Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:


Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.

Hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee Alex ik moest lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.drumandbass.nl/nieuws/interv ... pen-hobby/

Interview met Thrasher, er komen er in de komende paar weken waarschijnlijk nog meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Wtf, Lowroller vs Dither.. omg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Wtf, Lowroller vs Dither.. omg :worship:

Nou geweldig, dither solo was veel vetter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon beide niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gewoon beide niet.

Doe mij maar Darkpan Records live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Dither is een baas, Lowroller is een baas. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Gewoon beide niet.

Doe mij maar Darkpan Records live :love:


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Dither is een baas, Lowroller is ontiegelijk kut. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:09 
 

haha beter bakkes jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:


Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.


Lul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:


Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.


Lul :P

Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Richaaard schreef:
Dither is een baas, Lowroller is ontiegelijk kut. Klaar.

Zoooo, true.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?


Vies. Ik voel me naakt in mijn eigen lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?


Vies. Ik voel me naakt in mijn eigen lichaam.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Één podcast voor de XTRM area, door The DJ Producer :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Ik heb hier zin in.

Hee wat toevallig, ik ook al! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:32 
 

Godsodeju inderdaad, wat heb ik een zin :D
Kan echt niet wachten om helemaal kapot gebeukt te worden met die lekkere salsabeats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd of dit XL16 gaat overtreffen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar overwegen om de taxi hierheen te pakken, heb echt ontiegelijk zin om te trommelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:35 
 

Rawbin schreef:
Toch maar overwegen om de taxi hierheen te pakken, heb echt ontiegelijk zin om te trommelen :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:
Toch maar overwegen om de taxi hierheen te pakken, heb echt ontiegelijk zin om te trommelen :D

Afbeelding

Tempo van de RVLT tegen het einde van de nacht zit er aardig in
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten