Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

Ik geloof dat wij er 3 nachten zitten, een vriendin heeft alles geregeld en moesten € 60 p.p. overmaken dus... ff googlen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Ik geloof dat wij er 3 nachten zitten, een vriendin heeft alles geregeld en moesten € 60 p.p. overmaken dus... ff googlen :P


Ah, das vast dat vliegveld Hostel! Misschien ook wel een optie.
Sowieso weer aanwezig, 4ex nu geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

Sensive schreef:
Fuzzylogic schreef:
Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.

4x revolution live edit, 4x bitch, 3x bassplaat gehoord

Zitten er nog htraxxers op het Roompot vakantiepark? wij gaan heen met een groep van 12 :thumbsup: gezellie


Wij zitten er tot nu toe met 24 man. 3 van die grote 8-persoons bungalows, was vorig jaar echt ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:25 
 

Steffnov schreef:
Kaartverkoop begint zaterdag 1 uur. Dit duurt altijd wel een tijd tot het uitverkocht is toch?

Q-base raakt nooit uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog even kijken wat ik doe. Lijkt me sws super vet om heen te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 23:36 
 

Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor

dan liever Footworx vs Nekrologik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 09:41 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
dan liever Footworx vs Nekrologik


+ veul
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever Club r_AW vs MuSick :love: garantie voor hele dag vermaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
KSwoosh schreef:
dan liever Footworx vs Nekrologik


+ veul

Als dat betekent dat o.a. Tieum er is vind ik het ook wel de moeite waard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Footworxx kun je 9 van de 10 keer wel rekenen op Tieum ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Met Footworxx kun je 9 van de 10 keer wel rekenen op Tieum ja :)

I like! :loving:
Ben wel benieuwd, qua hardcore kan 't alleen maar beter worden dan vorig jaar xD
En eigenlijk wil ik ook wel een keer naar Q-base :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict

haha sjors je MOET gewoon naar koebase :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Sensive schreef:
Ik geloof dat wij er 3 nachten zitten, een vriendin heeft alles geregeld en moesten € 60 p.p. overmaken dus... ff googlen :P

Dat is niet duur! Kun je die vriendin niet even vragen naar een site? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Sensive schreef:
Ik geloof dat wij er 3 nachten zitten, een vriendin heeft alles geregeld en moesten € 60 p.p. overmaken dus... ff googlen :P

Dat is niet duur! Kun je die vriendin niet even vragen naar een site? :P


Durf zelf na te denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Oh sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij valt voor het eerst sinds een paar jaar niet in mijn weekend in de Ardennen. Even kijken of ik mensen mee kan krijgen, staat nog steeds hoog op het verlanglijstje om eens te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er ook weer bij dit jaar. Vorig jaar een keer overgeslagen en had er echt spijt van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Ben ik sowieso bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:46 
 

mijn plekje is al zeker :D ticket is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 08:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Hier wil ik wel naartoe :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor


Jezus, wat is dat toch met die poesjes die alleen nog maar naar feesten gaan waar Theracords komt?
Ga es dood..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 09:07 
 

Econz schreef:
Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor


Jezus, wat is dat toch met die poesjes die alleen nog maar naar feesten gaan waar Theracords komt?
Ga es dood..

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Liever Club r_AW vs MuSick :love: garantie voor hele dag vermaak

Graag of gewoon weer een PRPSCT bunker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Jurheinen schreef:
Hoop toch wel dat er een Theracords en Spoontech bunker is, anders ga ik niet hoor


Jezus, wat is dat toch met die poesjes die alleen nog maar naar feesten gaan waar Theracords komt?
Ga es dood..


Hij was echt zo cynisch als maar kan :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten