Mellow schreef:
Wat was dit een vette avond zeg

Ja, het was wel een beetje gezellig... een HEEEEL klein beetje
Nee, zonder dollen, was een heel gaaf feest! Sei2ure was een leuke binnenkomer, Kontroller was helaas echt 3x niks naar mijn smaak... Dat kon zelfs Dither niet meer goeddraaien
Dus toen maar ff naar Dieselboy geweest. Lekker setje, 1e keer Parasite Bandit van de avond

Alleen MC Dart... tja, daar hoef ik verder niks meer over te zeggen denk ik.
Toen weer naar XTRM gegaan voor TOA. Ik snap op zich wel wat Chukkels zegt, maar dat neemt niet weg dat het een heerlijke set was. En op zich vond ik het wel gaaf dat ze van ongeveer 175 naar 140 gingen, door naar 200, en dan afsluiten met Wandering mind die op een GEFLIPTE manier werd doorgemixt naar (volgens mij) End Boss... ONGELOFELOOS
Uur daarna steeds heen en weer gelopen van Posij naar I:gor en terug... waren allebei vette sets. Ik geloof dat ik totaal wat meer van Posij heb meegepak. Alexander, dank je voor de tip, was inderdaad een goeie set
Na Posij was het tijd om de space- en rvlt area's ff te checken. Rvlt was toch ff iets te druk voor me, space area was wel leuk. Allerlei rare ambient-geluiden, prachtige projecties op de schermen... Daar heb ik wel een tijdje rondgedwaald geloof ik.
Daarna het afsluit-blok... DJ Producer was wel wat ik ervan had verwacht... lekker knallen, lekker snel gemixt, altijd leuk om hem bezig te zien. Gekke bekken die hij trekt, hoe hij bezig is met het mixen... Prachtig! Nekrolog1k was ook heel erg gaaf. Ik vond het totaal niet storend dat het qua bpm weer ff terugzakte. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel meer echt van de set weet, behalve de sfeer, en dat ik het leuk vond
Thrasher was ook wel lekker, 2e keer Parasite Bandit
En zoals Stefan en Stan al hadden gezegd: als kers op de slagroom weer een epische wandeltocht naar CS

Eervolle vermelding:
Stan, Stefan en nog twee jongens bij de terugreis naar het station... EPIC
Alexander, want het is altijd leuk om ff met hem te ouwehoeren
Melanie, was zoals ik al had gezegd wel een beetje gezellig... HEEEEEEL klein beetje
David, Nando, Thijs en Jesse op de bank in de chill. Ik weet niet precies waarom, maar ik vond het kei chill om jullie daar ff tegen te komen
