Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict

Was leuke fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oke, dus best wel spijt nu. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
oke, dus best wel spijt nu. >.<


Goed zo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Steffnov schreef:
Paar nieuwe HTers nog ontmoet (oa Mellow en Strep)


Sorry nog voor mijn Oost-Indische doofheid, kon je gewoon niet horen was zo'n herrie die muziek. Niet normaal :D


Dacht bijna dat je het expres deed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Stefan, jij bent voor mij als Brabo al moeilijk te verstaan, moet je nagaan hoe dat voor een Limbo is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou Stefan, jij bent voor mij als Brabo al moeilijk te verstaan, moet je nagaan hoe dat voor een Limbo is :lol:

Ik heb er ook regelmatig moeite mee ja haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrees dat dat meer aan jullie dan aan mij ligt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:40 
 
Hardtraxxer

Viel wel mee hoor, was telkens maar 1 woord (wel essentieel voor je verhaal) in je zin wat ik niet verstond :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt geweldig naar mn zin gehad! Wat een gestoord feest was dit zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vrees dat dat meer aan jullie dan aan mij ligt -.-

Nee heur, want Stan (mede-Brabo) en Melanie (Limbo) kan ik prima verstaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:
Vrees dat dat meer aan jullie dan aan mij ligt -.-

Nee heur, want Stan (mede-Brabo) en Melanie (Limbo) kan ik prima verstaan xd

Vertaling: "help, iemand is niet reserve Belg"

:thumbup:l
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Makkelijk hoor, gooien met het bekende grapje. Valt me tegen van je Stefan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Makkelijk hoor, gooien met het bekende grapje. Valt me tegen van je Stefan ;)

Ach, Dirkje kan hem wel hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ach, Dirkje kan hem wel hebben :P

Ja... dat denk jij maar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superb feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:22 
 

Echt heel veel spijt dat ik niet ben gegaan. Maar dat komt ervan als je de dag van het feest nog geen kaartje hebt en je hebt ineens geen zin meer om te feesten/helemaal naar Rotterdam te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Die kerel op 1:23 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:22 
 

Steffnov schreef:


Die kerel op 1:23 :lol:

prachtig
die op 2:42 kan er anders ook wat van haha

heldige aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd toffe afters van prspct, en mezelf nog even kort gespot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al lang blij dat ik er niet op sta...
Wel een leuke after :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door die aftermovie krijg ik ernstig veel zin om ook een keer naar zo'n soort feest te gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
prachtig
die op 2:42 kan er anders ook wat van haha

heldige aftermovie

Haha bij beide momenten moest ik giechelen :P Echt een vette after inderdaad.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten