Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk gek genoeg nog helemaal niet in party mood, misschien dat mijn nog steeds ietwat verneukte knie daar mee te maken heeft. Maar komt allemaal wel goed, vanavond wordt weer een mooi feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:35 

Hardtraxx Veteran

Enn... Even langs de supermarkt en dan gaan we :yay: Tot zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 22:39 

Hardtraxx Addict

Here we fucking go :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:00 

Hardtraxxer

Wat was dit een vette avond zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:03 

Hardtraxx Addict

WAT een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
:thumbsup:

You wish :P

Maar godver, dit zijn echt de feestjes zeg :love: daar doen we het voor. Het begint standaard te worden, maar TOA had toch wel weer de set van de dag hoor, gevolgd door Sei2ure, Counterstrike en DJ Producer. Paar nieuwe HTers nog ontmoet (oa Mellow en Strep), veel oude bekenden...ja dit was heerlijk

Special mention nog voor Dirk en Stan + aanhang, het teruglopen naar CS was weer gezellig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

was goed feestje he !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Posij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Het begint standaard te worden, maar TOA had toch wel weer de set van de dag hoorP

Ik vond dit juist een mindere TOA set. Ben thuis niet zo'n fan van hun tracks, maar op een feest kan ik hun setjes wel waarderen. Echter begreep ik nu totaal niet wat de bedoeling van hun set was. Extreme tempoverschillen van snel naar langzaam halverwege de set en daarna weer gas geven. Maar te veel breaks en te veel stijlwisselingen zorgden ervoor dat ik niet goed wist wat ik ermee aan moest. Ze haalden het tempo er te vaak uit, voor langere periodes en dat vond ik minder. Het was geen slechte set, maar ik ben beter van ze gewend.

Verder heb ik me uitstekend vermaakt. Missie is geslaagd: meer onthouden van het feest dan de vorige editie, al was dat niet zo moeilijk. xd

Zijn ze trouwens altijd zo irritant bezig met die stroboscopen bij PRSPCT of was dit iets 'nieuws'? Tering jantje, welke achterlijke viool verzint het om de stroboscopen op volle kracht voor 2 minuten non-stop aan te laten staan? En dan niet eenmalig, nee gewoon de hele nacht door. Het is echt een wonder als niemand een epileptische aanval heeft gekregen. Ik weet in ieder geval dat de zonnebril van Thijs mij van eentje behoedde. :surrender: :thumbsup:

En de security was ook weer lekker bezig. Wat is dat toch altijd in Rotterdam? Kunnen die lui nou niet eens normaal hun werk doen en niet overbodig aanwezig (willen) zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

dan lag het dus niet aan mij paar maandjes terug tijdens frontliner zn feestje in factory
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:07 

Hardtraxxer

Was leuk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:30 

Hardtraxx Veteran

Het haalde het niet bij XL16, maar heb me uitstekend vermaakt! Tot 2:30 bij de XTRM geweest wat echt set voor set genieten was, met als hoogtepunt The Outside Agency. Daarna toch maar even naar de main gegaan, waar het geluid niet al te best was. Uiteindelijk redelijk achteraan in het midden een plek gevonden waar het wel in orde was. Die set van Counterstrike was echt super dik! Daarna even bij Balkansky geweest die natuurlijk ook weer een heldige set wegzette. Even snel iets wezen eten en uiteindelijk laatste trackjes van Promo mee kunnen pikken, maar vond dit de minste set van de avond (voor zo ver ik 'm mee heb gemaakt). The DJ Producer begon in mijn ogen niet heel geweldig, dus besloot om naar Gore Tech te gaan en wat was dat vet! Wat een geniale vent is dat, en nog even o.a. Dancehall Massacre meegepikt. Na een half uurtje weer terug gegaan naar The DJ Producer ivm aanhang. Laatste trackjes waren leuk, maar zat er zelf even doorheen dat moment. Begin van Nekrolog1k? What the fuck? Óf die eerste track sloeg nergens op óf het geluid was even niet goed. Een flink aantal BPM naar beneden na Producer maar wel een aardige set, hoewel ik er meer van had verwacht. Bij Thrasher nog de laatste beetjes energie eruit geperst en toen kon de wederom geniale terugreis met o.a. Stefan en Dirk beginnen.

Al met al heel goed vermaakt, tot op XL18 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:11 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:

Ja, het was wel een beetje gezellig... een HEEEEL klein beetje xd

Nee, zonder dollen, was een heel gaaf feest! Sei2ure was een leuke binnenkomer, Kontroller was helaas echt 3x niks naar mijn smaak... Dat kon zelfs Dither niet meer goeddraaien :oh:
Dus toen maar ff naar Dieselboy geweest. Lekker setje, 1e keer Parasite Bandit van de avond :loving: Alleen MC Dart... tja, daar hoef ik verder niks meer over te zeggen denk ik.

Toen weer naar XTRM gegaan voor TOA. Ik snap op zich wel wat Chukkels zegt, maar dat neemt niet weg dat het een heerlijke set was. En op zich vond ik het wel gaaf dat ze van ongeveer 175 naar 140 gingen, door naar 200, en dan afsluiten met Wandering mind die op een GEFLIPTE manier werd doorgemixt naar (volgens mij) End Boss... ONGELOFELOOS :yay:
Uur daarna steeds heen en weer gelopen van Posij naar I:gor en terug... waren allebei vette sets. Ik geloof dat ik totaal wat meer van Posij heb meegepak. Alexander, dank je voor de tip, was inderdaad een goeie set :thumbup:
Na Posij was het tijd om de space- en rvlt area's ff te checken. Rvlt was toch ff iets te druk voor me, space area was wel leuk. Allerlei rare ambient-geluiden, prachtige projecties op de schermen... Daar heb ik wel een tijdje rondgedwaald geloof ik. xd

Daarna het afsluit-blok... DJ Producer was wel wat ik ervan had verwacht... lekker knallen, lekker snel gemixt, altijd leuk om hem bezig te zien. Gekke bekken die hij trekt, hoe hij bezig is met het mixen... Prachtig! Nekrolog1k was ook heel erg gaaf. Ik vond het totaal niet storend dat het qua bpm weer ff terugzakte. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel meer echt van de set weet, behalve de sfeer, en dat ik het leuk vond :lol:

Thrasher was ook wel lekker, 2e keer Parasite Bandit :$
En zoals Stefan en Stan al hadden gezegd: als kers op de slagroom weer een epische wandeltocht naar CS :D

Eervolle vermelding:
Stan, Stefan en nog twee jongens bij de terugreis naar het station... EPIC
Alexander, want het is altijd leuk om ff met hem te ouwehoeren :cool:
Melanie, was zoals ik al had gezegd wel een beetje gezellig... HEEEEEEL klein beetje :lol:
David, Nando, Thijs en Jesse op de bank in de chill. Ik weet niet precies waarom, maar ik vond het kei chill om jullie daar ff tegen te komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:19 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Mellow schreef:

Melanie, was zoals ik al had gezegd wel een beetje gezellig... HEEEEEEL klein beetje :lol:

HEUUUL klein beetje ;) leuk om jou ook eens te zien! :D

Steffnov schreef:
Paar nieuwe HTers nog ontmoet (oa Mellow en Strep)

Sorry nog voor mijn Oost-Indische doofheid, kon je gewoon niet horen was zo'n herrie die muziek. Niet normaal :D

The Skribbler schreef:
Ik geloof dat ik totaal wat meer van Posij heb meegepak. Alexander, dank je voor de tip, was inderdaad een goeie set :thumbup:

Posij draaide Eastern Jam, dan kun je bij mij al niks meer fout doen :love: Wat houd ik van dat nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:32 

Hardtraxx Addict

Wat een klapper was dit feest zeg.
We kwamen bij Sei2ure binnen die al aardig bazig stond te draaien met o.a. Trouble, Undermind en Extermination. Hierna Lowroller vs. Dither die een beetje naar verwaching waren. Werd er niet warm van maar zeker vermakelijk. Wel hier nog een paar HT'ers ontmoet, maar helaas hierna helemaal niet meer gezien :$ .

En toen de set waar ik naar toe had geleefd, TOA. Ze begonnen gelijk op 175 bpm wat ik aanvankelijk zeker jammer vond, maar na een nummertje of 2 deed dat er niet meer toe. Vrijwel elk nummer wat ik wilde horen heb ik gehoord, op Cautionary Tale en Tesla na die alleen werden geteased. Zoals anderen al zeiden heel raar hoe ze terug vielen in bpm, die Land Runs Red remix kwam uit het niets, maar ze voerden alweer snel op. The Skribbler (volgens mij) zag ik nog Wandering Mind aanvragen die ik eigenlijk al niet meer had verwacht. Maar toch nog helemaal op het einde verschrikkelijk vet gemixt met The Flux Capacitor, strijdje tussen 110 en 220 bpm die telkens afwisselden. Extreem vermaakt daar helemaal vooraan. :yay:

Toen direct doorgegaan naar Counterstrike wiens set we bijna helemaal hebben bijgewoond, maar ik vond het niet te boeiend, niet helemaal mijn ding. Toen even een inkakmomentje en wat gegeten bij de Space. Nog effetjes Balsansky en Dub Elements gepakt voor we naar onze Russische tweelingen gingen. Want wat draaien G&R hard zeg, moest even kijken of ik niet in de XTRM stond. Ohja en nog tussendoor bij the DJ Producer gekeken, maar daar vond ik eerlijk gezegd niets aan, vind z'n nummers ook maar saaie meuk :x .

Hierna naar huis gegaan en XL18 als zekerheid verklaard. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Die Wandering Mind/Flux Capacitator mix was inderdaad een instant classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:56 

Hardtraxxer

Gancher & Ruin was bazig ja, hoe heet 't nummer met duitse vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:01 

Hardtraxx Addict

elroyce schreef:
Gancher & Ruin was bazig ja, hoe heet 't nummer met duitse vocals?

Die wil ik ook wel eens weten. Zag één van de twee er stevig op los schreeuwen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:06 

Donateur

Chukkels schreef:
En de security was ook weer lekker bezig. Wat is dat toch altijd in Rotterdam? Kunnen die lui nou niet eens normaal hun werk doen en niet overbodig aanwezig (willen) zijn?

Beleid in de maassilo is echt belachelijk streng ja. Soms heb ik het gevoel dat er meer mensen met een V-tje zijn dan normale bezoekers. In Perron zijn ze dan weer totaal niet aanwezig, alleen als het echt moet.

Heerlijke editie, muzikaal de beste tot nu toe. Dither vs Lowroller waren beter dan ik had verwacht. TOA draaide een vrij voorspelbare set maar desondanks was t weer genieten. Die mix tussen Wandering Mind en Flux Capacitor :drool: Fuck hee deze gasten weten wel hoe je moet draaien.

Hoogtepunt van de avond was voor mij Promo. Wat een belachelijk vette set was dat zeg. Lichamelijk was ik al een wrak maar soms kon ik gewoon niet meer stil blijven staan zo hard ging het. Enige misplaatste platen waren Blacklist Amok remix en Attack remix, paste totaal niet bij de stijl van de rest van de set. Ik hoop echt dat hij vaker de kans krijgt om zo te mogen draaien, want het was weergaloos!

Tijdens DJ Producer had ik echt geen energie meer over maar ik heb er toch nog best van genoten. De ene kick is nog zieker dan de ander en hij loopt te headbangen achter de draaitafels als zo'n hondje op de hoedeplank van de auto die met 2000 kilometer per uur over een drempel gaat. Zieke shit :worship:

Volgende keer zorg ik wel dat ik in ieder geval niet de bob ben, vond het zonde dat ik echt totaal geen puf meer had halverwege het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:24 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
The Skribbler (volgens mij) zag ik nog Wandering Mind aanvragen die ik eigenlijk al niet meer had verwacht. Maar toch nog helemaal op het einde verschrikkelijk vet gemixt met The Flux Capacitor, strijdje tussen 110 en 220 bpm die telkens afwisselden.

Klopt, was ik :thumbup: En ik had in mn hoofd End Boss, maar ik had al de hele tijd het idee 'nee jonge, dat is een andere plaat' maar kon er niet opkomen welke ...

Nu weet ik het idd weer. Dat was echt een mix van WOOOOOW wat doe je nu! Wat vet! Beetje vergelijkbaar met Wavolizer in december, die The Wandering Mind naar Strike Again 2004 mixte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie"Enige misplaatste platen waren Blacklist Amok remix en Attack remix[/quote]
Hoe durf je dat te zeggen? Een Mad Dog plaat kan altijd, in elke set, op elke plek! :mad:

[quote="dawasiknie schreef:
Volgende keer zorg ik wel dat ik in ieder geval niet de bob ben, vond het zonde dat ik echt totaal geen puf meer had halverwege het feest.

Dus je insinueert eigenlijk dat je gewoon van God Los had willen zijn, ook al beweerde je op het feest en achteraf van niet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:04 

Hardtraxx Addict

Wat een fijn feest.
Sei2ure draaide al meteen aardig. Tijdens Lowroller vs Dither veel rond gelopen maar wat ik er van kon horen wel leuk (Fuck You Pay Me :woot: ). TOA was nice, vond die tempo veranderingen juist wel gaaf, bv toen The Fabric of Life na een langzamer stuk er in klapte. Promo knalde ook flink, heerlijk dat hij Primitive draaide nadat TOA dat niet had gedaan, en paar fijne N-Vitral en Igneon System platen. Jammer van Attack uiteraard.

Dj Producer vond ik niet zo veel aan, kicks vond ik echt iets te zacht. Wel grappig om hem te zien gaan. Nekrolog1k viel ook tegen, had minder breaks/dnb verwacht eigenlijk, vond dit niet echt afsluiten wat ze deden.. Wel baas dat ze nog Cut Faster draaiden, van mij hadden ze wel een kwartier eerder met UK hardcore mogen beginnen. Thrasher sloot ook leuk af, met aantal plaatjes waarvan ik het totaal niet erg vond een tweede keer te horen.

Vond er eigenlijk overal een goede sfeer hangen. Wel grappig om te zien dat er bij dubstep een heel ander publiek stond dan in de andere zalen. Ook nog paar keer gekeken bij breakcore, vind het vette muziek om zo thuis op te zetten en live te horen maar kan er werkelijk niks mee als in op dansen ofzo.

Eigenlijk geen last gehad van bewakers, behalve dat ze veel rondliepen. Wat deden ze dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Eigenlijk geen last gehad van bewakers, behalve dat ze veel rondliepen. Wat deden ze dan?

Heb er zelf ook geen last van gehad, behalve het irritante gedrag van hun. Maar schijnbaar hebben ze mensen in de zaal hun zakken laten legen for no reason, zijn mensen geweigerd bij binnenkomst of moesten ze een half uur 'ontnuchteren' terwijl ze al nuchter waren en werden er continue mensen met geweld uitgedonderd door 6 man sterk ipv rustig naar de uitgang begeleid, alleen maar omdat ze gesnapt waren. Volgens mij hadden ze voor aanvang een containerschip volgeladen met cocaïne geplunderd daar aan de kade, anders kan ik dit gedrag niet verklaren.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten