Wat een geniaal feest

Ik merk dat steeds minder 'raw' hardstyle me echt boeit (eigenlijk steeds minder hardstyle in het algemeen), maar toch ontzettend genoten van een aantal sets. Geck-o was de perfecte inkomer, kom eigenlijk nooit vanaf het begin al zo goed los. Wat een reeks knallers

Earthquake Remix ging ook heerlijk, jammer dat het mixwerk eromheen niet helemaal lukte
Vond verder de sets van B-Front & Zany, Zany & B-Front, Phrantic, Crypsis erg lekker, al zat ik de laatste 20 minuten van Phrantic wel steeds op m'n horloge te kijken aangezien ik een beetje aan t inkakken was. Toch nog wat fijne platen gehoord in die 20 minuten. Adaro ging ook nog wel aardig vond ik, vooral in het begin. Later iets te veel van hetzelfde. Ook wat leuke platen gehoord aan het begin van P&D, zoals Radio Alarm

. Solution & The I's vond ik niet echt boeiend helaas, maar wel beter dan WMF en RR waarschijnlijk.
Theracords Live was toch echt het hoogtepunt. Die laatste platen en How Low Can You Go met dat geluid, echt maximaal heerlijk
Vond het verder wel te druk en te heet, maar vind het alsnog een stuk beter dan de Maassilo als locatie. Toch blijven het Klokgebouw, de HMH en de Maassilo m'n favoriete 3.
Ik zie wel of ik naar de volgende Loudness editie ga. Voor mij is het concept een stuk minder ideaal geworden doordat ik eigenlijk niet een hele avond 'raw' wil horen. Dan wil ik mss die klotereis van en naar de Maassilo niet meer afleggen tenzij de lineup echt heel fijn is. Wat meer gevarieerd met wat goede melodietjes aan het begin (of tussendoor) bevalt mij beter. Of wat early, kan ook

Iets als Alcatrazz gaat mij qua lineup en muziek wel beter bevallen denk ik. We zullen zien of het qua belevenis ook beter wordt
