Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag 8 mei 2013
22:00 - 08:00
Maassilo Site indoor
Rotterdam

Prijzen
Early Bird €17,50 (nu verkrijgbaar!)
Regular €29,99

Line-up:
PRSPCT MAIN: (22.00 tot 08.00)
22.00: Pamb & Harsh
23.00: Sinister Souls
00.00: Dieselboy
01.30: Goldberg Variations (Live)
02.30: Counterstrike (AV set)
03.30: The Hard Way (Live)
04.10: Dub Elements
05.00: Gancher & Ruin
06.00: Hallucinator
07.00: Thrasher
Host: MC Dart
VJ: Dirty Brown Visuals

PRSPCT XTRM: (22.00 tot 07.00)
22.00: Dissolvement
23.00: Sei2ure
00.00: Lowroller vs Dither
01.15: The Outside Agency
02.30: I:Gor
03.30: Promo
04.45: The DJ Producer
06.00: Nekrolog1k Live (Bryan Fury vs Homeboy)
Host: MC Justice

PRSPCT SUB: (22.00 tot 06.00)
22.00: Samnesia
23.30: Devnik
01.00: Distance
02.30: Posij
03.30: Balkansky
05.00: Nicon
Host: MC Swift

PRSPCT RVLT: (22.00 tot 06.00)
22.00: Assassin
23.00: Parasite
00.00: Deformer (Live)
01.00: Bong Ra
02.00: DJ Skull Vomit
03.00: FFF
04.00: Igorrr
05.00: Gore Tech

PRSPCT SPACE: (23.00 tot 05.30)
23.00: Ruwe Data
01.30: Mental Youth
03:30: Atiq

2012 again was an amazing year for PRSPCT. Massive releases. Label nights all over Europe, big area hostings at festivals like Q Base and Qontinent and last but definitely not least the 10 Years of PRSPCT Madness indoor festival in the Maassilo. Over 3000 people visited this event from all corners of the globe pushing the boundaries of true underground culture once again.

After a year like that what is there left to do? Here at PRSPCT HQ we truly believe that the only way is up so prepare yourself for an even bigger year. 2013 will get mental!!!

On May 8th 2013 we will be hitting the Maassilo in Rotterdam again for another indoor Festival Edition even bigger and bolder then the 2012 one. 5 insane area’s with the best of the best in Hard Drum’n Bass, Hardcore, Industrial, Breakcore, Jungle, Dubstep, IDM + more. Breaking boundaries in a badass PRSPCT kind of way!!
This year we have even added the old Nieuwe Oogts club to our Rave temple creating 5 full on warfare Rave arenas designed to take no prisoners!

We will be releasing the full PRSPCT XL 17 line up on February 24th.
For the true believers we have 500 early bird tickets available for just 17,50!!!! These will not last long so better get yours while you still can!
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard weer een zekerheidje, early bird in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket al binnen bro. Denk trouwens dat Switch Technique hier in de XTRM staat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige keer was het ziekelijk vet! 99% zeker weer aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens tot 8 (!!!!!) uur door dit keer, hoe ziek wil je het krijgen :drool:

Edit: vergeten, was 15 natuurlijk ook, maar alsnog een vermelding waardig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje al binnen, wordt episch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk hoef ik niet te werken/stage te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ticket al binnen bro. Denk trouwens dat Switch Technique hier in de XTRM staat. :cool:

Afbeelding
Kaartje is ook al binnen :D En doe Deathmachine hier ook maar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early bird binnen, wordt vast weer één van de beste feesten van het jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Early bird al uitverkocht ofzo? Kom niet verder bij betalen namelijk -.-
Hij pakt hem nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Is Early bird al uitverkocht ofzo? Kom niet verder bij betalen namelijk -.-

Mocht dat zo zijn, dan was ik echt net op tijd xd bij mij werkt hij overigens wel gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check mn edit, heb mn ticket inmiddels ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict

Alleen aanwezig als ik een slaapplek in de buurt heb :P Trek 't niet om dan om 8 uur ook nog is naar Groningen te rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroege vogeltje ligt al klaar. Can't wait :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early bird binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Hopen dat ik de dag erna niet hoef te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Early bird binnen ook hier. Weet nog niet zeker of ik echt kan maar we zullen wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YEAHH vroege vogel ticket binnen :D

Nu al veel zin in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet er toch een keer van komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen toegevoegd. DJ Producer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igorr is wel aardig, Goldberg Variation kan wel leuk zijn, verder doen deze namen me niet veel.. Komt nog genoeg moois bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Igorrr hoef ik niet te verwarren met I:Gor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Igorrr hoef ik niet te verwarren met I:Gor?

Mag wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Igorrr hoef ik niet te verwarren met I:Gor?

Mag wel

Ja oké maar is dat handig?
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten