Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Ga es dood.."

Heel snel account door de shredder en geenstijl als startpagina :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor

Jezus, wat is dat toch met die poesjes die alleen nog maar naar feesten gaan waar Theracords komt?
Ga es dood..

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Econz schreef:
Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor

Jezus, wat is dat toch met die poesjes die alleen nog maar naar feesten gaan waar Theracords komt?
Ga es dood..

:kiss2:


:love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:05 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen die een weekendje gaan, in welk park zitten jullie?

Landal Roekenbosch is overgenomen, waar het niet mogelijk is een weekendje te boeken
Landal De Vers heeft na de overlast van vorig jaar besloten het weekend eruit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'k had het ook gemist hoor dat cynische, weet ik veel dat Econz en Jur elkaar elk weekend doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxx Newbie

Davidoff schreef:
Mensen die een weekendje gaan, in welk park zitten jullie?

Landal Roekenbosch is overgenomen, waar het niet mogelijk is een weekendje te boeken
Landal De Vers heeft na de overlast van vorig jaar besloten het weekend eruit te halen.


Klein vinck
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stages:
Open Air
Hangar
This Is Hardcore
Scantraxx
United Schranz Board
PRSPCT Recordings
Paradox
Qult

OST (dus zelfde als vorig jaar) door:

Ran-D
Mad Dog
Hellfish
Acti
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

De feest dit, zoiezo aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een bout track
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh Hellfish OST, nice :D

En weer precies waar ik op hoopte: De USB en PRSPCT stages die terug zijn :yay: Aaaaaaaaaight
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt wel op soundstorm dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik mis een beetje de Q-BASE sfeer in de trailer. Vind het allemaal net een beetje te vrolijk. Sowieso gruwelijk dat PRSPCT een area heeft. Bij de TiH zie ik de bunker al vol met #'jes staan :P

Ik denk dat ik wel aanwezig ben. Alleen al om de locatie vind ik dit toch wel het best outdoor festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Sowieso aanwezig. 2x geweest, 2x geweldig. :D

+1, line up boeit me niet eens zo op dit feest. Maar ook dat komt altijd wel goed met zoveel stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Epich :) Vooral TiH en PRSPCT. Voor mij nog altijd weinig tot geen feest die dit kan overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiH gok ik op dezelfde line-up als op The Qontinent:

Alien-T
Amnesys
Anime
Art of Fighters
Endymion
Evil Activities
Furyan
Kasparov
Neophyte
Nico & Tetta
Panic
Tha Playah
The Sickest Squad
MC: E-life

Aangevuld met Mad Dog, Placid K, The Viper of Tommyknocker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Scantraxx bunker kan alleen wat worden als ze zoiets als Ran-D & Adaro op Intents hebben. Dan maar alleen harde namen in de hangar aub !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:19 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
TiH gok ik op dezelfde line-up als op The Qontinent:

Alien-T
Amnesys
Anime
Art of Fighters
Endymion
Evil Activities
Furyan
Kasparov
Neophyte
Nico & Tetta
Panic
Tha Playah
The Sickest Squad
MC: E-life

Aangevuld met Mad Dog, Placid K, The Viper of Tommyknocker.


Dan laat maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Dan laat maar :D


Ik weet niet op welke namen jij zat te rekenen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scantraxx wordt echt een gay bunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Riichard schreef:
Dan laat maar :D


Ik weet niet op welke namen jij zat te rekenen? :P


Nosferatu, Partyraiser, Miss K8, Angerfist, Ophidian, Tieum etc etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Steffnov schreef:
Riichard schreef:
Dan laat maar :D


Ik weet niet op welke namen jij zat te rekenen? :P


Nosferatu, Partyraiser, Miss K8, Angerfist, Ophidian, Tieum etc etc :P

This Is Hardcore is die recente samenwerking tussen Traxtorm en Neophyte Records ;) met dat free album, die docu enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huisje voor het weekend geboekt, kaartje gekocht: eindelijk ga ik naar Q-BASE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Riichard schreef:
Steffnov schreef:
Nosferatu, Partyraiser, Miss K8, Angerfist, Ophidian, Tieum etc etc :P

This Is Hardcore is die recente samenwerking tussen Traxtorm en Neophyte Records ;) met dat free album, die docu enzo


Yes i know, maar toch jammer :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten