Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is ook logisch maar teveel vette acts staan tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 Dissolvement
23:00 Sei2ure
00:00 Deformer / Dither vs Lowroller
01:15 The Outside Agency
02:30 I:Gor of Counterstrike
03:30 Balkansky / Promo / Heel misschien The Hard Way
04:45 The DJ Producer en als dat niet extreem vet is dan even kijken bij Gore Tech
06:00 Nekrolog1k Live
07:00 Thrasher

Ofzoiets, niet dat er iets van komt maar zo zie ik het denk ik wel het liefst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:00: Sei2ure / Sinister Souls
00:00: Lowroller vs Dither
01:15: The Outside Agency
02:30: Counterstrike / I:Gor
03:30: The Hard Way LIVE
04:10: Dub Elements
05:00: Gore Tech / Gancher & Ruin
06:00: Nekrolog1k LIVE
07:00: Trasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23.00: Sinister Souls/Sei2ure
00.00: Lowroller vs Dither
01.15: The Outside Agency
02.30: Counterstrike (AV set)/I:Gor
03.30: Promo
04.45: The DJ Producer
06.00: Nekrolog1k Live (Bryan Fury vs Homeboy)
07.00: Thrasher

Zoiets zal het denk ik zijn... maar om eerlijk te zijn kan het nog alle kanten op. Alleen TOA en DJ Producer staan echt vast... Tja, en Thrasher, want dat is de enige act van 7 tot 8 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

23:00 Sei2ure / Sinister Souls
00:00 ∞
01:15 The Outside Agency / 01:30 Goldberg Variations LIVE
2:30 I:Gor / Posij
03:30 The Hard Way LIVE / ∞
04:45 The DJ Producer
06:00 Nekrolog1k LIVE
07:00 Trasher

Kijken of ik mij hier aan kan houden en op plekken waar ik niks heb, even polshoogte nemen in alle 'onbekende' area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele avond in de XTRM, hopelijk dat DJ Producer meevalt anders ga ik bij Gancher & Ruin kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hele avond in de XTRM, hopelijk dat DJ Producer meevalt anders ga ik bij Gancher & Ruin kijken.

Meevalt op welke manier? Producer is namelijk een baas, maar wel op tempo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/prspct-xl17-the-indoor-festival-t35602.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar een dikke 10 uur... :$ Ontzettend veel zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAA mmm heerlijk... DANSEN, yessssss :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Zo veel zin in :D.

Weet iemand of we van TOA een overwegend industrial set kunnen verwachten aangezien op de "Hardcore stage" staan of net zoals anders een mix van Crossbreed DnB en Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Zo veel zin in :D.

Weet iemand of we van TOA een overwegend industrial set kunnen verwachten aangezien op de "Hardcore stage" staan of net zoals anders een mix van Crossbreed DnB en Industrial?


Bij TOA weet je dat sowieso nooit, maar ik weet wel dat ze zich niet zullen inhouden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:02 
 

Hoe kom ik bij de Maassilo vanuit het station? Zijn er meerdere metrolijnen (geen idee nooit geweest) en welke halte moet ik uitstappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halte Maashaven, ligt recht voor de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Hoe kom ik bij de Maassilo vanuit het station? Zijn er meerdere metrolijnen (geen idee nooit geweest) en welke halte moet ik uitstappen?

Je moet naar metrostation Maashaven. Er zijn twee metrolijnen daar naartoe.
http://9292.nl/reisadvies/station-rotte ... 5-08T2203#

Vanaf Maashaven is de Maassilo heel makkelijk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:17 
 

Bedankt jongens! Heb er zin in, ik laat me verassen. Hopelijk bevalt het me, maar dat zal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kon mijn industrial setjes ook wel waarderen, dus nu wordt het alleen maar vele malen beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Strep schreef:
Zo veel zin in :D.

Weet iemand of we van TOA een overwegend industrial set kunnen verwachten aangezien op de "Hardcore stage" staan of net zoals anders een mix van Crossbreed DnB en Industrial?


Bij TOA weet je dat sowieso nooit, maar ik weet wel dat ze zich niet zullen inhouden ;)


Beter houd jij je wel in. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd me nooit in, dat weet je toch :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Weet iemand of we van TOA een overwegend industrial set kunnen verwachten aangezien op de "Hardcore stage" staan of net zoals anders een mix van Crossbreed DnB en Industrial?

Zal wel beetje zoals op Qore zijn, aangezien dat ook een hardcore feest is. En de genres per area zijn nou ook niet heel binnen de lijntjes.

Dus gewoon zowel Genosha als 175.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds ziek op bed dus helaas... :(

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik houd me nooit in, dat weet je toch :cool:

Heeu veel te lompe acties van Stefan incoming :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:04 
 

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Ik houd me nooit in, dat weet je toch :cool:

Heeu veel te lompe acties van Stefan incoming :yay:

nando is er ook bij toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee haha maar Nando of Stefan is toch wel een paar cm verschil :x


Fucking hell ik heb er zin in guys :yay: Ben benieuwd of we hier weer met z'n allen tegelijk overal zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Geen idee haha maar Nando of Stefan is toch wel een paar cm verschil :x

Haha daar moest ik idd aan denken...
IK KAN ECHT NIET WACHTEN, jezus zeg... Lang geleden dat ik zo veel zin had in een feestje xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten