Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik vond de sfeer op XQ juist geniaal. Dat is de enige die dit jaar de geweldig heeft gehaald, ook al waren de setjes op dit feest veel beter. Nou ja vooruit, een geweldig. :P Mede door Solutio & The I's en Prefix & Density. :worship:

Braaf! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedzo. :thumbsup: en bij XQ heb je de hele nacht aan m'n been gehangen, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goedzo. :thumbsup: en bij XQ heb je de hele nacht aan m'n been gehangen, vandaar.

Maarja, jij bent dan ook een onwijs schattige knuffelbeer. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat valt best mee, ik kan jou met je puppy oogjes nooit weigeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat was dit een geniaal feest zeg :love: Geck-O was een heerlijke opening! Als je al meteen in de eerste set Do You Want Heavy etc draait heb ik er al meteen zin in. B-Front (& Zany) en Adara daarna waren ook wel vet. Digital Punk live vond ik minder. Heerlijk natuurlijk die Dark Symphony, For The Girls etc, maar zat niet echt te wachten op BTF (Zatox Remix) en Can't Be Stopped. En ik miste A Dark Tommorow :( Daarna naar Solutio & The I's gegaan; man man man, toen begon het pas echt. Wat een gruwelijk dikke set was dat zeg. Die intro :worship:

Toen nog een stukje Prefix & Density en RR gezien, waarna het eindelijk tijd was voor Theracords Live. Wat ging dat ontiegelijk hard zeg :worship: :loving: Niet normaal meer. Zany (& B-Front) daarna was ook ziek :worship: (Magic, Scary Noises, Pattern 1, Psychedelic Trip, Who Wants This) Echt diep respect voor die laatste twee setjes.

Ik was daarna helemaal gesloopt, terwijl Crypsis nog af en toe een leuk plaatje er op legde. Een enkele Statement Of Intent track afgewisseld met nummers zoals Place Of Thera remix.

Ook weer een hoop (nieuwe) HT'ers gesproken. Jammer dat het in zaal 2 zo warm was. Daarnaast is het ook een gruwelijk dikke locatie, van mij mag het hier wel elke keer gegeven worden. Ohja en ik moet al die partygangsters toch wel gelijk geven, het is echt heerlijk om hartjes te maken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

wat een gruwelijk feest, echt geweldig!
alles klopte gewoon! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat valt best mee, ik kan jou met je puppy oogjes nooit weigeren.

Die puppy oogjes zet ik altijd speciaal voor jou op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een geweldig feest was dit zeg!
man o man.. heb me zwaar vermaakt op eigenlijk alle sets wel, alleen DP had me meer kunnen verrassen, erg jammer dat hij survivors draaide, opzich een leuke plaat maar niet Loudness-waardig vind ik.
Zelfde als toen WMF the perfect weapon draaiden.
maar ach, afgezien van een paar tracks, ging het lekker hard, zeker met het geluid! Ze hebben het wel goed gemaakt qua geluid en show ten opzichte van de laatste editie toen ik het geluid vies tegen vond vallen.

Verder wel een aantal HT-ers ontmoet waaronder, Teupie en Urbandisigner.
Voor de rest niet veel op HT-ers gelet omdat er altijd wel een vette plaat werd gedraaid en ik dus alleen maar flink los wilde gaan! ;)

Hoogtepunt was toch echt wel Theracords Live.. amper woorden voor, wat ging dat VIES hard :O
Zoals Teupie en ik al zeiden op Loudness zelf, thuis is het wel leuk, maar weet het theracords spul me nog niet echt te overtuigen, maar wat is het live godsdruwelijk lekker! ik ben fan! :$
Al met al echt een superfeest, en dikke vooruitgang door B2S door de superlocatie, vette show en het geweldige geluidssysteem!

Op naar de december editie! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest :worship: Ik merk dat steeds minder 'raw' hardstyle me echt boeit (eigenlijk steeds minder hardstyle in het algemeen), maar toch ontzettend genoten van een aantal sets. Geck-o was de perfecte inkomer, kom eigenlijk nooit vanaf het begin al zo goed los. Wat een reeks knallers :worship: Earthquake Remix ging ook heerlijk, jammer dat het mixwerk eromheen niet helemaal lukte xd
Vond verder de sets van B-Front & Zany, Zany & B-Front, Phrantic, Crypsis erg lekker, al zat ik de laatste 20 minuten van Phrantic wel steeds op m'n horloge te kijken aangezien ik een beetje aan t inkakken was. Toch nog wat fijne platen gehoord in die 20 minuten. Adaro ging ook nog wel aardig vond ik, vooral in het begin. Later iets te veel van hetzelfde. Ook wat leuke platen gehoord aan het begin van P&D, zoals Radio Alarm :D. Solution & The I's vond ik niet echt boeiend helaas, maar wel beter dan WMF en RR waarschijnlijk.
Theracords Live was toch echt het hoogtepunt. Die laatste platen en How Low Can You Go met dat geluid, echt maximaal heerlijk :D

Vond het verder wel te druk en te heet, maar vind het alsnog een stuk beter dan de Maassilo als locatie. Toch blijven het Klokgebouw, de HMH en de Maassilo m'n favoriete 3.

Ik zie wel of ik naar de volgende Loudness editie ga. Voor mij is het concept een stuk minder ideaal geworden doordat ik eigenlijk niet een hele avond 'raw' wil horen. Dan wil ik mss die klotereis van en naar de Maassilo niet meer afleggen tenzij de lineup echt heel fijn is. Wat meer gevarieerd met wat goede melodietjes aan het begin (of tussendoor) bevalt mij beter. Of wat early, kan ook :) Iets als Alcatrazz gaat mij qua lineup en muziek wel beter bevallen denk ik. We zullen zien of het qua belevenis ook beter wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

Snik snik, ik mis dit feest! :( Mijn 2e keer Loudness en wat was dit vet zeg! Beste feest ooit denk ik!
Locatie was heerlijk, alles was goed geregeld(parking, lockers, drank,...)!

Geluid was zeer degelijk en zo goed als altijd plaats genoeg gehad.
Ben niet buiten area 2 geraakt buiten het laatste half uurtje! Sfeer zat er de hele tijd in en heb denk ik op 1 nacht nooit zo veel goeie muziek aan een stuk gehoord :D

Great thanks to prefix & density, 1 vd beste sets die ik live heb meegemaakt! Ze zouden het Klokgebouw altijd gebruiken moeten gebruiken, uitstekende locatie! Wissel tss oud en nieuw en toch al hun klappers gehoord! Paar vette nieuwe ook!

Overall was het stukken beter als in de Maassilo. Kijk al uit naar de volgende editie :thumbsup: Thank you B2S and all the great artists! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVR schreef:
Wát een geweldig feest was dit zeg!
man o man.. heb me zwaar vermaakt op eigenlijk alle sets wel, alleen DP had me meer kunnen verrassen, erg jammer dat hij survivors draaide, opzich een leuke plaat maar niet Loudness-waardig vind ik.
Zelfde als toen WMF the perfect weapon draaiden.
maar ach, afgezien van een paar tracks, ging het lekker hard, zeker met het geluid! Ze hebben het wel goed gemaakt qua geluid en show ten opzichte van de laatste editie toen ik het geluid vies tegen vond vallen.

Verder wel een aantal HT-ers ontmoet waaronder, Teupie en Urbandisigner.
Voor de rest niet veel op HT-ers gelet omdat er altijd wel een vette plaat werd gedraaid en ik dus alleen maar flink los wilde gaan! ;)

Hoogtepunt was toch echt wel Theracords Live.. amper woorden voor, wat ging dat VIES hard :O
Zoals Teupie en ik al zeiden op Loudness zelf, thuis is het wel leuk, maar weet het theracords spul me nog niet echt te overtuigen, maar wat is het live godsdruwelijk lekker! ik ben fan! :$
Al met al echt een superfeest, en dikke vooruitgang door B2S door de superlocatie, vette show en het geweldige geluidssysteem!

Op naar de december editie! ;)


:thumbup: Leuk je gezien te hebben, toch nog jammer van je ava :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een bruut feest was dit :D! Echt te heerlijk gewoon, wat een enorm lekkere sets zijn er voorbij gekomen. Wat een lomp gebeuk, wat een gezelligheid. En bovenal heb ik een erg lekker verjaardagspartijtje gehad :cool: (een jaartje erbij mogen tellen in de break van Attention :cry:).
Heb echt enorm genoten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
(een jaartje erbij mogen tellen in de break van Attention :cry:).

Dat was zooo mooi :D Echt kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Goede morgennnn!!

Het is al vaak gezegd nu maar wat een gruwelijk feest was dit! Geluid top, show top, warmte klote maar al met al echt prima vermaakt! Flink aantal rondjes gelopen en hier en daar weer wat nieuwe gezichten gezien :)

Jammer alleen dat ik niet zulke goede vriendjes was met de ijzeren trap naar het balkon in zaal 1. Maar ik weet nu wel dat naar beneden glijden sneller is dan lopen.

Had ik jou nog nog gesproken, voor gesteld? Kan me herinneren dat iemand naar mij werd verwezen van "Hij zit ook op Hardtraxx", volgens mij was jij dat stelde jezelf voor en ging weer verder andere kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waanzinnig. Waanzinnig en nog eens waanzinnig! Wát een feest! Optimaal genoten, ondanks een klein inkakmoment. Het geluid was echt te bizar voor woorden. Wat een geweld! :worship: Je werd gewoon omvergeblazen door al die decibellen. Heerlijk ^^ Locatie vond ik ook super, net als de bazige setjes die werden neergezet :love:
Groot pluspunt vond ik de wc's. Top geregeld. Gewoon meterslange pisbakken waar je - als het even meezat - je van links naar rechts, van boven naar onder kon pissen. Topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Groot pluspunt vond ik de wc's. Top geregeld. Gewoon meterslange pisbakken waar je - als het even meezat - je van links naar rechts, van boven naar onder kon pissen.

Ik vond het vooral genieten dat je als je tegenover je keek, dat je mensen gewoon gefrustreerd zag kijken omdat het pissen niet lukte. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

@wootum, dat haardjes maken was echt heerlijk! Vooral de frustratie van de mensen om je heen op dat moment : xd . Ook telkens die chicks na luren. Echt zwaar hard gelachen de hele tijd! Of die gast wie mij ging uitleggen waar de muntenbalie was terwijl ik er 1 meter voor stond xd . En als toppunt was toch wel,die chick met dat blauwe shirt en dat tasje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
@wootum, dat haardjes maken was echt heerlijk! Vooral de frustratie van de mensen om je heen op dat moment : xd . Ook telkens die chicks na luren. Echt zwaar hard gelachen de hele tijd! Of die gast wie mij ging uitleggen waar de muntenbalie was terwijl ik er 1 meter voor stond xd . En als toppunt was toch wel,die chick met dat blauwe shirt en dat tasje :loving:


Mijn nieuwsgierigheid is gewekt xD Foto? :P

@Chukkels: Haha inderdaad! Die spiegels zorgde voor veel plezier. Ook als mensen tegenover je gingen pissen en je aankeken en rare bekken gingen trekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Die was zo FOCKING SMERIG!!! Wootum wou nog wel een foto maken, maar toen maakte ze net een draai dus hadden we alleen het tasje op de foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow lolz, niets gemist dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
DVR schreef:
Wát een geweldig feest was dit zeg!
man o man.. heb me zwaar vermaakt op eigenlijk alle sets wel, alleen DP had me meer kunnen verrassen, erg jammer dat hij survivors draaide, opzich een leuke plaat maar niet Loudness-waardig vind ik.
Zelfde als toen WMF the perfect weapon draaiden.
maar ach, afgezien van een paar tracks, ging het lekker hard, zeker met het geluid! Ze hebben het wel goed gemaakt qua geluid en show ten opzichte van de laatste editie toen ik het geluid vies tegen vond vallen.

Verder wel een aantal HT-ers ontmoet waaronder, Teupie en Urbandisigner.
Voor de rest niet veel op HT-ers gelet omdat er altijd wel een vette plaat werd gedraaid en ik dus alleen maar flink los wilde gaan! ;)

Hoogtepunt was toch echt wel Theracords Live.. amper woorden voor, wat ging dat VIES hard :O
Zoals Teupie en ik al zeiden op Loudness zelf, thuis is het wel leuk, maar weet het theracords spul me nog niet echt te overtuigen, maar wat is het live godsdruwelijk lekker! ik ben fan! :$
Al met al echt een superfeest, en dikke vooruitgang door B2S door de superlocatie, vette show en het geweldige geluidssysteem!

Op naar de december editie! ;)


:thumbup: Leuk je gezien te hebben, toch nog jammer van je ava :lol:


Idd was leuk. Altijd blij als er ook nuchtere mensen rondlopen waar je nog een babbeltje mee kan maken :thumbup:
Enne, even goeie vrienden zei je toch? :P
Wat is je volgende feest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAT EEN GRUWELIJK DIK FEEST! :love:
Ontzettend vermaakt en nonstop door lopen stampen als een gek van 10 tot 7 :D Allemaal dikke sets gehoord :drool: , zowel zaal 1 als 2. Tijndens WMF even in zaal 2 weer, aantal hardtraxxers ontmoet daarzo in t groepje bij die paal., Jurheinen en Squit kende ik al en ook weer ff gesproken :)
Werd toen voorgesteld aan Gills en nog een paar,wie dat nu precies waren weet ik nog niet. Geloof wootsum ook :P
Ikwas iniedergeval die gene die als een gek stond los te gaan met witte shirt (die ik toen niet aan had trouwens)
Top vermaakt, hier ben k de volgende keer zeker weer bij. Vette locatie dat klokgebouw.
Wel pas rond 10 uur sochtends thuis en op t station eindhoven nog ff gewacht op de trein met al die frisse witte koppies,lachen ook de gewone treinreizigers die vol verbazing iedereen aankeken wat er aan de hand was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVR schreef:
teupie schreef:
DVR schreef:
Wát een geweldig feest was dit zeg!
man o man.. heb me zwaar vermaakt op eigenlijk alle sets wel, alleen DP had me meer kunnen verrassen, erg jammer dat hij survivors draaide, opzich een leuke plaat maar niet Loudness-waardig vind ik.
Zelfde als toen WMF the perfect weapon draaiden.
maar ach, afgezien van een paar tracks, ging het lekker hard, zeker met het geluid! Ze hebben het wel goed gemaakt qua geluid en show ten opzichte van de laatste editie toen ik het geluid vies tegen vond vallen.

Verder wel een aantal HT-ers ontmoet waaronder, Teupie en Urbandisigner.
Voor de rest niet veel op HT-ers gelet omdat er altijd wel een vette plaat werd gedraaid en ik dus alleen maar flink los wilde gaan! ;)

Hoogtepunt was toch echt wel Theracords Live.. amper woorden voor, wat ging dat VIES hard :O
Zoals Teupie en ik al zeiden op Loudness zelf, thuis is het wel leuk, maar weet het theracords spul me nog niet echt te overtuigen, maar wat is het live godsdruwelijk lekker! ik ben fan! :$
Al met al echt een superfeest, en dikke vooruitgang door B2S door de superlocatie, vette show en het geweldige geluidssysteem!

Op naar de december editie! ;)


:thumbup: Leuk je gezien te hebben, toch nog jammer van je ava :lol:


Idd was leuk. Altijd blij als er ook nuchtere mensen rondlopen waar je nog een babbeltje mee kan maken :thumbup:
Enne, even goeie vrienden zei je toch? :P
Wat is je volgende feest dan?


Precies, gezellig toch!
ja tuurlijk, alleen t staat niet zo mooi :yay:

Op kort termijn nog niet zoveel, ik heb tickets voor defqon, pussy lounge en tomorrowland, en nog een plaatselijk feestje met digital punk 12 mei geloof ik!

und du?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Die was zo FOCKING SMERIG!!! Wootum wou nog wel een foto maken, maar toen maakte ze net een draai dus hadden we alleen het tasje op de foto xd

Ik zit er nu naar te kijken, wat een schitterende tas is dat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beestelijk feest, met afstand de beste Loudness tot nu toe. Alleen maar vette sets gehoord, behalve Geck-O aan het begin, dat viel me toch tegen. Verder is alles zon beetje al gezegd.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten