Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vond Meander toch vet op Qore? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Je vond Meander toch vet op Qore? :P


Heb je het tegen mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:07 
 

Olijfboompje schreef:
Je vond Meander toch vet op Qore? :P

Ik vond het erg vet ja, maar te onvoorspelbaar om op los te kunnen gaan, dat bedoeld Dakpan denk ik.
Maar ik sta open voor nieuwe dingen, en begin het steeds meer gehad te hebben met hardstyle. :)
En de smaak van mensen kan natuurlijk ook veranderen he dakpan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, nee, tegen Kswoosh. :)

Ja, daar heb je wel gelijk in.
Gewoon als een mongol gedragen, dat telt ook als losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er de 8e/9e? dat het op woensdag is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hemelvaart ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 05:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik reisgenoten kan vinden vanaf Venlo of Nijmegen met de trein en ik m'n Masters kaartje verkocht krijg ben ik aanwezig :D

Draidy schreef:
Wat is er de 9e? dat het op woensdag is?


Mijn verjaardag daar moeten ze natuurlijk rekening mee houden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PRSCPT facebook schreef:
Tomorrow night we will be presenting the full PRSPCT XL 17 indoor festival line up boys & girls. We are sorry to keep you waiting but believe us when we tell you, It will be worth the wait!
See you guys online tomorrow!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igneon System, Detest en Tymon hier nog bij zou wel heel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIESELBOY
(Human) USA

GOLDBERG VARIATIONS (The Panacea vs Limewax) live!
(PRSPCT, Position Chrome, L/B) DE/NL

Counterstrike (Animal Chin vs 500 Mills)
(PRSPCT, Algorythm) SA

GANCHER & RUIN
(PRSPCT, Position Chrome) RU

THE HARD WAY (Limewax vs Bong Ra vs Thrasher) Live!
(PRSPCT) NL

DUB ELEMENTS
(PRSPCT) ES

SINISTER SOULS
(PRSPCT, Algorythm) NL

HALLUCINATOR
(PRSPCT, Yellow Stripe) IT

THRASHER
(PRSPCT) NL

PAMB & HARSH
(Major League) NL

Hosted by:
MC DART (PRSPCT) & DIRTY BROWN VISUALS (PRSPCT)

PRSPCT XTRM:

THE OUTSIDE AGENCY
(PRSPCT XTRM, Genosha, Ad Noiseam) NL

THE DJ PRODUCER
(PRSPCT XTRM, TTM, Rebel Scum) UK

PROMO
(The Third Movement) NL

I:GOR
(PRSPCT XTRM, Smackdown) PL

LOWROLLER vs DITHER
(PRSPCT XTRM, Nekrolog1k) IT/NL

SEI2URE
(Industrial Strength, PRSPCT XTRM) NL

NEKROLOG1K Live! (Bran Fury vs Homeboy)
(Nekrolog1k, Pacemaker) UK/CH

DISSOLVEMENT
(Duracell, PRSPCT) NL

Hosted by:
MC JUSTICE (Thunderdome) NL

PRSPCT SUB:

DISTANCE
(Chestplate) UK

BALKANSKY
(PRSPCT SUB, Subtrakt) BU

POSIJ
(Division) NL

NICON
(Subway, Scum) NL

DEVNIK
(Subway) NL

SAMNESIA
(Blendits) NL

Hosted by:
MC SWIFT (Subway) NL

PRSPCT RVLT:

BONG RA
(PRSPCT RVLT, Planet Mu) NL

IGORRR
(Ad Noiseam, PRSPCT RVLT) FR

GORE TECH
(Ad Noiseam, Peace Off) UK

FFF
(PRSPCT RVLT, Murder Channel) NL

DJ SKULLVOMIT
(Cock Rock Disco, PRSPCT RVLT ) BE

DEFORMER
(PRSPCT RVLT, Redrum) NL

DJ PARASITE
(Murder Channel, Deathsucker) UK

ASSASSIN
(Wreck Havoc) NL

PRSPCT SPACE:

ATIQ
(Mindtrick) NL

RUWE DATA
(Dstruct) NL

MENTAL YOUTH
(GEM) NL


TOA en Nekro live erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA was toch al bekend of ben ik nou gek? xd

Limewax vs Bong-Ra vs Thrasher en Bryan Fury vs Homeboy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 06:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinister Souls, TOA, I:Gor, Lowrollervs. Dither, Nekrolog1k Live, Goretech.

Daar ga ik me heel prima op vermaken, laat maar komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XTRM wordt mijn 'vaste' locatie denk ik als ik geen zin heb in rondjes lopen. Hoef ik MC Dart ook niet te horen. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vette line-up, ga me zeker vermaken. Eindelijk Gancher & Ruin eens zien :D Had stiekem toch weer gehoopt op Eye-D & Hidden maar TOA is natuurlijk ook super. Zal veel rondjes lopen en andere areas verkennen :) Gaat sowieso een top feestje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit moet toch echt mijn eerste prpsct worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay lekker heel de avond in de XTRM en RVLT, met uitstapjes naar Balkansky en Counterstrike misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn god, XTRM wordt ziek vet (Eindelijk Nekrolog1k live :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dikke line-up :D Grotendeels XTRM denk ik, en een paar keer Main... maarja, dat zeg ik vantevoren, maar ik hou me er toch -bijna- nooit aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XTRM line-up is echt bizarre porno. En met die nieuwe geluidssystemen in de maassilo wordt dat echt fappen en dansen tot ik erbij neerval :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat te denken van de RVLT met Bong-Ra, Gore Tech, FFF, Igorrr en Deformer :woot: Rotator erbij was ook leuk geweest.. Denk dat je me daar deze editie toch zeker wel een aantal keer kunt vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga mij denk een groter deel vermaken in de sub, aangezien er maatjes meewillen die niet zo van de IHC zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 01:55 
 

Ik wil wel eens zo'n feest meemaken en me laten overweldigen door bizar harde muziek. Dit is dan het ideale moment. Lekker gratis met OV reizen, dat komt wel even heel goed uit. Ben wel een dagjesmens want ik ken veel namen niet. XTRM namen ken ik wel dus zal daar wel staan:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:

Kinkhoest?

En gewoon lekker daarna deze kant opkomen, of...prioriteiten stellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg :cry:


Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten