gaan doen aangezien de Open Air ook bijna alleen maar Scantraxx is vaak...


Artiesten gewoon dubbel, was vorig jaar ook met Fusion en Hangar
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Svennn schreef:
Scantraxx gaat de gehele 14uur één bunker hosten dan? Aangezien je vorig jaar nog Fusion/DWX in één bunker had. Benieuwd hoe ze dat gaan doen aangezien de Open Air ook bijna alleen maar Scantraxx is vaak...


Artiesten gewoon dubbel, was vorig jaar ook met Fusion en Hangar

Zitten we ook echt op te wachten... The Prophet xxtra raw afsluiten in de hangar :D ?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ik mis een beetje de Q-BASE sfeer in de trailer. Vind het allemaal net een beetje te vrolijk.


Ik weet precies wat je bedoelt.
Dacht namelijk iets gelijks.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Scantraxx gaat de gehele 14uur één bunker hosten dan? Aangezien je vorig jaar nog Fusion/DWX in één bunker had. Benieuwd hoe ze dat gaan doen aangezien de Open Air ook bijna alleen maar Scantraxx is vaak...


Scantraxx in een bunker,
Theracords en MiM op de Open Air :woot: :woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize
Atmozfears
The Anarchist
Arkaine
Bass Modulators
Shockerz
Scope DJ
The Prophet
D-Block & S-Te-Fan

Hopen dat ze er vanaf 00:00 alleen maar A² namen neerzetten...
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vergeet D-Block & S-te-Fan maar

Citaat:
Thije ‏@IvebeenMellowx 31 mei
@DBSTF spelen jullie op Q-base dit jaar?!


D-Block & S-te-Fan D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF 31 mei
@IvebeenMellowx Hey.. Nee daar zullen we niet optreden..
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
Omdat Q-BASE muzikaal te breed is om in 1 anthem te vangen, wordt er voor het event aan een soundtrack gewerkt.

Dit vind ik dan weer onzin. Dan zouden ze dat ook voor Defqon moeten doen.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:20 
 
Hardtraxx Elite

D-Block & Stefan worden echt keihard geownt door Q-dance.. ze staan op geen enkele event meer van Q...
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:07 
 
Hardtraxxer

lekker dealtjes sluiten met atmozfears en adrenalize en die heel goed promoten. en dan DBSTF gewoon negeren alsof ze niks meer te zoeken hebben in de scene. heel vreemd
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
lekker dealtjes sluiten met atmozfears en adrenalize en die heel goed promoten. en dan DBSTF gewoon negeren alsof ze niks meer te zoeken hebben in de scene. heel vreemd

Atmozfearss the future of hardstylllll !!!!11!!!!!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:18 
 

Atmozfears toekomst van de Hardstyle hahahaha, grote grap !11!1!!
Die komen kwalitatief NOOIT in de buurt van D-Block & S-te-Fan

Al de 2e post die ik moest edit'en, je mag ook niks meer hier :worship: :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Atmozfears toekomst van de Hardstyle hahahaha, grote grap !11!1!!
Die komen kwalitatief NOOIT in de buurt van D-Block & S-te-Fan

Laatste release van DBSTF is erg lekker !

Maarja, ze zitten niet meer bij platinum... Reken maar niet meer op deze namen op Q feesten:

Delete
Thera
DBSTF
Zany
Tatanka
The R3belz
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo dat dan niet...? Alsof Q alleen maar artiesten van Platinum boekt...
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Waarom stond Thera dan op Qapital?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Atmozfears toekomst van de Hardstyle hahahaha, grote grap !11!1!!
Die komen kwalitatief NOOIT in de buurt van D-Block & S-te-Fan

Laatste release van DBSTF is erg lekker !

Maarja, ze zitten niet meer bij platinum... Reken maar niet meer op deze namen op Q feesten:

Delete
Thera
DBSTF
Zany
Tatanka
The R3belz


En de rest van Theracords wel dan?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Atmozfears toekomst van de Hardstyle hahahaha, grote grap !11!1!!
Die komen kwalitatief NOOIT in de buurt van D-Block & S-te-Fan

Laatste release van DBSTF is erg lekker !

Maarja, ze zitten niet meer bij platinum... Reken maar niet meer op deze namen op Q feesten:

Delete
Thera
DBSTF
Zany
Tatanka
The R3belz


En de rest van Theracords wel dan?


Geck-E en Qult zijn 2 handen op 1 buik zowat. Daarnaast zal er vast wel wat in de Hangar staan. Alsof jullie ze op de open-air willen :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:27 
 

urbandesigner schreef:
Delete
Thera
DBSTF
Zany
Tatanka
The R3belz

How about Qapital? :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Atmozfears toekomst van de Hardstyle hahahaha, grote grap !11!1!!
Die komen kwalitatief NOOIT in de buurt van D-Block & S-te-Fan

Laatste release van DBSTF is erg lekker !

Maarja, ze zitten niet meer bij platinum... Reken maar niet meer op deze namen op Q feesten:

Delete
Thera
DBSTF
Zany
Tatanka
The R3belz


Isaac zit ook op agency als DBSTF.

Er borrelt toch wel wat tussen DBSTF en Q-Dance.

---
Ik zou hier wel heen willen.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:47 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Alsof jullie ze op de open-air willen :lol:


Jaa idd :D. Die open air is 1 groot drama. Echt niet normaal druk en wat een kut geluid :thumbdown:.
Denk dat ik zowat de hele avond in de hangar te vinden ben(is nu ook vooral raw hs, terwijl het normaal opbouwend was :P ). De hangar heeft ook het beste geluid van alles area's :worship: :love: :drool:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het een prachteditie en toen was de hardstyle ook niet zo interessant eigenlijk. Dus line up kan me ook weinig schelen. USB en PRSPCT is sowieso al geniaal.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten