Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

Wat ?

Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.

Hopen is gejank in jouw optiek ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

Wat ?

Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.

Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:
Wat ?

Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.

Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan. :)


Het gejank op het gejank van iemand die op gejank jankt ook. Je bent er vroeg bij, kip :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jankception.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:
Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks :cool:


+1 :P


+ oneindig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Jankception.


Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
pecola-tje schreef:
Jankception.


Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.


Als ik je een protip mag geven: neem het niet zo serieus :thumbup: ieder doet toch lekker zijn eigen ding, ik vind alleen de bekrompen gedachtengang van sommige mensen zo vermakelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
pecola-tje schreef:
Jankception.


Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.


Well said
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?

Good job missing the point. Maar goed, laten we maar weer terug gaan naar onze wensen voor dit feest, dit kost alweer meer reacties dan ik nodig acht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn wens voor dit feest zijn 8 RAWWWWWWWWWWWWWW stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wel lekker snel, zodat het nog harder is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwezig weer! lekker dicht in de buurt en wat een feest elk jaar weer! :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?


Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij

Hardcore op Q-base :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij

Hardcore op Q-base :')

Daarom een PRSPCT Stage en een USB Stage :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hardcore op Q-base :')

Eensch, past totaal niet bij het feest. Q-SPACE MOET RAWSTYLE SIJN!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
urbandesigner schreef:
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?


Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stage :P

Wauw man openmindboy !!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Fuzzylogic schreef:
urbandesigner schreef:
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?


Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stage :P

Wauw man openmindboy !!!!!


Heel openminded, ik wil er ook nog een Piratenfestijn Stage bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongetwijfeld weer aanwezig hier.

Hopelijk wel een bunker die wat spannender is dan vorig jaar, Fusion vs Dirty Workz was beetje taai. Maar Hangar had sowieso alles dubbel en dwars goedgemaakt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:47 
 
Hardtraxx Addict

Btw gooien ze wel even die hardcore in zo'n bunker ipv van een schrale tent op te zetten zoals vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hard4Us schreef:
patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D


Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een Bazz Implant Recordings / Dancetraxx bunker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D


Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internet :thumbsup:


Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Brainweavers schreef:
patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D


Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internet :thumbsup:


Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.

Matties fixen enzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten