Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:25 
 

Fuzzylogic schreef:
So-wie-so aanwezig. Dat terrein, dat geluid, die sfeer :loving:

En die ijsverkopers :lol:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festival der festivals :worship:

Hoop wel dat ze deze keer de hangar raw only maken. Code Black etc. was echt een aanfluiting.

2011 TillT records bunker en Crypsis 2010 was :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 07:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na afgelopen jaar dit gemist te hebben, dit jaar 100% aanwezig!!
Vetste festival van het jaar dit!
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 09:04 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 09:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Hard4Us schreef:
patrickjeb schreef:
Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel op een beter line-up dan vorig jaar.
Een Hangar met namen als Chris One, Thera, Crypsis, B-Front, Solutio & The I's of zo zou ik helemaal niet erg vinden, en dan een kleine bunker erbij met Blackburn, The Geminizers, Deetox, The Machine en dergelijke, zou echt ziek zijn :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon Theracords & Spoontech in de bunker neerzetten :bomb:
Sowieso weer aanwezig, alles klopt hier. En dan ook nog zo'n vet thema erbij :love:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er artiesten รก la Chris One/ The Machine/ Thera/ Adaro/ B-Front in de hangar staan dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk bij.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wegens vakantie vorig jaar gemist. Fout die ik niet gauw weermaak. 100% Aanwezig :woot:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop Kswoosh dit jaar trouwens wel tegen te komen :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Adaro in de hangar

Zijn set van vorig jaar was magistraal :worship:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks :cool:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks :cool:


+1 :P
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 11:56 
 

Nemesyz schreef:
Gewoon Theracords & Spoontech in de bunker neerzetten :bomb:
Sowieso weer aanwezig, alles klopt hier. En dan ook nog zo'n vet thema erbij :love:


Fuzzylogic schreef:
Hoop wel op een beter line-up dan vorig jaar.
Een Hangar met namen als Chris One, Thera, Crypsis, B-Front, Solutio & The I's of zo zou ik helemaal niet erg vinden, en dan een kleine bunker erbij met Blackburn, The Geminizers, Deetox, The Machine en dergelijke, zou echt ziek zijn :D



:love: :love: :love: :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeeeen het begint nu alweer :')
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Stage en een USB Stage zoals vorig jaar en knallen denk :yay: In ieder geval ben ik er gewoon bij :D
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

Wat ?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

Wat ?

Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde wel van Pieter dat er nog een festival is waar ze een eigen stage hebben... dus het zou kunnen :D

Verder: ben nog nooit op Q-Base geweest, lijkt me wel heel gaaf om een keer heen te gaan... misschien dat ik dan zelfs Ground Zero of Dreamvillage (of zelfs allebei...) maar laat schieten... Line up afwachten iig.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:25 
 

Als je 1 keer op q-base bent geweest wil je niks anders meer :P
die sfeer, muziek, terrein :love:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij. :)
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik hoorde wel van Pieter dat er nog een festival is waar ze een eigen stage hebben... dus het zou kunnen :D

Verder: ben nog nooit op Q-Base geweest, lijkt me wel heel gaaf om een keer heen te gaan... misschien dat ik dan zelfs Ground Zero of Dreamvillage (of zelfs allebei...) maar laat schieten... Line up afwachten iig.


Heb je Dance Valley al meegeteld?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Eeeeen het begint nu alweer :')

Wat ?

Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.


Er staat nergens wie er niet moet staan, alleen hopen op bepaalde artiesten, er staat ook nergens dat alles raw moet, de voorkeuren gaan wel uit naar raw :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten