Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Igorrr hoef ik niet te verwarren met I:Gor?

Mag wel

Ja oké maar is dat handig?


Zijn twee verschillende personen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah oké dus het zijn niet dezelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij wil dat het dezelfde zijn dan zijn ze dat, zo niet dan niet :kiss2:

The DJ Producer is in ieder geval al geniaal, Goldberg Variations en Igorrrrr zijn zeker oké. Distance zegt me weinig en die space area boeit me toch niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verwachte de ekte I:Gor :P Maar Producer is er al, dus kan niet beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Godverju zou hier graag ene keer naar toe gaan ;(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Godverju zou hier graag ene keer naar toe gaan ;(.

Dus, wat let je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk mn maten overgehaald om mee te gaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 03:09 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Strep schreef:
Godverju zou hier graag ene keer naar toe gaan ;(.

Dus, wat let je?

Mensen om mee te gaan :( . Elke editie zeggen er wel een paar dat ze mee gaan maar ze haken altijd af als het dichterbij komt :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
STAN- schreef:
Strep schreef:
Godverju zou hier graag ene keer naar toe gaan ;(.

Dus, wat let je?

Mensen om mee te gaan :( . Elke editie zeggen er wel een paar dat ze mee gaan maar ze haken altijd af als het dichterbij komt :cry: .

Ach ik was zaterdag ook alleen naar Icon gegaan. Eenmaal binnen ben je niet meer alleen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We have just released 6 more names that will be playing at PRSPCT XL 17!!! Dieselboy, Lowroller vs Dither, Posij, Bong-Ra and Ruwe Data. are you boys & girls getting hyped yet? This is still only the tip of the iceberg. Pleny of names to be added yet. We still have a bunch of early bird tickets for sale so be smart and get yours while you still can!!!!

Lowroller vs Dither, jammer.. Had liever Dither solo gezien. Bong-Ra is dan wel weer leuk, rest heb ik niet zo veel mee.


Lineup tot nu toe dus:

PRSPCT MAIN

- Dieselboy
- Goldberg Variation (Limewax & The Panacea live)
- ?
- ?
- ?
- ?
- Dub Elements
- ?
- ?
- ?
- ? vs ?

PRSPCT XTRM

- ?
- The DJ Producer
- ?
- DJ Promo
- ? vs ?
- Lowroller vs Dither
- ?
- ?

PRSPCT SUB

- Distance
- Posij
- Balkansky
- ?
- ?
- ?
- ?

PRSPCT RVLT

- Bong Ra
- Igorrr
- ?
- DJ Skullvomit
- ?
- ?
- ?
- ?

PRSPCT SPACE

- Atiq
- Ruwe Data
- ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Strep schreef:
STAN- schreef:
Dus, wat let je?

Mensen om mee te gaan :( . Elke editie zeggen er wel een paar dat ze mee gaan maar ze haken altijd af als het dichterbij komt :cry: .

Ach ik was zaterdag ook alleen naar Icon gegaan. Eenmaal binnen ben je niet meer alleen :thumbup:

Meh ja maar ik ken nou niet bpeaald veel mensen die naar zo'n feesten gaan :P . Ach ja, ik kijk wel.

Line up wordt wel steeds beter. Posij en Distance zijn echt dikke dubstep namen maar vind ze totaal niet passen bij PRSPCT. Promo is altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Counterstrike, Sinister Souls, I:Gor, Sei2ure, Devnik en Gore Tech toegevoegd.


Sinister Souls op de main, heel jammer :( Zie hun altijd liever in de sub, maar goed.. Voor de dubstep waarschijnlijk maar even langs Balkansky dan, voor de rest verwacht ik er niet al te lang te vinden te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Counterstrike, Sinister Souls, I:Gor, Sei2ure, Devnik en Gore Tech toegevoegd.


Sinister Souls op de main, heel jammer :( Zie hun altijd liever in de sub, maar goed.. Voor de dubstep waarschijnlijk maar even langs Balkansky dan, voor de rest verwacht ik er niet al te lang te vinden te zijn.


Counterstrike, Sei2ure, i:Gor :drool: Sinister Souls zie ik dan wel weer, andere 2 zeggen me weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is nu al super vet :D DJ Producer, Counterstrike, Sei2ure, I:Gor, misschien nog de Souls meepakken, Dub Elements (nooit gezien, lijkt me wel gaaf), Promo, Dither... en dan moeten er nog veel meer namen bijkomen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:07 
 
Hardtraxx Addict

Woah. Okee denk dat ik toch wel ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:42 
 

mss ook maar eens geloven aan de PRSPCT griep :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieus, XTRM stage, 5 van de 8 namen bekend, 5 keer baas...dat wordt nog wat :loving: hoop alleen dat ze de pitchcore of terror namen van voorgaande edities dit keer thuis laten en ons gaan verblijden met een Deathmachine of een Detest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ Skullvomit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mss ook maar eens geloven aan de PRSPCT griep :cool:


Niks voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 00:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi blij met mn early bird, wat een dondersmooie line-up voor de XTRM area, nu al :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
DJ Skullvomit :lol:

Haha inderdaad, dafuq. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:37 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
mss ook maar eens geloven aan de PRSPCT griep :cool:


Niks voor jou.

zei je dat ook niet bij Qore?

maargoed jij kent me ook niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
mss ook maar eens geloven aan de PRSPCT griep :cool:


Niks voor jou.

zei je dat ook niet bij Qore?

maargoed jij kent me ook niet ^^


Peacock was daar je favoriet en Meander vond je te onvoorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:15 
 

Dakpan schreef:
Peacock was daar je favoriet en Meander vond je te onvoorspelbaar.

Dus is het gelijk kut?
Niet zo alle artiesten over een kam scheren, pannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Peacock was daar je favoriet en Meander vond je te onvoorspelbaar.

Dus is het gelijk kut?
Niet zo alle artiesten over een kam scheren, pannetje.


Doe ik ook niet maar Meander vond je onvoorspelbaar, waarschijnlijk omdat die set best om breaks draaide, en laat PRSPCT nou net volstaan met artiesten die veel van die shit draaien. + er is geen Peacock. :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten