Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:24 
 

tomac schreef:
Ik hoop op een Bazz Implant Recordings / Dancetraxx bunker

wie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

K3 bunker hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:16 
 

Hoofdcoach schreef:
K3 bunker hoppa

vs backstreetboys (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nemesyz schreef:
pecola-tje schreef:
Jankception.


Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.


Als ik je een protip mag geven: neem het niet zo serieus :thumbup: ieder doet toch lekker zijn eigen ding, ik vind alleen de bekrompen gedachtengang van sommige mensen zo vermakelijk ;)


My point exactly? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldige locatie, maar wil eerst de line-up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:13 
 

Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Hoop wel dat het muzikaal wat beter wordt dan vorig jaar. Echt heeeeeeel veel dubbele platen gehoord toen, gruwelijk irritant. Mysterias 4 keer, Bassplaat ook 3 of 4 keer, schijnt dat Bitch 6 keer is langsgekomen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht 8 keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik dacht 8 keer?

Dat was Symbols
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jurheinen schreef:
Ik dacht 8 keer?

Dat was Symbols

per uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien wel weer een keertje tijd voor een q-base nachtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:24 
 

Fuzzylogic schreef:
Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.

Dat jij niet veel mee kreeg was duidelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:17 
 
Hardtraxx Newbie

Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:23 
 

Bartholomeus schreef:
Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij

ga op de fiets mee met mij en tom :P

ik regel bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Bartholomeus schreef:
Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij

ga op de fiets mee met mij en tom :P

ik regel bier.


Ik ga niet weer fietsen mafkees xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:24 
 

mompelt iets over mais
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:27 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Bartholomeus schreef:
Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij

ga op de fiets mee met mij en tom :P

ik regel bier.


Ik ga niet weer fietsen mafkees xd

Boeien, t was gezellig en ik fiets wel mee terug naar jouw huis en dan maken we voor de rest van de dag(zondag na q-base) wel iets leuks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik vertik het, ik pak mooi een taxi/bus :P
Je moest vorig jaar eens meefietsen, wat een helse fietstocht was dat, en gvd koud ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:31 
 

Hoer :cry: fiets mee....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop begint zaterdag 1 uur. Dit duurt altijd wel een tijd tot het uitverkocht is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kaartverkoop begint zaterdag 1 uur. Dit duurt altijd wel een tijd tot het uitverkocht is toch?

Heb vorig jaar m'n kaart een week van tevoren gehaald, volgens mij is het nooit helemaal uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:47 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.

4x revolution live edit, 4x bitch, 3x bassplaat gehoord

Zitten er nog htraxxers op het Roompot vakantiepark? wij gaan heen met een groep van 12 :thumbsup: gezellie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik overweeg ook een weekendje. Maar moet je dat niet boeken via travel2dance? Of is het voordeliger om zelf te boeken? En hoeveel was jij kwijt voor één weekendje?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten