Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!

Hakku met Melllow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:10 
 

Mellow schreef:
Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!

de lucht in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 12:27 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Mellow schreef:
Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!

Hakku met Melllow :D


Jaaa toch!

KSwoosh schreef:
Mellow schreef:
Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!

de lucht in? :D


Waarom doe jij toch altijd zo vervelend tegen mij, wat heb ik je ooit misdaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:46 
 

Is nu weer een optie voor mij. Hoor ik hier thuis als ik alleen voor de xtrm kom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Is nu weer een optie voor mij. Hoor ik hier thuis als ik alleen voor de xtrm kom?

Ja hoor, ik wil jou wel eens meeten, kijken of je in het echt ook een idioot bent (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:03 
 

Mwah, ik ben redelijk normaal, al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Mwah, ik ben redelijk normaal, al zeg ik het zelf.

Het zal me benieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 11:09 
 

besloten niet te gaan omdat et niet echt uitkomt met mn afstuderen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
besloten niet te gaan omdat et niet echt uitkomt met mn afstuderen -.-

Jij komt gewoon :list: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT MAIN: (22.00 tot 08.00)
22.00: Pamb & Harsh
23.00: Sinister Souls
00.00: Dieselboy
01.30: Goldberg Variations (Live)
02.30: Counterstrike (AV set)
03.30: The Hard Way (Live)
04.10: Dub Elements
05.00: Gancher & Ruin
06.00: Hallucinator
07.00: Thrasher
Host: MC Dart
VJ: Dirty Brown Visuals

PRSPCT XTRM: (22.00 tot 07.00)
22.00: Dissolvement
23.00: Sei2ure
00.00: Lowroller vs Dither
01.15: The Outside Agency
02.30: I:Gor
03.30: Promo
04.45: The DJ Producer
06.00: Nekrolog1k Live (Bryan Fury vs Homeboy)
Host: MC Justice

PRSPCT SUB: (22.00 tot 06.00)
22.00: Samnesia
23.30: Devnik
01.00: Distance
02.30: Posij
03.30: Balkansky
05.00: Nicon
Host: MC Swift

PRSPCT RVLT: (22.00 tot 06.00)
22.00: Assassin
23.00: Parasite
00.00: Deformer (Live)
01.00: Bong Ra
02.00: DJ Skull Vomit
03.00: FFF
04.00: Igorrr
05.00: Gore Tech

PRSPCT SPACE: (23.00 tot 05.30)
23.00: Ruwe Data
01.30: Mental Youth
03:30: Atiq
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutste. TT. Ooit. Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kutste. TT. Ooit. Godverdomme.

De TT zit zo logisch in elkaar dat veel leuks tegelijk staat ja xd ach ik vermaak me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kutste. TT. Ooit. Godverdomme.

Zeikwijf... Vermaak me ook gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Kutste. TT. Ooit. Godverdomme.

Zeikwijf... Vermaak me ook gewoon prima.


Ja dagjesmensen boeien de TT nooit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 15:39 
 

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
besloten niet te gaan omdat et niet echt uitkomt met mn afstuderen -.-

Jij komt gewoon :list: :cry:

december :D
maar et komt zo slecht uit, want dan weet ik dat ik die donderdag en vrijdag weer compleet waardeloos ben, en atm kan ik dat niet echt hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahh :( jammer die TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Kutste. TT. Ooit. Godverdomme.

Zeikwijf... Vermaak me ook gewoon prima.


Ja dagjesmensen boeien de TT nooit zo.

Dagjesmens...? Nja zolang Pop Im maar wordt gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sei2ure of Sinister Souls, I:Gor of Counterstrike, G&R of Producer :/

Zal wel zoiets worden:
23.00 Sei2ure
00.00 Lowroller vs. Dither (haters gonna hate)
01.15 TOA
02.30 Counterstrike
03.30 Main Stage met misschien wat Promo tussendoor


Wel heeeel veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
00.00 Lowroller vs. Dither (haters gonna hate)


Soww echt gay man wtf dat je daarheen gaat echt zeg wow shit.

Mien TT:
23:00 Sinister Souls
00:00 Deformer
01:15 TOA
02:30 iGor/Posij
03:30 Promo
04:45 Dub Elements
05:00 Naar huis tenzij Lellebel in een goede bui is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:30 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
besloten niet te gaan omdat et niet echt uitkomt met mn afstuderen -.-


Oww das jammer Kasper, wel verstandig dan I guess
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict

23:00 Sei2ure
00:00 Lowroller vs Dither
01:15 The Outside Agency
2:30 I:Gor
3:30 Promo
5:00 Gancher & Ruin
6:00 Nekrolog1k live
7:00 Thrasher

Zoiets zal 't worden.. Wel een kut TT, Sinister Souls, Dub Elements, The Hard Way, Distance tegelijk met wat anders leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
05:00 Naar huis tenzij Lellebel in een goede bui is.

Altijd hoor... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij staat dit helaas ook op losse schroeven :( Ligt er een beetje aan of ik mee kan rijden met de auto of met de trein moet gaan. Met de trein gaat het em niet worden, dus zou best kunnen dat ik mijn early bird ticket verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:13 
 

Mellow schreef:
KSwoosh schreef:
besloten niet te gaan omdat et niet echt uitkomt met mn afstuderen -.-


Oww das jammer Kasper, wel verstandig dan I guess

idd :(
kzie je op HoH dan he! :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja dagjesmensen boeien de TT nooit zo.

Blijkbaar ben ik een dagjesmens xd
Nee grapje, er zitten ook wel een paar dilemma's in, maar desalniettemin ben ik niet ontevreden hoor. Het is wel een vrij logische TT, voor zover ik de artiesten ken :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten